Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Water in fuel жълта лампа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Привет !
    За BluePrint и аз четох , майстора мисля че поръча Mahle , иначе като цяло винаги ги сменям между 8000/8500 до 9200 км масла и всички филтри , въпреки че я карам само извъграда , но пък ги правя в порядъка на 2 месеца макс .
    С две ръце сто процента ще се роди с тея крушки .
    Поздрави!
    Димитров!

    Коментар


    • #17
      Привет !
      Най-накрая влезнах за боя , тотален пробег до момента 4300 км , адски доволен за момента да видим какво ще излезе за напред .П.С имам странни мисли , че е сглобена като каруца за 1 час в Италия .
      Майстора и той е на същото мнение .
      Поздрави!
      Димитров!

      Коментар


      • #18
        Не искам да те плаша,ама 1/3 от обявите за тоя джип са с проблемен мотор.
        Не,че мерцедесовия е панацея,но на VM motori май е направен в часа по трудово.
        Дано си късметлия и при теб всичко е наред.Иначе пък са икономични и купето е уааау,супер.Седнах веднъж в такова и за мен е върхът!
        ML W 164cdi

        Коментар


        • DimitroffCRD
          DimitroffCRD коментира
          Редактиране на коментар
          Привет !
          Нямам впредвид за мотора , за ламарините по предницата , тъй като от Carfax като извадихме report има вписани две щети едната е от кош за боклук другата е подпирана явно леко .
          Та мисълта ми е че сглабяна в бързината преди да се качи на автовоза .
          Поздрави!
          Димитров!

      • #19
        От къде е внос?
        ML W 164cdi

        Коментар


        • DimitroffCRD
          DimitroffCRD коментира
          Редактиране на коментар
          Привет !
          Италианка е от "най-мръсните" , както се изразява един приятел район Милано.
          Поздрави!
          Димитров!

      • #20
        Поне няма да има ръжда
        ML W 164cdi

        Коментар


        • #21
          Привет !
          Малко ъпдейт прикачамедна снимка , доста добре им се получава на момчетата за момента .
          П.С да не ви се налага да свалята предната броня има 560 000 дрънкулки и т.н.
          Страшно .
          Поздрави!Димитров!
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:332273073_1335672697283200_6088699759766937171_n.jpg
Прегледи:443
Размер:467.4 КБ
ID:6914708

          Коментар


          • #22
            Привет ! Лек ъпдейт , скоро време ще е за смяна на маслата , 7600 км изминати до момента , доста добре се държи колата .
            В момента днес влезе за полиране , пастиране и нанасяне на керамика , ще прикача снимки като я взема в Събота през деня .
            Поздрави!
            Димитров!

            Коментар


            • #23
              Къде си я закарал за детайлинг?
              Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
              Око за око, паста за зъби!
              Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

              Коментар


              • #24
                Привет !
                Nasoil Bulgaria сервиза е в Благоевград , старото чероки WK-то при тях е правено и после само се поддържа веднъж годишно беше . 3 години никакви драми не съм имал .
                Мога да прикача снимка на старата кола да я видите.
                Поздрави!
                Димитров!

                Коментар


                • #25
                  Привет !
                  Та резултата е топ според мен .
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:348355144_657335642875217_3651501502366073871_n.jpg
Прегледи:350
Размер:210.2 КБ
ID:6924705 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:348356697_531394182347713_941869039593178038_n.jpg
Прегледи:341
Размер:355.1 КБ
ID:6924706 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:348358365_575790018095376_2853038556258855905_n.jpg
Прегледи:357
Размер:171.9 КБ
ID:6924707 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:348356657_663937748897027_8070764980618418002_n.jpg
Прегледи:352
Размер:274.0 КБ
ID:6924708 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:348361575_286685603691781_3437295193471822782_n.jpg
Прегледи:359
Размер:203.0 КБ
ID:6924709 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:348357217_266985922564289_5957852457366777062_n.jpg
Прегледи:355
Размер:216.9 КБ
ID:6924710

                  Коментар


                  • #26
                    Привет !
                    Да повдигна темата малко другата седмица ще я обслужвам за трети път , та се поразрових малко , и в повечето форуми на Австралия , явно доста карат тоя модел там дизеловия , и всички слагат 5 по 40 било пуснато нещо като recall вместо 5 по 30 да се слага 5 по 40?
                    Аз двете смени съм ги правил винаги с 5 по 30 ? Предната собственичка в Италия като гледам в carfax-a който и изкарахме или там както се води в Европа и те са слагали 5 по 30 , някаква идея и дали някой е чувал проблем ли е това ?
                    П.С каква е точно разликата ?
                    Поздрави!
                    Димитров!

                    Коментар


                    • #27
                      5W30 е за двигатели с ДПФ,а 5W40 без-ти си прави вече сметката кое ще слагаш.
                      ML W 164cdi

                      Коментар


                      • murfito
                        murfito коментира
                        Редактиране на коментар
                        Колкото искаш нископеоелни масла 5w40.

                      • DimitroffCRD
                        DimitroffCRD коментира
                        Редактиране на коментар
                        Привет !
                        Аз изхождам от гледна точка , че го дават "по-калпаво" масло 5-40 .
                        ДПФ си има , всичко си и е на място от долу , интересно ми е защо в тея топли страни го слагат това масло .
                        Но ще се разчета малко повече де да видим .
                        Поздрави !
                        Димитров!

                    • #28
                      Имай в предвид, че гъстотата на маслото, освен според параметрите на двигателя, се дава и за определен климатичен пояс. В Австралия май е по-жежко от тук, та може и заради местния климат да са направили корекция само да там.
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • #29
                        Аз бих ползвал (low-saps,ако има DPF) 5w-40 масла във VM 3.0л.(дори и да го не тормозите толкоз). Ако може - с HT/HS вискозитет захождащ по къмто 4cP,отколкото към мин.изискуемия 3,5. Вреда няма да има.
                        Например обърнете внимание на кода AFL на амсойл (3,8cP) :

                        https://amsoilcontent.com/ams/lit/da...tins/g3395.pdf

                        Кога минаха към 5w-40 заради там споблемите с лагерите,маслото,де ползваха в Щатите (хем по бюлетини разни на дилърите ) беше (и май все още е , като първа препоръка) Shell Rotella T6 5w-40.

                        https://rotella.shell.com/en_us/prod...f/t6-5w-40.pdf


                        Що се отнася до проблемите на 3.0 VM-a - има много изписано из нета. Тука също беше споменато преди време:

                        https://offroad-bulgaria.com/forum/%...mit-2016/page3

                        Европейските потребители май не са засегнати толоз от проблемите. Причините може да са разни...



                        Коментар


                        • DimitroffCRD
                          DimitroffCRD коментира
                          Редактиране на коментар
                          Привет !
                          Благодаря пропуснал съм я тази тема , сега ще я прегледам .

                          В интерес на истината точно тези масла гледах на Amsoil , че гелдам един пич в youtube , той ги хвали много .

                      • #30
                        Първоначално публикуван от DimitroffCRD Преглед на мнение
                        Привет !
                        Да повдигна темата малко другата седмица ще я обслужвам за трети път , та се поразрових малко , и в повечето форуми на Австралия , явно доста карат тоя модел там дизеловия , и всички слагат 5 по 40 било пуснато нещо като recall вместо 5 по 30 да се слага 5 по 40?
                        За шест месеца трето обслужване. Хич да не е, си покарваш.
                        Когато взех моя WK2 ( преди фейса), изчетох всичко де що има по руските, австралииските и щатските форуми и взех решение маслото ще е 5w40. В последния линк на td120 е състематизирано обяснението защо го направих.
                        Вече две смени съм направил и няма проблем нито лято, нито зима. Между другото, всичките си джипове ги карам с 5W40. Този вискозитет го дават за по натоварени двигатели. А моите са си натоварени. Единия дърпа каравана, другия не му прощавам по магистралите, а третия ходи на офроуд.
                        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                        SSang Yong Kyron 2.0xdi
                        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                        Коментар


                        • DimitroffCRD
                          DimitroffCRD коментира
                          Редактиране на коментар
                          Привет !
                          Ами майстора ми е казал на 8 000 хиляди да го сменям , не дърпам иначе нищо , офроуд ме е грех още да я вкарам в гората , само магистрално каране има тоя джип нашия нормално , че пасажера не му е окей като карам по-бързо .
                          Значи ще се насоча най-вероятно и аз към 5 по 40 .
                          Благодаря много за инфото !

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X