Обява

Свий
Няма добавени обяви.

jeep , разход и една алтернатива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: jeep , разход и една алтернатива

    Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
    Много зависи кислорода течен ли ще е, или газообразен?!! Щетите ще са коренно различни по мащаб и вид!
    Надявам се, че не сте взели този ми пост за сериозен..?!!
    Чистия кислород, особено ако е течен, ще изпрати ДВГ-то в сферата на ракетните технологии и то в тази им част, която е най-неуспешна...!!! Двигателя, просто ще експлодира и не само той, като това ще е последвано от много ефектен кислороден пожар (при течния кислород) с температура на горене около 3000 градуса, ако не бъркам... В този ред на мисли няма да е необходим само нов двигател, а нова кола и шофьор...

    Поздрави

    Коментар


    • От: jeep , разход и една алтернатива

      Върху времето за полуразпад на двигателя - със сигурност. Ако изобщо съм разбрал нещо от изчетеното за двуазотния окис и от няколкото експеримента, нещата опират до контролируема скорост на горене от една страна и малко елементарна термодинамика от друга.
      Все пак първите експерименти за бутален двигател с вътрешно горене са били с барут, ако се вярва на историята...

      Добре, хайде да погледнем на нещата от друга страна. Съвременните двигатели са достатъчно добри за горивата, за които са предназначени. Може би проблема не е в горивото, а в принципа? Буталния двигател си има добрите и лошите страни и май каквото може да бъде направено за него, вече е направено. Дори не всички подобрения са влезли в серия. Пример - тарикатския двигател на СААБ с променлив обем, който така и не видя бял свят в голяма серия, въпреки отличните параметри.
      Изменяемо газоразпределение, инжекциони, съвременни масла, съвременни горива, интересни сплави и така нататък - всичко това е толкова далеч от първите бутални двигатели, колкото е джиесема от телефона на Бел.

      Може би следващия етап е принципна промяна. Водородни клетки (проблемни отвсякъде, особено с добиването на водорода и със зарядните станции), електромобили (почти същите проблеми), турбини (проблем с малките мощности, за друго не се сещам, но сигурно има), слънчеви, вятърни, педални и прочее играчки без реален шанс за живот. Или нещо съвсем ново. Кой знае...
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: jeep , разход и една алтернатива

        Барутът, въглищния прах и всякакви други твърди горива за ДВГ са отпаднали главно заради трудности с подаването на горивото в цилиндрите.

        Буталният двигател има накъде да се подобрява, определено. Да, много е направено, но има и още много - например е крайно и безкрайно време разпределителния вал да си ходи в музея, а газоразпределението да стане електронно. От друга страна, той скоро целия ще си ходи, та не знам има ли смисъл от още една революция.

        Единственият шанс на транспорта да остане в приблизително сегашния си вид, но без нефт, е ядрената енергия (вече имаме, макар и едвам проходила) или сериозен, космически подход към слънчевата такава. Контактна или безконтактна енергийна мрежа по пътищата, съчетана с натриево-серни батерии (или други, които се правят от материали в които всеки ден се спъваме).

        Коментар


        • От: jeep , разход и една алтернатива

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          Може би следващия етап е принципна промяна. Водородни клетки (проблемни отвсякъде, особено с добиването на водорода и със зарядните станции), електромобили (почти същите проблеми), турбини (проблем с малките мощности, за друго не се сещам, но сигурно има), слънчеви, вятърни, педални и прочее играчки без реален шанс за живот. Или нещо съвсем ново. Кой знае...
          Докато има изкопаеми горива едва ли ще има промяна. Горивата са пари,много пари а парите са власт, (сещаш се какво би загубила Русия например ако Европа няма нужда от доставки на природен газ?) Логично е да се изхарчи един ресурс и тогава да се предостави друг, и той едва ли ще бъде някой от тези алтернативни енергийни източници( повечето си ги изброил) които сега срамежливо надничат изпод завесата на петрола, защото реално не могат да го заменят. Оптимистичната ми надежда е за съвсем нов вид енергия която няма да има нищо общо с "горенето". Поживём увидим
          Grand Cherokee ZJ V8 0887493336
          Желязото се кове докато ...се закове...

          Коментар


          • От: jeep , разход и една алтернатива

            Първоначално публикуван от Жорката Преглед на мнение
            Оптимистичната ми надежда е за съвсем нов вид енергия която няма да има нищо общо с "горенето". Поживём увидим
            А газ-чицата ??? А бълбука в този му вид Ще претърпи ли "революция" и нов живот

            Коментар


            • От: jeep , разход и една алтернатива

              Първоначално публикуван от 0887504600 Преглед на мнение
              А газ-чицата ??? А бълбука в този му вид Ще претърпи ли "революция" и нов живот
              По скоро не. Получаването на водород е скъпа процедура, той е преносител на енергия,а не източник на такава. Би се получило ако разделиш водата на водород и кислород без да вложиш енергия в това начинание. Темата е безкрайна. А относно тоя "бълбукатор" ще се получи революция ако изпратите водороден Голф в околоземна орбита
              Grand Cherokee ZJ V8 0887493336
              Желязото се кове докато ...се закове...

              Коментар


              • От: jeep , разход и една алтернатива

                Ето на какво попаднах
                Може да е полезно за някой http://www.fishing-mania.com/calculators/fuel.php

                Коментар


                • От: jeep , разход и една алтернатива

                  http://spisanie.mobile.bg/avtomobili...rezervoar.html
                  Honda Africa Twin RD07 '95

                  Коментар


                  • От: jeep , разход и една алтернатива

                    Днес видях това монтирано на Паджерото на един приятел. 2.5 ТД. Казали са му че за тоя обем трябват 2 клетки , за около 3 литра газ. Тук прочетох за необходимата елмощност около 30-40А за такава клетка, а неговата консумация е 10А. Някой ако знае начин за точно измерване на ефекта (положителен или отрицателен) само да не е с пълен до горе резервоар, нека сподели. Ще взема джипката в моята работилница в Банкя и ще замерваме каквото трябва, че ми е интересен ефекта.
                    0888543685 Валери

                    Коментар


                    • От: jeep , разход и една алтернатива

                      Абе никой не споменава какви ще са последиците от HHO за двигателя. Има данни (твърдения във БГ форуми), че след година работа с HHO и мотора е "брак".
                      А дали ще има ефект ...., някаква икономия - едва ли.
                      В сайтовете продаващи тези HHO твърдят за повишаване на мощността - то поне това да е истина
                      Аз взех да не вярвам на това, но до преди няколко дена не беше така

                      Коментар


                      • Re: jeep , разход и една алтернатива

                        Ето ви единствения възможен вариант за кола на вода.



                        А другото са си чисти глупости. Цялата тема се крепи на надеждите на хората да карат по евтино, да ама не, не и по този начин. И на мен ми се иска това да работи, но за съжаление няма как. А и няма никакво логично обяснение защо трябва да работи, само някакви обяснения дето и самия автор не ги разбира, но приети на доверие защото са чути от познат/приятел които са правили подобно нещо. Хора не мислите ли, че щом е толкова елементарно и евтино за изработка щеше отдавна да се прави, хората изработват милиони пъти по сложни работи, та камо ли тая смешка.
                        Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                        http://www.facebook.com/JeepBG
                        LZ1GGC

                        Коментар


                        • От: jeep , разход и една алтернатива

                          Истината е че никой не вярва но друго е сам да стигнеш до този извод
                          И аз имам една система такава (от месец), но не съм я слагал. Надявах се малко колата да стане по динамична да "изцедим" някое конче - ама май НЕ
                          (чисто заради тестовете)

                          Поздрави
                          Едит:
                          В момента колата е в бокса, за нови изпускателни тръби без катализатори
                          Надеждата ми е 5% повече мощ на катализатор - а те са 4 кат.

                          Коментар


                          • От: jeep , разход и една алтернатива

                            Ми надявай се без проби, или отричай..аз търся някакво точно отчитане...ако е вярно това дето ми разправят продавачите, че с 1 KW ел. ще извадя 6 КW топлина от горенето..трябва да се провери някак.
                            0888543685 Валери

                            Коментар


                            • От: jeep , разход и една алтернатива

                              Интересно, как ще провериш? След като досадният закон за запазване на енергията се използва на всяка стъпка при проектирането на всякаква измерителна апаратура. Тя е просто покварена от него.

                              Иначе, как аз си представям нещата - колата на диностенд, горивната помпа в мерителен съд с гориво. Поддържа се дадена мощност определено време и се измерва колко гориво е изгорено.

                              Коментар


                              • От: jeep , разход и една алтернатива

                                Колега, това с диното става много скъпо
                                Не е ли по-лесно така:
                                Вдигаш заден или преден мост във въздуха.
                                Включваш на предавка и бръмчиш докато свърши горивото. Записваш си километрите.
                                След това повтаряш процеса с Бълбукатора и става ясно имали "файда" или не
                                Това според мен е най-елементарния вариант. И защо до сега никой не е направил подобен тест за да сподели
                                Едит:
                                Може и така:
                                За да не вади човек излишни тръби и маркучи, да пълни до горе резервоара и да бръмчи 5мин така (и записва километри - отново на място с вдигнат мост)
                                И повтаря това с Бълбукатора за 5мин - отново записва километри.
                                Долива се бензин и се засича какво е изгорил автомобила със и без Бълбукатора

                                МНОГО ЕЛЕМЕНТАРНО и що не го правят това тези "производители" ???????????
                                Абе нали трябва клиента да се убеди, що си траят
                                Последно редактирано от 887504600; 04-04-11, 09:21.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X