Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

    Обади се.
    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
    Grand 3.1TD
    0898 620 306 Стоян

    Коментар


    • #47
      От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

      Благодаря, че се отзова. Ще звънна утре преди обяд, около 10 часа.

      Коментар


      • #48
        От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

        Здравейте и от мен. От време на време( рядко) се случва да светва чека. Основно жена ми кара джипката и се случва при нея 2-3 пъти за година. Казва, че като светне колата става по-мудна. Дава газ, а тя не " ръмжи и не върви". Предполагам, че забива на по-висока скорост и за това е така. Гаси, пали и чека продължава да свети, но казва, че се държи по-добре и след време изгасва и чека. Случвало се е рядко и не можем да хванем последователност. Прави го в хладно и влажно време. Според жена ми се случвало, като пусне парното едва ли има нещо общо обаче Грешка, която излиза с ключа е P0702. Миналата година ходих при един пич да я закачи, но грешка не излезе. След като му обясних, какво се случва и грешката е P0702 каза, че е от платката в скоростната кутия(мозъка).
        Като попрочетох сега темата се сещам, че от време на време при тръгване на задна ми подскача задницата...
        Предположения някакви, ако имате или съвети ще съм благодарен!

        Коментар


        • #49
          От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

          Да споделя развитие, за да има информация, ако на някой му потрябва. Симптомите при мен зачестиха и от 1-2 пъти годишно станаха 1-2 пъти седмично. В движение светва чека и кутията влиза в авариен режим. Когато спра и почна да местя лоста - чатка и колата подскача( това не винаги става толкова осезаемо). Тръгва трудно и явно е забила на по-висока скорост. След изгасяне и палене скоростният лост се движи нормално и колата потегля добре, чека изгася скоро.
          Разхлобих конзолата около ск.лостове и почистих буксите. Кабелът, който идва от ск. кутия и влиза в компютъра беше омаслен. Реших да сменя буксата на ск. кутия. И това не помогна...Отворих компютърчето да огледам за лоши спойки, всичко изглеждаше наред. Ходих по диагностики и нямаше нищо конкретно, и накрая се принудих да отида в Балкан стар. Там диагностицираха проблема, като платката на шифтъра на 100% ( след, като ми взеха 110лв. за диагностиката ). Цена при тях 1800лв + смяна. Продава се целият механизъм с лостовете, няма отделен елемент платка.
          Реших да не рискувам с втора употреба платка и поръчах от естонските, чрез колега от София. Платката дойде за 2-3 дни и излезе 650лв.
          Голям зор видях, докато измъкна топките на ск. лостове...голямата излезе на 2-рия ден, малката след още ден-два. Явно никога не бяха вадени и ми се разказа играта, докато се преборя. Опъване и ръчкане му е майката. Голямата има една пластмаса в долния край, която трябва да се свали надолу и освобождава едни пластмасови зъбци. Малката в горния си край е с едно, като зегерка, която се закача на ябълковидния край на лоста. Отделям толкова време да опиша, защото, наистина беше много трудно да ги махна и даже бях почнал да се обезверявам по едно време
          Когато пристигна платката, вече бях подготвил нещата и си я монтирах за половин час. Реших да покарам няколко дни да видя, как ще са нещата и чак тогава да ръгна пак топките Всичко изглеждаше ок. Минах около 6-700 километра по Коледа без абсолютно никакви проблеми.
          Случи се така, че продадох колата след Коледа ( и аз не знам защо ), но казах на новия собственик, че съм сменял платката. След това се чувахме и каза, че всичко е перфектно, така че предпоалгам съм решил трайно проблема
          Естонската платка си личи, че е друго качество. Свети доста по-добре, няма частично заливане, като при оригиналната и най-хубавото е с доживотна гаранция!
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #50
            От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

            Ценно!
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #51
              От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

              Интересно е че няколкото пъти в които се е налагало да пипам там са били като тази която си сложил, та се замислих дали вече някой не ги е сменял, или напротив тази е някакъв неудачен афтърмаркет която е дала фира?
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #52
                От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                Моята, която даде фира си беше оригиналната. Тъмно зелената е новата, която сложих. Не съм намирал информация, някой да е недоволен от тях, а доста търсих преди да реша да я поръчам....На вид поне до колкото разбирам изглеждаше доста читава, надявам се да няма проблеми новия собственик

                Коментар


                • #53
                  От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                  Как става поръчването от естонците....

                  Коментар


                  • #54
                    От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                    През мен минаха двама клиенти с такива платки и нямат грижи за сега , но двама са малко .......!!!
                    Отделно пише че дават гаранция до скрап
                    Еди Рангелов : 0885 088 444
                    Няма незаменими има незабравими хора !!!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                      С мен стават трима Аз лично не я поръчах директно от сайта им, защото нямам пейпал. Поръчах я през колега, който не ми взе нищо допълнително. Той е поръчвал няколко пъти вече и знае процедурата. Ако някой се интересува ще му дам координатите на лично.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                        И аз като нов собственик - супер дълга драма с тия скорости! 30 км. в София - Първите карания и бам!№!%^@№&^@!%№&^ Щях да се побъркам от яд Стигнах до разглабянето и намерих платката от ибей. Две седмици чаках и накрая продавача ми писа, че я бил продал вече Един колега ме прати в някакво малко сервизче. 400 лв. по-късно си е отремонтирана моята платка и сме в движение, като даде и 6 месеца гаранция момчето дето ремонтираше ... Не знам дали при всички е еднакъв проблема, ама ми каза, че са отремонтируеми. ------------- - ако на някой му се налага.
                        Последно редактирано от Ясен; 05-01-18, 23:52. Причина: телефонът вече не е валиден, майсторът го няма

                        Коментар


                        • #57
                          От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                          Първоначално публикуван от 7905 Преглед на мнение
                          Да споделя развитие, за да има информация, ако на някой му потрябва. Симптомите при мен зачестиха и от 1-2 пъти годишно станаха 1-2 пъти седмично. В движение светва чека и кутията влиза в авариен режим. Когато спра и почна да местя лоста - чатка и колата подскача( това не винаги става толкова осезаемо). Тръгва трудно и явно е забила на по-висока скорост. След изгасяне и палене скоростният лост се движи нормално и колата потегля добре, чека изгася скоро.
                          Разхлобих конзолата около ск.лостове и почистих буксите. Кабелът, който идва от ск. кутия и влиза в компютъра беше омаслен. Реших да сменя буксата на ск. кутия. И това не помогна...Отворих компютърчето да огледам за лоши спойки, всичко изглеждаше наред. Ходих по диагностики и нямаше нищо конкретно, и накрая се принудих да отида в Балкан стар. Там диагностицираха проблема, като платката на шифтъра на 100% ( след, като ми взеха 110лв. за диагностиката ). Цена при тях 1800лв + смяна. Продава се целият механизъм с лостовете, няма отделен елемент платка.
                          Реших да не рискувам с втора употреба платка и поръчах от естонските, чрез колега от София. Платката дойде за 2-3 дни и излезе 650лв.
                          Голям зор видях, докато измъкна топките на ск. лостове...голямата излезе на 2-рия ден, малката след още ден-два. Явно никога не бяха вадени и ми се разказа играта, докато се преборя. Опъване и ръчкане му е майката. Голямата има една пластмаса в долния край, която трябва да се свали надолу и освобождава едни пластмасови зъбци. Малката в горния си край е с едно, като зегерка, която се закача на ябълковидния край на лоста. Отделям толкова време да опиша, защото, наистина беше много трудно да ги махна и даже бях почнал да се обезверявам по едно време
                          Когато пристигна платката, вече бях подготвил нещата и си я монтирах за половин час. Реших да покарам няколко дни да видя, как ще са нещата и чак тогава да ръгна пак топките Всичко изглеждаше ок. Минах около 6-700 километра по Коледа без абсолютно никакви проблеми.
                          Случи се така, че продадох колата след Коледа ( и аз не знам защо ), но казах на новия собственик, че съм сменял платката. След това се чувахме и каза, че всичко е перфектно, така че предпоалгам съм решил трайно проблема
                          Естонската платка си личи, че е друго качество. Свети доста по-добре, няма частично заливане, като при оригиналната и най-хубавото е с доживотна гаранция!
                          Това е самата истина ! А аз съм новия собственик Всичко ми бе обяснено точно така, но сега го виждам и в снимков материал. Предния собственик се е постарал доста по тази джипка. Мисля да му подражавам . Поздравявам го за ценния материал и за вниманието към детайлите.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                            Еми тя 400 е чисто нова?
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #59
                              От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                              Здравейте, колеги
                              скоро сменях масло на АСК и в момента не знам какво е нивото на масло в кутията.За целта искам да купя щека обаче не мога да намеря за Гранд Чероки 2.7.
                              Искат номер или код на кутия та.Някой да знае?Или от къде мога да си закупя?
                              До колкото разбрах и от Мерцедес е пасвало не знам обаче от кой модел.
                              Ако някой е купувал моля да сподели.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Авариен режим при ГранД Чероки 2.7CRD

                                Тази от eBay пишеше refurbished на нея ама така или иначе не се сдобих с нея.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X