До: Лифт ГрандЧероки 99-05
Първо да се оплача. Тва 4" е адски тежко. Предния път я вдигнах с 2" докато ми сменяха гумите. Сега седем дена сам съмичък от сутрин до вечер. Добре че имах на разположение цял сервиз и не бързах. Още на първия ден имах мускулна треска и на ушите. На петия три разтегнати сухожилия.
Преди да започна с лифта изрязах предната броня защото за да не упират по-големите гуми трябва моста да се премести напреде.

Сложих и усилени защити на раздатката и резервоара, 4мм стомана. Преди на раздатката нямаше а на резервоара беше от 0.8 алуминйи и малко я бях разкъсал.
До като сменях окачването хич не ми беше до снимки но това са общо взето новите части. Всичко е с доживотна гаранция. Дори амортисьорите. Малко подозрително ми звучи но както и да е. От гаранцията със сигурност няма да се възползвам че Америка е далече.
Амортисьори са с двоен стоп, маслени с асиметрично действие.
Предни 430/655

Задни 440/680


Носачите и напречната щанга са с корекции за по прецизна настройка на окачването.



A-Arm Spacer. За правилен кастор на задния мост.

Сложих и вежди защото новите гуми ще са с 4см по отвънка от сегашните 265/75/16. От стандартните с 8см навън.
Не съм много впечетлен от начина по който стоят но онези Японските все още не съм измислил как до доидат до България.
За сметка на това пък тези са скъпи.
Тия Германците от Делта 4х4 са абсолютни кожодери.
Преди

След

Преместих предния мост с 2см напред. За сега ми се струва достатъчно.

Задния с 1см назад. Отзад всичко стана перфектно.



Гумите вече са му малки. По точно тесни.





Новите ще са Нито МТ 33/12.5/20
Същите като на бялото ГЧ по горе в темата.

До тогава ще си търкалям джантите в хола.




Щях да забравя една много важна екстра за тези които карат с МТ.

До тук добре.
Сега както казва Савата идва ред на голямата свинщина.
Предния мост слиза с цели 4см по ниско от колкото предния кардан позволява. Ако беше със стандартните носачи нямаше да има такъв проблем. Мислех да взема кардана на ZJя който е с двоино чупещо каре но идва къс. Ще трябва Tom Woods да помага. До тогава ще измисля някакви ограничителни колани че при скок ще стане всичко миш-маш.
Амортисьорите са хипер твърди. Друса като каруца.
Сега разбрах че Прерънър било по твърдо от Хевидюти.
Вдигнах на един черен път 80-100 и изобщо не друсаше. Само трепери, едно такова. Джипа стоеше много стабилно. Обаче на легналите полицаи с 40 още малко и ще си ударя главата в тавана. Ако не умекнат малко ще трябва Кони Райд да помага.
Другата свинщина е че децата не могат да се качват.
Това вече се очакваше.
Първо да се оплача. Тва 4" е адски тежко. Предния път я вдигнах с 2" докато ми сменяха гумите. Сега седем дена сам съмичък от сутрин до вечер. Добре че имах на разположение цял сервиз и не бързах. Още на първия ден имах мускулна треска и на ушите. На петия три разтегнати сухожилия.
Преди да започна с лифта изрязах предната броня защото за да не упират по-големите гуми трябва моста да се премести напреде.
Сложих и усилени защити на раздатката и резервоара, 4мм стомана. Преди на раздатката нямаше а на резервоара беше от 0.8 алуминйи и малко я бях разкъсал.
До като сменях окачването хич не ми беше до снимки но това са общо взето новите части. Всичко е с доживотна гаранция. Дори амортисьорите. Малко подозрително ми звучи но както и да е. От гаранцията със сигурност няма да се възползвам че Америка е далече.
Амортисьори са с двоен стоп, маслени с асиметрично действие.
Предни 430/655
Задни 440/680
Носачите и напречната щанга са с корекции за по прецизна настройка на окачването.
A-Arm Spacer. За правилен кастор на задния мост.
Сложих и вежди защото новите гуми ще са с 4см по отвънка от сегашните 265/75/16. От стандартните с 8см навън.
Не съм много впечетлен от начина по който стоят но онези Японските все още не съм измислил как до доидат до България.
За сметка на това пък тези са скъпи.
Преди
След
Преместих предния мост с 2см напред. За сега ми се струва достатъчно.
Задния с 1см назад. Отзад всичко стана перфектно.
Гумите вече са му малки. По точно тесни.
Новите ще са Нито МТ 33/12.5/20
Същите като на бялото ГЧ по горе в темата.

До тогава ще си търкалям джантите в хола.
Щях да забравя една много важна екстра за тези които карат с МТ.
До тук добре.
Сега както казва Савата идва ред на голямата свинщина.
Предния мост слиза с цели 4см по ниско от колкото предния кардан позволява. Ако беше със стандартните носачи нямаше да има такъв проблем. Мислех да взема кардана на ZJя който е с двоино чупещо каре но идва къс. Ще трябва Tom Woods да помага. До тогава ще измисля някакви ограничителни колани че при скок ще стане всичко миш-маш.
Амортисьорите са хипер твърди. Друса като каруца.
Сега разбрах че Прерънър било по твърдо от Хевидюти.
Вдигнах на един черен път 80-100 и изобщо не друсаше. Само трепери, едно такова. Джипа стоеше много стабилно. Обаче на легналите полицаи с 40 още малко и ще си ударя главата в тавана. Ако не умекнат малко ще трябва Кони Райд да помага.
Другата свинщина е че децата не могат да се качват.
Това вече се очакваше.


Регулируемите носачи са вярното решение иначе кастера отива на кино. Мисля че след като сложиш по-големите гуми ще трябва сериозно да помислиш върху въпроса с чарджер на двигателя 

Коментар