Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Water in fuel жълта лампа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Water in fuel жълта лампа

    Привет !
    станах горе собственик на Чероки 3.0 дизел 2014 година , доста голяма разлика с предния.
    та по темата минах през една локва голяма и ми изписа че има Water in Fuel в жълто , на диагностиката няма грешки мотора работи равномерно и всичко си е окей ?
    как мога ДС в премахна тази грешка и нещо зс притеснение има ли ?
    поздрави !

  • #2
    След 1:45 дават, че има пробка на горивния филтър за източване на вода

    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      Как вода от локва ще попадне в горивната система? Може би двете събития нямат общо, а е съвпадение.
      Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
      Око за око, паста за зъби!
      Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

      Коментар


      • #4
        Възможно днес източих през пробката и си изтече около 250 мл само нафта няма никаква вода , най-вероятно може и някой датчик да е заминал , утре отива за масла и всички филтри и ще видим , дали ще изгасне тази жълта лампичка .
        поздрави , Димитров !

        Коментар


        • #5
          Датчика за вода във филтъра, букса или прекъсната инсталация. Качи снимка на лампата и съобщение.
          Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
          Око за око, паста за зъби!
          Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

          Коментар


          • #6
            Датчикът за вода в нафтата на повечето коли са просто два електрода на дъното на филтъра. Като се появи между тях вода - протича ток, а нафтата не е проводник.

            Ако тия две жици някъде по инсталацията бъдат намокрени, резултатът е същият - протича ток и получаваш сигнал за вода във филтъра.

            Коментар


            • #7
              Привет , ами то така или иначе ще ги сменят днес филтрите и двата отдолу така че ще видим утре какво ще стане .
              Ще пусна една снимка малко по-късно на грешката .
              Поздрави!
              Димитров!

              Коментар


              • #8
                Привет !
                В крайна сметка днес като запалих колата да я прекарам до сервиза , нямаше и помен от тази грешка Water in Fuel , майстора предполага че може да е дал слаб контакт когато съм минал през локвата , въпреки че не беше с много висока скорост .
                Поздрави !
                Димитров!

                Коментар


                • #9
                  Честито за новата покупка, може ли да напишеш малко впечатления между WK и WK2, супер полезна тема ще стане ако ти се занимава. С WK и XK съм минавал през безброй локви и рекички никога не е светвало нищо не знам дали имат такъв датчик, но съм нямал проблем.
                  Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                  Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                  Коментар


                  • DimitroffCRD
                    DimitroffCRD коментира
                    Редактиране на коментар
                    Привет!
                    Благодаря много !
                    Ами имам само 30 км за съжаление , днес предполагам като я взема ще имам първи 1000 км на дълго и ще напиша веднага впечатление .
                    На първо време за тези 30 км , една идея мисля че е по-голяма , падам от 13 разход на 8.5 с най-вероятно доста калпава нафта , доста по уютно се чувствам вътре , малко дървено ми идваше в WK-то , докато тук мисля че е най-високото ниво на оборудване , води се Summit изпълнение .
                    За окачването просто няма думи , комфортно и тази саморегулация спрямо километрите с който се движиш е брутално яка .
                    Днеска като го взема от сервиза , ще пробвам да го нащрам и ще го пусна , въпреки че днеска не е спряло да вали от сутринта ..
                    Ще драсна още няколко реда само да го покарам още малко и ще имам още повече инфо .
                    Поздрави!
                    Димитров!

                • #10
                  Привет !
                  Някой случайно дали знае каква темперетура трябва да държи това животно , когато е в задръстване стига горе долу тази темпретура или една идея отгоре , когато е в движение и с включено парно стой малко по-надолу , минава ми през акъла дали не е заминал термостата ? Иначе като цяло возия и визия са топ доста по-добре от предното WK.
                  Поздрави !
                  Димитров!

                  Коментар


                  • #11
                    Е па обърни я по Целзий де.
                    Честито и много безаварийни км,че като гледам по обявите колко такива има с проблеми в мотора...
                    Сядах в едно такова и беше просто уау вътре.Салона е супер лукс ,а и отвън не лъже-а бе много красив автомобил,може за мен най красивия джип за момента(имайки предвид джип като вид автомобил,а не като марка).

                    Коментар


                    • IvanIvanovi
                      IvanIvanovi коментира
                      Редактиране на коментар
                      121 градуса са, добре че са маслото сигурно пита за стрелката вдясно, но кой да каже къде трябва да е, най-добре е да се премери реалната температура с подходящ уред. не познавам колата, но щом може да показва градусите на маслото, може да вади и на антифриза на дисплея

                    • atanas_93
                      atanas_93 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да, може и температурата на антифриза да се извади на дисплея и да се вижда в градуси.

                    • DimitroffCRD
                      DimitroffCRD коментира
                      Редактиране на коментар
                      Хмм идея как да го изкарам , че не мога да я изкарам въпреки че днеска цял ден седеше точно половин деление надолу и не мърдаше айде да е мръднала чисто леко , и е сега като се прибирах вдигна за 5 минути малко под третото деление пуснах парното и веднага я върна на второто деление и половина , върти ми се в главата да не би да не е добре обезвъздушена , но пък в понеделник съм планувал да и сменя и термостата за всеки случай въпреки че не е давала грешки за него.

                  • #12
                    Я си виж маркучите колко са твърди на загрял мотор.Че с тия гарнитури два пъти съм го ял.

                    Коментар


                    • DimitroffCRD
                      DimitroffCRD коментира
                      Редактиране на коментар
                      И двата маркуча са меки на пипане като е загрят мотора , въпреки че нямам много километри след смяната де , горе долу са около 300 км ..
                      Ще го следя да видя днеска гледах че на 107 градуса отваря термостата .. което е странно според мен де

                  • #13
                    Привет !
                    На база последните 2500 км мога да кажа че разликата е потресаваща между WK и WK 2 , все още не мога да си нацеля настроиките за магистрално каране , но и това ще дойде .
                    Разхода на гориво , падна до 9.1 на сто , като подържам скорост 140-160 , на места може и една идея отгоре , когато позволява .
                    Интересното е че обслужването ми излезе със стотина лева по-надолу от последното обслужване на WK-то , а винаги поръчвам едно и също масло и всички филтри . Може би събира по-малко масло най-вероятно .
                    Медията и интеграцията в купето е брутално по-добре, шум нулев , въпреки че е на 20ки , може би накрая да изкарат 1 сезон макс с моето каране .
                    Нещо фаровете не ме кефят , но ще го оправим идната седмица съм замислим Xenon Osram Cool Bue Intense Next Generation D3S , само да остане време да ги сложа или ще ги оставя на бояджиите докато действат да ги сменят и тях направо.
                    Малко слабо ми идват не знам , или свикнаг на Лед-а на WK-то , а тука е ксенон въпреки че свети доста по-широко , така да кажа .
                    Не мога да се справя още с ACC системата тъй като ми липсва един държат и всичко е unavailable , но и той е в България така че би трябвало да го калибрирам и него скоро , тука отварям една скоба , ако някой знае къде може да се калибрира на нормални цени да казва че ме убиха на едно място в София / Официален сервиз , да не им правя реклама/ .
                    Остава в близките две седмици да минем капака и к десните калници тъй като имат някакви странни забележки , но ще ги отсраним , за момента съм повече от радостен .
                    Тоя автомат е направо бог с тея 8 скорости ^^ , да е жив и здрав , в момента в който влезе в бокса за боя и го взема ще я нащракам .
                    Поздрави !
                    Димитров!

                    Коментар


                    • atanas_93
                      atanas_93 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Гледам, че таблото е в мили и фаренхайт. Десен волан ли е или е от Щатите. И не може ли да се обърне в километри и целзии.

                    • DimitroffCRD
                      DimitroffCRD коментира
                      Редактиране на коментар
                      Привет !
                      Не примерна снимка е просто случая който описах беше едно към едно темперетурата с тази от снимката въпреки че вече само веднъж съм я виждал там и то след много жега и после влизане в един подземен паркинг с бая коли на гъсто , може иначе да се обръща в километри и целзии , както и обратното , но няма примерно отделно меню за антифриза , има само за темперетурата на маслото и темперетурата на маслото в скоростната кутия и това е .

                    • atanas_93
                      atanas_93 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Понеже взех WK2 преди феслифта и там има подменю за температурата на двигателя. Но явно са го махнали след 2014.

                  • #14
                    Привет !
                    Лек ъпдейт , смених крушките , леко плакнах , че комплекта D3S на осрам nighbreaker бяха 480 лева ... , ама разликата е от тука до небето .
                    В понеделник влиза за боя да видим какво ще излезе ..
                    Поздрави!
                    Димитров!

                    Коментар


                    • #15
                      Здравей Руснаците и в други форуми много се оплакват от горивните филтри на BluePrint разпадали се и тръгват боклуци по системата, отделно това което съм чел за дизела на WK2 е да се сменят маслата на под 10 000км., пишат и за смяна на разни чарколаци около маслената помпа.Ако ти е от полза.
                      Относно крушките имам приятел с WK2 Summit 2017 и се опллаква че фаровете са му доста слаби ще му препоръчам да си вземе от тез крушки.
                      Аз на WK Също му сложих NightBreaker и свети много по-добре но и WK с този голям фар и преди светеше доста добре.Поздрави.
                      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X