Ако можеш да го вдигнеш, така че 4-те колела да са във въздуха и да е надеждно закрепен, че да легнеш отдолу.
Откачаш ESP-то да не се шашка.Палиш мотора, включваш на скорост и със слушалки "ослушваш" откъде се обажда "щурчето".
Ще установиш от коя страна на корпуса на дифа е най-силен шума и в такт с кой механичен елемент е.
И малко размисли: Ако короната е вертикална, тя поне малко масълце ще си загребва от дъното.
Лагерите на пиньона и на опорите на короната са най-високо и първи ще останат с лошо мазане.
Точно този диф не го познавам, но на някои дифове през отвити пробки, с фенерче, криво-ляво може да се видят зъбите на короната.
Целта на това оглеждане е, че можеш да си направиш почти обектвна оценка за какво да се подготвиш и Жипа да остане в условно движение до деня на операцията.
Откачаш ESP-то да не се шашка.Палиш мотора, включваш на скорост и със слушалки "ослушваш" откъде се обажда "щурчето".
Ще установиш от коя страна на корпуса на дифа е най-силен шума и в такт с кой механичен елемент е.
И малко размисли: Ако короната е вертикална, тя поне малко масълце ще си загребва от дъното.
Лагерите на пиньона и на опорите на короната са най-високо и първи ще останат с лошо мазане.
Точно този диф не го познавам, но на някои дифове през отвити пробки, с фенерче, криво-ляво може да се видят зъбите на короната.
Целта на това оглеждане е, че можеш да си направиш почти обектвна оценка за какво да се подготвиш и Жипа да остане в условно движение до деня на операцията.
Коментар