Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И още едно Grand Cherokee WK 3.0D 2006 RHD в клуба на Джийповете :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Миналата година, мой колега си извади мотора и кутията с мотокара. После си ги прибра обратно.
    FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      С мотокар и с прилични условия за ремонти всеки може, аз съм в пръстта/калта и на слънцето без кран/лебедка и добри условия, трябва да ми е гадно

      Шегата на страна, просто ми липсва правилния инструмент т.н. - S-type/shape half moon obstruction spanner, имах някъде ама или съм ги занесъл в родината или не го откривам, а в местните магазини в нито един ги няма налични.

  • #47
    Яено купето е правено по мярка за Hemi и всичко останало е вкарано вътре както дойде. До тоя извод стигам. На Hemi можеш да направиш и основен ремонт както си е на място. Единствената дивотия е отпред с радиаторите - за да смениш воден трябва да ги махнеш всичките + хидравличния вентилатор.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Оо, да, на 90% съм убеден, че е така. За да работя по турбото съм стъпал на пейка с десния крак, а с левия крак съм се подпрял с коляно на въздушния филтър, с една ръка правя лицева опора на магарето над двигателя и с другата ръка човъркам, няма такова физическо натоварване, все едно ще ставам пехотинец и гимнастик 2в1

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      + аз съм десен волан, това още повече сговнява нещата, че нищо не е мислено за десняци и е сложено в коша със замисъл да им е гадно на британските механици

  • #48
    Ето това искам да избегна...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Pasted image.png
Прегледи:276
Размер:787.6 КБ
ID:7003965
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Така е Сашо, прав си, но аз искам да се справя без ексцесии, щом Мерцедес са го направили така, значи може и без деструктивни манипулации да се ремонтира.

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Защо си мислиш, че "Мерцедес" са правили нещо с оглед да се ремонтира след 15+ години? Още повече, че "Джийп" като са го навирали в коша, са предвиждали нещо подобно?
      То отдавна е пълно с коли, на които за да смениш акумулатора или крушка на фара, трябва да свалиш едното от предните колела, подкалника, предната броня и престилката...

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Защото имам Мерцедес и Джиперцедес и виждам, кога нещата са мислени и кога не са, това, което не е мислено е за десните волани.

  • #49
    Някой може ли да удари едно рамо със следния документ, който не успявам да открия:

    "ENGINE - 3.0L TD SERVICE INFORMATION -------------- WK"

    Трябва ми секция => "11 - EXHAUST SYSTEM/TURBOCHARGER SYSTEM/TURBOCHARGER - REMOVAL"

    Ако някой има целия документ, който е 6-7000 страници и него не бих отказал, защото не го намирам точно за този модел.



    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot From 2025-07-01 23-31-50.png
Прегледи:225
Размер:220.2 КБ
ID:7004259
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Златен си, много благодаря!

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      В повечето случаи, инструкциите за WK не съдържат дизеловия мотор, а в тия 197 страница които са за дизела, липсва точно секция 11 за сваляне/инсталиране на турбо-компресора.

      Тази сутрин се амбицирах и прерових нета за всичко за ДЖИЙП и Мерцедес ОМ462 и вече мисля, че имам всичко нужно като информация.

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Междувпрочем и в този големия документ около 7000 страници няма за 3.0Л ЦРД мотора как се сваля и слага турбото, точните номера на частите и натяга на крепежите го има във ВИС софтуера на Мерцедес и в разни други документи.

  • #50
    Еех, кеф, радост и удоволствие е да сменяш турбо на ГЧероки място бол, удобен достъп, ергономична поза


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot From 2025-07-02 13-11-26.png Прегледи:0 Размер:827.1 КБ ID:7004315



    Човека е в поза партер, аз като балканец обаче слагам дебело килимче за йога и направо полягам по корем върху ДВГ и работата потръгва
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #51
      Part Numbers Turbo gasket seals bolts шпилки гарнитури О-пръстени, някой са Мерцедес номера, други за ДЖИЙП, Mopar/Jeep/Mercedes part numbers

      A0289974548 - MERCEDES BENZ OM642 INTERCOOLER PIPE SEAL
      A0279974745 - MERCEDES BENZ OM642 INTERCOOLER PIPE SEAL
      A6421421880 - x2(times two) - Mercedes-Benz OM642 EGR Elbow Gaskets
      A0009906803 - x6(times six) - Mercedes-Benz OM642 Exhaust Manifold to Turbo Bolts
      A6421421180 - Turbocharger to Carrier Gasket OM642 Engine Mercedes Benz
      A6421421280 - Mercedes OM642 Engine Turbocharger Manifold Seal Gasket
      A6421421380 - Mercedes OM642 Engine Turbocharger Manifold Seal Gasket
      A2194920080 - Mercedes-Benz OM642 Engine Exhaust To Turbocharger Gasket
      A6421420781 - Mercedes-Benz Om642 Rectangle Turbo Oil Feed Gasket



      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2025-07-02 14.38.12.jpg Прегледи:0 Размер:414.3 КБ ID:7004318



      Последно редактирано от BatGeorgeone; 02-07-25, 21:08.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #52
        И за пореден път и нови и рециклирани турбота ми идват без шпилките за монтаж, в инструкциите пише - свалете шпилките от старото ви турбо

        И за пореден път, кво ли не правих но здрави шпилки не можах да изкарам, дори и една.

        За това, аз какъвто крепеж пипна, който е подложен на много големи температурни натоварвания (линейни разширения/свивания) слагам титанови шпилки с титанови гайки против саморазвиване + медно-керамична паста против клеясване и всичко се отвива както си трябва после.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:M10-all-metal-titanium-lock-nut-400-400-2052769643.jpg
Прегледи:147
Размер:82.1 КБ
ID:7004444
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • td120
          td120 коментира
          Редактиране на коментар
          Батьо,как завърщи трансплантацията? Всичко наред вече?

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Добро Утро Колега,

          Не, всичко е разглобено, новото(рециклирано) турбо пристигна отдавна, но все още чакам части от Мерцедес, дилъра имаше налични само половината, останалата половина от частите ги чакам в Понеделник сутринта.

          Много благодаря отново, за помоща и съветите!

        • td120
          td120 коментира
          Редактиране на коментар
          Отбележайте старателно ,молим, юродивости по интервенцията и споделяйте !

      • #53
        Най-накрая


        "ENGINE - 3.0L TD SERVICE INFORMATION -------------- WK"

        "11 - EXHAUST SYSTEM/TURBOCHARGER SYSTEM/TURBOCHARGER - REMOVAL"

        DOWNLOAD LINK => CLICK

        Бъдете живи и здрави!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X