Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд с 231?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд с 231?

    Имам въпрос. Утре ще ходя да гледам един Гранд, на който раздатката 249 е сменена с 231. Какво значи това? Ще има ли Фул тайм или не. А парт тайм? Знам, по принцип как работи 231, но когато е присадка на Гранд, който има междинен диференциал?
    И още нещо, мощният V8 мотор, не може ли да потроши нещо, когато се кара само на заден мост?
    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

  • #2
    До: Гранд с 231?

    Щом е с 231 значи е само part time.Изобщо не го гледаи ако не мислиш после да му сложиш правилната раздатка.5,2 само на задно няма да устиска диференциала.Пък и ти доколкото знам искаш да е full time.

    Коментар


    • #3
      До: Гранд с 231?

      А, ако е каран дълго така, а той е, дали да не се откажа още сега. Човека твърди, че го кара с включен преден мост "без проблеми".
      Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

      Коментар


      • #4
        До: Гранд с 231?

        Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
        А, ако е каран дълго така, а той е, дали да не се откажа още сега. Човека твърди, че го кара с включен преден мост "без проблеми".
        остави му го да си го кара, тая раздатка трябва да е аут
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #5
          До: Гранд с 231?

          Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
          А, ако е каран дълго така, а той е, дали да не се откажа още сега. Човека твърди, че го кара с включен преден мост "без проблеми".
          Ако до сега го е карал с постоянно включен преден мост и не е имал проблеми, много вероятно е ти да имаш проблеми.

          231 е part time и със сигурност трябва да се внимава къде и как се използва.

          Коментар


          • #6
            До: Гранд с 231?

            Мерси момчета. Отказвам се от тази машина засега.
            Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

            Коментар


            • #7
              До: Гранд с 231?

              Е аз си продавам Гранда. С 5.2 и с 249 раздатка.... Ако те интересува - или напиши, или звънкай.....
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #8
                До: Гранд с 231?

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                Е аз си продавам Гранда. С 5.2 и с 249 раздатка.... Ако те интересува - или напиши, или звънкай.....
                Уффф много искам и аз такъв Гранд. Лошото е че чакам да продам мойта колица че да зема пари. Можеш ли да дадеш малко повече инфо за твоя ГРАНД?
                Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                тел. 0897818449

                Коментар


                • #9
                  До: Гранд с 231?

                  Първоначално публикуван от joro_cska Преглед на мнение
                  Уффф много искам и аз такъв Гранд. Лошото е че чакам да продам мойта колица че да зема пари. Можеш ли да дадеш малко повече инфо за твоя ГРАНД?

                  94 г., газов инжекцион, два комплекта гуми, разход от 15 до 20 газ, зависи от десния крак и настроение на водача..... Син. Нови фарове.... Като докопам някой фотоапарат - ще го пусна като му е реда в Продавам.... Търся му 8Клева....
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    До: Гранд с 231?

                    Незнам какво ще стане с пазара на Грандове в БГ. Като гледам цените в Германия за 2к евро имам избор от поне 10 Гранда. Та си слагам средна цена с докарването 5к лева, на що годе добър екземпляр. С регистрация и газ ще ми се върже около 6к. Такива са ми сметките , но може и да греша Просто според мен за да го продадеш за 8к трябва твоя наистина да е доста добър. Не се заяждам някои неща си струват парите
                    Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                    тел. 0897818449

                    Коментар


                    • #11
                      До: Гранд с 231?

                      joro cska,разбираш ли немски език.Действително има Грандове по 2К евро,но отдолу в текста хората пишат и за състоянието на конкретната кола.Та тези повечето имат проблем или с мотора или с скоростите.А ако искаш питаи Золтан колко евтино излиза ремонт на скоростите.И друго което се сещам е че можеш да се пазариш с Золтан на лични примерно или по телефона.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Гранд с 231?

                        Разбира се че може да се пазарим , но както казах чакам да ми се продаде колата и тогава ще имам кеш. Сега няма смисал да се пазарим
                        Казах че мога да намеря поне 10 Гранда които ще ми ги продадат за 2к евро и всичко им работи. Ако погледнесх обявите до 2.3к евро, които ще ги свалят на 2к ще видиш.
                        Както и да е , сигурен съм че 90% от хората във форума си поддържат джипките перфектно и сигурно цената си струва. Въпроса е да се намери кой да я плати !!!
                        Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                        тел. 0897818449

                        Коментар


                        • #13
                          До: Гранд с 231?

                          Здравейте колеги. Имам нужда от помощ, защото най-накрая и аз пазарих джип да купувам.
                          Карах, варах и пак кацнах при Гранда със сменената раздатка т.е. с 231. Но, оказа се, че човека си пази оригиналната раздатка т.е.249 в гаража и в понеделник вече джипа ще е с нея. Ходих на оглед и карах машината. Визуално външно и вътрешно джипа е добре, поне за мен. По техническото състояние, ми направиха впечатление някои неща за които искам да питам. Тук да отбележа че става дума за Гранд 95г. с V8 - 5,2л.:
                          - Мотора работи равномерно, но от време на време леко претриса, колкото да заклати водата в чашата, поставена отгоре, но не и да я разлее.
                          - Аспуха му е черен, но саждите не са мазни - можеш да си изтриеш после пръста с другият пръст. Но пък машината се кара на газ и то предимно градско.
                          - Джипа не набира много чевръсто. Аз очаквах да ме лепне за седалката, като го изфорсирам с тия 220коня, но не става така. Иначе върви, вдигах до 120 и има мегдан за още. Пробите правих на бензин, с газовата ще се боря после.
                          - Автоматика превключва, но се усеща как сменя предавките. Не знам дали е нормално, до сега не съм карал автоматик.
                          - Предният диференциял вие, когато настъпиш газта при включен диференциал /пробвах го както е с раздатка 231/ Продавача ме уверява че това е лагер, който не бил скъп, но мога ли да му вярвам? Иначе той сам ми каза за проблема още по телефона. Всъщност това най-много ме притеснява в цялата машина.
                          - Скоростомера показва когато си иска и каквото си иска. Непрекъснато играе. Продавача няма идея какво му е, аз още по малко.

                          Ми колеги това видях аз, за това питам. Ако можете помагайте някак с акъли да не се натреса, защото джипа ме грабна от пръв поглед и съм го капарирал. За водене по сервизи там и дума не може за става, защото в малък град като Казанлък - там е машината, всички се познават и от двамата местни монтьори и двамата ми отказаха да дадат мнение. Това е, налага се да рискувам на сляпо. Ако някой може да ми препоръча някой майстор-разбирач наблизо до Казанлък, да го взема, да го заведа да види и да го върна, ще съм много благодарен. На човека ще платя естествено. Или сервиз в Стара Загора, да речем?
                          Вторник 23.02.10 трябва да броя парите и да си взема джипката, ако е речено ....
                          Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                          Коментар


                          • #14
                            До: Гранд с 231?

                            Ако цената си струва се мятай, но си остави някоя хилядарка за всеки случай
                            В момента продават един WJ във форума на части и за предния мост му искат 550 лева, така, за ZJ едва ли ще е по-скъпо, не е толкова фатално ако има нещо отпред.
                            Грандоман WJ 3.1 QD

                            Коментар


                            • #15
                              До: Гранд с 231?

                              какво и е на старата раздатка, че е махната? това е много важен въпрос - ако ти каже че е заради икономия...... прежали капарото, ако някой иска да спести 1 л на 100, представи си как е поддържал джипа

                              като я сложи, спираш на равно, навиваш волана докрай в едната посока и пускаш спирачката (скоростния лост на D )

                              джипа трябва да тръгне леко, без претрисане , ако неще - муфата ( на 249) е спекла .изкарай го на някой кален баир и пробвай как се държи,,..... да няма шумове, удари като го настпиш..... пробвай го и на бавни...... то се усеща като зацепва муфата и драпат двата моста...

                              скоростите се усещат кога се включват, но не трябва да има удари и някакви по-силни шумове........ това във възходящ и низходящ ред.....
                              виж дали включва всичките 4 скорости.... дали може да изключваш овърдрайва... светват ли лампи някакви..... прочети грешките на компа....

                              извади пръчката на маслото на скоростите - трябва да е червено, бистро и да не мирише на изгоряло.....

                              за вървенето - трябва да върви повече и наистина да те лепи на седалката.... пробай го и на газ как е, но тук си трябва диагностика, няма как по телепатия някой да ти каже......

                              предните диференцияли вият на всичките, има тема из форума.... пооправя се с добавка, за ремонта нямам спомени някой да е казал че е евтин.... частите може и да са, но кой ще ти го направи?

                              пак ти казвам, ако е каран дълго време с 231 само на заден мост, ще трябва и него да сменяш....

                              най-скъпите неща в тоя джип са раздатката, скоростите и мостовете - тях гледай с повишено внимание.... мотора би трябвало да е читав.....

                              колкото и евтино да ти го дава, остави си поне 1000 лв. за първоначално обслужване, и то без големи ремонти....
                              ________________________________________________
                              Subaru OUTBACK 2,5
                              Hyundai TUCSON 2.0

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X