Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете за Вранглер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от Николай Малинов
    Именно, изработваш си маниер на каране на Вранглер.
    Точно над този тунинг се работи в момента
    Три години карам Самураи на офф, разлика с Вранглера- ОГРОМНА, по-тежък, по-мощен, по-голям и не се кара така леко като Самурая, след първата разходка имах мускулна треска на ръцете
    Ама че глупости...Твоя да не е без серво? Защото един от най-малко натоварващите ме джипове е бил именно Вранглера...Волана се върти с малкия пръст. Скоростите и те влизат с леко побутване с пръст. Педалите и те без усилия... Ако е хубава седалката да те държи, не знам какво може да те измори, това да не е Нива или Уазка?
    А относно идеята на Кинекс да направиш лифт без да пипаш карданите - просто забрави. Само като тема на размисъл му казвам на Пламен да разгледа внимателно Вранглер, да види къде е раздатката и къде е задния мост, да види колко е "дълъг" задния кардан и да види как е нахлузен върху вала на раздатката и да ми каже дали така както той предлага става
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от kinex
      На твое място първо щях да сменя ресйорите с такива които са подходящи за лифта който си предвидил. Примерно 4". Предлагат се на много места и не са скъпи.
      Ако не ти се занимава с преправяне на карданите или сваляне на раздатката трябва някои да каже при този лифт колко по дълги може да са амортисйорите за да не позволят на кардана да излиза от допустимия ъгъл на пречупване.
      Едно това, дето го каза Дима и е тъй (кардана = 1 педя), и друго - какво правим с артикулацията (4 инча ресор + къс амортисьор?)?

      Коментар


      • #63
        Получаваме това което аз искам, късоходово окачване, но пък с големи кренове в завой - "перфектно"
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #64
          Sharrko благодаря, поръчал съм я помпата, надявам се вече да са открили казаха ми че ще ми званнат


          Ама че глупости...Твоя да не е без серво? Защото един от най-малко натоварващите ме джипове е бил именно Вранглера...Волана се върти с малкия пръст. Скоростите и те влизат с леко побутване с пръст. Педалите и те без усилия... Ако е хубава седалката да те държи, не знам какво може да те измори, това да не е Нива или Уазка?
          А относно идеята на Кинекс да направиш лифт без да пипаш карданите - просто забрави. Само като тема на размисъл му казвам на Пламен да разгледа внимателно Вранглер, да види къде е раздатката и къде е задния мост, да види колко е "дълъг" задния кардан и да види как е нахлузен върху вала на раздатката и да ми каже дали така както той предлага става

          Да без серво е, и не питай къв ужас беше докато свикна, а и разликата с каранета на УАЗ не е много голяма.
          Що се отнася до карданите знам какво е положението /помня темата на Близнаците за монтирането на окачване на YJ и TJ/ като видях и моя- същата работа.

          Да правя 4" лифт с по-къси амортисьори мисля че е напълно ненужно.
          99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
          It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

          Коментар


          • #65
            Леееле брато ужаааассс!!!!!!!!!
            Ти си загубил едното основно преимущество на Вранглера пред УАЗ-а!!!(те са две, големия двигател - при теб не, и сервото на волана - също не)...Мани, стига писа тук и се премествай в темата с УАЗ-ките
            А сега по-сериозно - вземи си сложи серво, това е нечовешко...Има ги, ще ти намерим. Това е първо и основно, а ти си взел да ми говориш за тунинги и лифтове. Вярваш или не, ама като сложиш серво ще забравиш за 90% от случаите в които си се закантарвал диагонално до сега - гаранция.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #66
              Oooooo и по този въпрос се мисли даже мислих тези дни да слизам до Гърция да търся по моргите, но ще вида как ще съм с работата, а ако мислиш че може тук да се намери ще спестя някой разход

              Невиждам общото между сервото и закантаряването, но може и да съществува
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • #67
                Дима сигурен ли си че на Вранглера за да се сложат по дълги амортисйори трябва да се преправя ъгъла на кардана.
                Ако са с 2см по дълги ще се натовари ли кардана. А 5см.

                Коментар


                • #68
                  То пък в Гърция пълно с американски коли... Добре че ченгетата имат Черокита та да знаят за марката
                  Тук ще ти намерим мисля. А що се касае до закантарването - просто не те натоварва да въртиш и си избираш по-удобни траектории, пробвано е гарантирам че като сложиш сервото и ти ще сподилиш същото. Малко е трудно за обясняване, но наистина е така. Има един куп такива субективни фактори които иначе като краен резултат повишават проходимостта. Ето например през едни и същи препятствия Гранда минава с лекота а уж сериозни джипки виждат зор...И тук работата не е в това да си мери човек пишките и да казва "този е по-проходим" , а си е чиста проба ергономика. Щото в ако те друса яко се държиш със всички сили и внимаваш как подаваш газ. А в Гранда като не се усеща долу с колелата какво става - просто си даваш газ и с лекота минаваш без да разбереш само. Това го давам само като пример колко е важна ергономиката.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #69
                    И аз като видях че го боляли ръцете помислих че снимката на аватара е на баща му А сега сериозно без серво верно си за клуб УАЗ Някога да си се здрависвал с УАЗкаДЖИЯ Мисля че имаме серво мини в понеделник вторник да видим колата Само дано е с неината кормилна кутия

                    Коментар


                    • #70
                      Първоначално публикуван от kinex
                      Дима сигурен ли си че на Вранглера за да се сложат по дълги амортисйори трябва да се преправя ъгъла на кардана.
                      Ако са с 2см по дълги ще се натовари ли кардана. А 5см.
                      С 5 сантиметра кардана е готов да изпадне както си вървиш по асфалта. Да не говорим при артикулация...
                      А след опитите ми с Вранглер и наблюдение върху такива на колеги от форума съм абсолютно убеден че дори нищо да не правиш, първото нещо което трябва да направиш с Вранглер като го купиш (тук сервото не го слагам, щот трябва да е фабрично) е да му имплантираш това тук: http://www.rockcrawler.com/techrepor...d231/index.htm
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #71
                        тук почнаха да пишат специалистите и аз май няма какво вече да кажа освен, успех в новото начинание
                        drive alive

                        Коментар


                        • #72
                          И аз като видях че го боляли ръцете помислих че снимката на аватара е на баща му А сега сериозно без серво верно си за клуб УАЗ Някога да си се здрависвал с УАЗкаДЖИЯ Мисля че имаме серво мини в понеделник вторник да видим колата Само дано е с неината кормилна кутия
                          Тва за аватара доста ме развесели
                          Много ще съм радостен ако имате, но няма как да дойда, защото нямам помпа за съединитела, а и дори да ми я доставят най-вероятно няма да имам времв да я монтирам, защото блиските няколко седмици ще са ми много натоварени, но рано или късно ще дойда, тъкмо ще му направите един хубав преглед
                          99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                          It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                          Коментар


                          • #73
                            Първоначално публикуван от go go go
                            тук почнаха да пишат специалистите и аз май няма какво вече да кажа освен, успех в новото начинание
                            Имаш нещо против Tom Wood`s?
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #74
                              Лелеи батенце ти хвърли момчето от дуспа в тъч ТОМ УДС Е НАИ ДОБРОТО КОЕТО МОЖЕ ДА СЕ КУПИ С ПАРИ НА ТАЗИ ПЛАНЕТА Имам този комплект на склад Само не питаите колко струва Има и алтернативен по евтин вариант а и неговия щом е 2.5 няма проблеми Но наистина се тръгва от там

                              Коментар


                              • #75
                                Първоначално публикуван от quadra
                                С 5 сантиметра кардана е готов да изпадне както си вървиш по асфалта. Да не говорим при артикулация...
                                А след опитите ми с Вранглер и наблюдение върху такива на колеги от форума съм абсолютно убеден че дори нищо да не правиш, първото нещо което трябва да направиш с Вранглер като го купиш (тук сервото не го слагам, щот трябва да е фабрично) е да му имплантираш това тук: http://www.rockcrawler.com/techrepor...d231/index.htm
                                По дългите амо не влияят на ъгъла на асвалт.
                                Артикулацията минимално.
                                виж при скокове е друго
                                С тоя кит искаш да кажеш че Вранглера от завода излиза с неправилен ъгъл на кардана ли. Щом е първото което се сменя.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X