Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Преди да си купя джипа попитах мой познат вносител на части от USA дали са проблемни и какви части за ремонт, не без консумативи най-често поръчват. Каза ми, че откакто той сам си е шеф никой не е поръчвал ангренаж за 4.7, а при стария му шеф за цялата му служба имало само 2 поръчки, като никой не бил поръчал части за пълен основен ремонт. За двигател една от честите поръчки била виско муфа на перката, а от трансмисия и ходова част - верига за раздатка.
    4.7 не е с ангренажен ремък а с ангренажна верига. Колко кара не знам обаче до сега не съм чул някой да я сменя.
    Много съжалявам че не мога да намеря една тема в джип-форум.ком
    Бяха направили статистика кой какво е сменял по колата. Имаше уникални рекорди. Имаше е няколко бензинови двигателя с основен ремонт. В Америка също има скръндзи дето си карат ГрандЧерокитата с 10W40.
    Сега се сетих че може и в джипънлимитет да е темата. Ще търся пак.

    Иначе пистовия ремък на 4.0 и 4.7 се сменя на 200 000км.

    Коментар


    • #92
      До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      4.7 не е с ангренажен ремък а с ангренажна верига. Колко кара не знам обаче до сега не съм чул някой да я сменя.
      Много съжалявам че не мога да намеря една тема в джип-форум.ком
      Бяха направили статистика кой какво е сменял по колата. Имаше уникални рекорди. Имаше е няколко бензинови двигателя с основен ремонт. В Америка също има скръндзи дето си карат ГрандЧерокитата с 10W40.
      Сега се сетих че може и в джипънлимитет да е темата. Ще търся пак.

      Иначе пистовия ремък на 4.0 и 4.7 се сменя на 200 000км.
      Не съм си и помислял, че е с ремък, знам че е верига и знам, че не е консуматив. За това го написах.

      Офтопик за маслата: карах с оригиналните мопарски, но предпоследния път от Бс Бургас казали на моя човек, че нямат налични и че те препоръчвали касрол полусинтетика 10W40. Сега, 10.2009 г. също купих масло и филтри за АСК и пак нямаха оригинално минерално мопарско масло за двг. С какъв вискозитет трябва да е правилното масло на двг и ако не е с какво вреди?
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #93
        До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

        http://www.wjjeeps.com/service/maintenance_wj.htm

        На всичко вреди.
        По това което се забелязва по външни белези, май на хидравличните повдигачи най-много.

        Коментар


        • #94
          До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          ....
          Бяха направили статистика кой какво е сменял по колата. Имаше уникални рекорди. Имаше е няколко бензинови двигателя с основен ремонт. В Америка също има скръндзи дето си карат ГрандЧерокитата с 10W40.
          Сега се сетих че може и в джипънлимитет да е темата. Ще търся пак.
          ......
          Намери ли я тази статистика?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #95
            До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            4.7 не е с ангренажен ремък а с ангренажна верига. Колко кара не знам обаче до сега не съм чул някой да я сменя.
            Много съжалявам че не мога да намеря една тема в джип-форум.ком
            Бяха направили статистика кой какво е сменял по колата. Имаше уникални рекорди. Имаше е няколко бензинови двигателя с основен ремонт. В Америка също има скръндзи дето си карат ГрандЧерокитата с 10W40.
            Сега се сетих че може и в джипънлимитет да е темата. Ще търся пак.

            Иначе пистовия ремък на 4.0 и 4.7 се сменя на 200 000км.
            Аз пистовия го смених на 80000 км,защото целия беше напукан.
            Поздрави!
            [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
            [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
            [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
            [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

            Коментар


            • #96
              До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

              По-важно от това колко е напукан е дали преплъзва и свири.
              Моя на 4.0 и на 200 000 си беше напукан, но нищо не налагаше смяната му.

              Няма да я търся тая тема в JF или JU.
              WJ е затворена страница.
              Джип с цял мост отпред повече няма да си купя.

              Коментар


              • #97
                До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

                Усещането за джип е много субективно нещо. Не искам да изпадам в подробности,доста джипки,вече покарах и смених, мога да кажа,нещо от практиката,ако имаше WJ окомплектован с 3.0 D4D щях да си го карам до като съм жив...
                TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                Коментар


                • #98
                  До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  По-важно от това колко е напукан е дали преплъзва и свири.
                  Моя на 4.0 и на 200 000 си беше напукан, но нищо не налагаше смяната му.

                  Няма да я търся тая тема в JF или JU.
                  WJ е затворена страница.
                  Джип с цял мост отпред повече няма да си купя.
                  Може ли да се конкретезираш,защо с цял мост не ти се кара.Дали, защото най-новия гранд не е с цял.И май ми намерисва на ХЕМИ.
                  Поздрави!
                  [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                  [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                  [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                  [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                  Коментар


                  • #99
                    Точно D4D трудно ще го караш цял живот. Стига един път да препикае дюза на скорост и до там си. А задръстването на дюзите му хич не е по-рядко от на 2.7. Като динамика и разход също са горе/долу еднакви.

                    Виж 3.0CRD на GC WK е друга бира. Почти никакви проблеми с дюзите и мощност която със заводски софтуер може да е до 280кс(ако не бъркам).

                    Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
                    Може ли да се конкретезираш,защо с цял мост не ти се кара.Дали, защото най-новия гранд не е с цял.И май ми намерисва на ХЕМИ.
                    Поздрави!
                    Защото нямам намерения да ходя на траял състезания.

                    Новия Гранд 2011 е кросовър. След 3-4 години може и да се замисля.

                    Коментар


                    • До: Кое е по-евтино за експлоатация - бензинов или дизелов Гранд.

                      Кинекс, прости невежеството ми, но би ли споделил опита си по отношение на целия мост при WJ - някои основни предимства и недостатъци... и защо приключи с този модел. Питам от любознателност.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X