Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И още едно Grand Cherokee WK 3.0D 2006 RHD в клуба на Джийповете :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Ако можеш да го вдигнеш, така че 4-те колела да са във въздуха и да е надеждно закрепен, че да легнеш отдолу.
    Откачаш ESP-то да не се шашка.Палиш мотора, включваш на скорост и със слушалки "ослушваш" откъде се обажда "щурчето".
    Ще установиш от коя страна на корпуса на дифа е най-силен шума и в такт с кой механичен елемент е.

    И малко размисли: Ако короната е вертикална, тя поне малко масълце ще си загребва от дъното.
    Лагерите на пиньона и на опорите на короната са най-високо и първи ще останат с лошо мазане.

    Точно този диф не го познавам, но на някои дифове през отвити пробки, с фенерче, криво-ляво може да се видят зъбите на короната.

    Целта на това оглеждане е, че можеш да си направиш почти обектвна оценка за какво да се подготвиш и Жипа да остане в условно движение до деня на операцията.
    Последно редактирано от stefsab; 14-10-24, 23:57.

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Страхотни предложения, много благодаря Стефане!

  • #32
    Вдигнах задните гуми на стойки, жената даваше газ, аз слушам, не усетих нищо по-различно от стържене на задържащи спирачки, не успях да усетя луфтове като на разбит лагер/главина, има масло в дифа, капе леко от семеринга откъм кардана, дифа ми се струваше като да има нормален звук по време на работа.

    В движение обаче звука си е същия.

    Задните спирачки са ако мизерия, корозия, мръсотия и т.н. което е очаквано за тук.

    Имаше скъсана гумичка на водещата втулка заден десен спирачен апарат.

    Задните накладки са почти свършили, задна дясна ръчна спирачка не хваща или не се усеща задоволително.

    Ще поръчам задни накладки и се надявам като обслужа спирачките отзад или да изчезне звука или да се потвърди, че дифа е загинал и/или лагер на главина/те.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #33
      Защо не го отвориш тоя диф? 12 болта са и точно за 10 минути всичко ще се изясни - на дъното има магнит, върху който ако има нещо повече от фина кашичка, си е затръгвал, а поне короната се вижда перфектно.

      Затваря се само със силикон, та нищо повече не ти трябва, освен нещо за изстъргване на стария и почистване преди новия. Час след затваряне можеш да сипваш маслото, лично проверено - капакът ми е абсолютно сух след такава интервенция.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #34
        Мерси Спарки, много корозия и риска е голям, вероятността поне 2-3 болта да се скършат е огромна, нямам време да му бая точно сега и ако се скърши болт/ове няколко часа не ми мърдат само да ги оправя тях без всичкото останало, ще го направя мъничко още време да си отделя за това и ще го свърша.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #35
          Според мен няма опасност. Ако не са махани са със заводски осигурител и не могат да клаясат, а дори да са отваряни, затварят се със силикон и шансът да попадне нещо под главата на болтовете е никакъв. Не на последно място, дори някой да се скъса, пак се затваря със силикон, без гарнитура, и пак няма да тече.

          Според мен единственият риск е самият капак да е изтънял от корозия, не и болтовете му.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Добре, ще опитам да пробвам довечера ако не вали.

        • #36
          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
          Почти стана на две години и бях му се заканил, че само да мине две години и за скрап и почнаха мерцедесовските педерастии с пълно гърло

          Бях в командировка в Шотландия и един два пъти не искаше да запали и ме остави без кола единия ден, де*а и чирепа австрийски. Тази сутрин пак реши да не пали и жената ме псува сега, че не може да идем на магазина.

          Врътне един два пъти двигателя, не пали и после отказва да върти стартера въобще no crank...

          Грешки поне двайсетина, като почнем от всички подгревни свещи, стъклото/люка на багажника, предно дясно огледало, АБС модул, О2 модул, и още намнайсе тъпотии, трия всички и остават само 3-4 грешки за стъклото, за огледалото и за АБС модула(това от днес сутринта).

          ГТП трябва да мина в идните 1-2 седмици и ще се наложи да инвестирам време в това ЧГ, а не исках, исках да го покарам поне още 1-2 години и после за скрап ама не става, иска си обслужване.

          Към момента:
          Ток има.
          Гориво има.
          Горивната помпа работи.
          Релето за стартера работи.
          Няма изгорели бушони.
          Няма грешки свързани с горивната система/двигателя.
          При контакт се чува цък някъде от около ключа за запалване и до там, стартера не мърда и не се чува нищо от там.
          Двигателя не се завърта.
          Аз псувам много

          Следва продължение...
          Диагностиката приключи - стартера е за смяна, понякога работи, понякога не.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Пробвах да активирам стартера след като извадих релето и пуснах верига между 87 и 30 крачета на буксата за релето, няма цък няма мък, стартера не реагира на сигнала, което не изключва варианта сигналния проводник нещо да е повреден.

            Много е рано тук и не искам да тествам директно активиране на стартера с отвертка, както и не искам да сваля акумулатора, че пуска алармата при откачане на клемите, трябва поне 8:00 да стане преди да почна ремонтите, ще опитам да видя дали мога да го съживя докато пристигне чисто нов стартер.

        • #37
          Виж с ламБа на тънката жица на стартера дали идват 12V при съответтното завъртане на ключа ?
          Ако идват и няма "щрак" от шалтера на стартера - четки на електормотора.

          Коментар


          • #38
            Мерси Стефане, идват, като се затопли запали пущината, ама днес ме остави у дома, не можах да ида на работа.

            Валео стартер пътува към нас, джипа е полуразглобен и на стойка, чака си резервната част, като сложа новия стартер ще човъркам стария.

            Поне днес смених 5 от 6те подгревни свещи, 6тата е на труднодостъпно място и не ми стигна времето този път. Намазах ги с керамична грес и стегнах с динамометричен ключ, ако се наложи да се свалят да намалее риска от чупене.


            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2024-12-10 15.19.44.jpg Прегледи:0 Размер:420.2 КБ ID:6982032
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • stefsab
              stefsab коментира
              Редактиране на коментар
              :Може би се подвеждам,, че у нас за 2-3 часа може да стане ремонта на стартера. И съответно за около 1 ден колата е "на трупчета" .....
              Не знам как е при теб...

            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Никак не се подвеждаш два часа са твърде много за смяна на стартер, обаче два дни на трупчета са гарантирани ако стартера идва от другия край на държавата, по план на следващия работен ден Валео за 160 паунда, или Елсток за 380 лири + трябва да върна стария стартер, идва до 15:00 на същия ден, реших да почакам и да взема Валео оригинален.

              Аз за това, поне да оправдая единия ден в бокса, преди да разглобя отидох и купих подгревните свещи, поне малко дейност да свърша

          • #39
            А за много години без ремонти ама не стана

            Все да свири турбото миналата седмица, викам си аз кви са тия линейки деа не могат да ме изпреварят сума време, а то звука идвал от мен като давам газ

            Днес свърших по-рано и викам да почна диагностика и ето какво излезе:

            Следва търсене на добро предложение за рециклирано турбо + червеното уплътнение.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2025-06-24 13.24.341.jpg
Прегледи:136
Размер:55.8 КБ
ID:7003259

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2025-06-24 13.24.401.jpg
Прегледи:138
Размер:242.9 КБ
ID:7003258

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2025-06-24 13.25.511.jpg
Прегледи:139
Размер:107.6 КБ
ID:7003257
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #40
              Знаех си аз, че започне ли човек да им робува и да ги обгрижва тия коли и веднага почват да се чупят, а италианските как не се трошат, само гориво и гаааз
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #41
                £300 - Turbocharger
                £60 - deposit
                £25 - Mercedes turbo intake seal
                + смяна на масло ще се наложи + маслен филтър
                + ми е протекъл и горивния филтър, ще следва нов + нови маркучи и скоби

                И се замислям, дали сега не е точно момента за смяна и на едни О-рингове, които са детска болест/консуматив (теч на масло) на тия двигатели, забравих как точно се казват но за да се сменят се маха турбото и те са между главите на В образния шестак...
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • CITIZEN
                  CITIZEN коментира
                  Редактиране на коментар
                  По предписания не Мерцедес винаги се сменят заедно с Маслоохладителя, тъй като може да смениш гарнитурите и след кратко време да текне 15годишния маслоохладител и да отваряш пак, не са скъпи вече смени го и него, на 3 Е-класи през годините съм ги сменял така, винаги се разтичаха на около 220-250 000км., при Гаражни автомобили от 1ви собственик, имах приятели с такива които не бяха виждали гараж те под 200 почваха да текат...

                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря колега, да, и аз го мисля това но не бях на 100% се настроил психически

                  Като каза маслоохладител, визираш само уплътненията, нали?

              • #42
                Както е писал по-горе CITIZEN,
                сменяй кулера + всички О-пръстени и V маншети по турбо пътищата.
                Бях първи собственик W212 и протече точно 2 дни преди TÜV на 174к км. Прилагам списък (вероятно с малки липси) на нужните компоненти.
                Прикачени файлове
                LZ1UFS

                Коментар


                • CITIZEN
                  CITIZEN коментира
                  Редактиране на коментар
                  И аз съм имал 212-ка, в гаража до 220 000км не беше протекла и я продадох.

              • #43
                Първоначално публикуван от chataloff Преглед на мнение
                Както е писал по-горе CITIZEN,
                сменяй кулера + всички О-пръстени и V маншети по турбо пътищата.
                Бях първи собственик W212 и протече точно 2 дни преди TÜV на 174к км. Прилагам списък (вероятно с малки липси) на нужните компоненти.
                Много благодаря за съвета и списъка с частите, прекрасен жест!

                1) Не съм сигурен, че разбирам правилно - съветваш да смени интеркулера (радиатора) или съветваш да сменя уплътненията на масления охладител?

                2) Какво означава В маншет на турбото, тръбата вкарваща масло от ДВГ в турбото или нещо друго визираш, извинявам се малко ми куцат термините на родия език?

                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #44
                  Да, получи се двусмислие.
                  1. Само маслен охладител, болтове и двете уплътнения.
                  2. V - напречното сечение на тези о-пръстени. Намират се в гумените маркучи от интеркулера. (Трябва да се внимава с посоката на поставяне!)

                  Според документацията на Мерцедес е необходимо да се подменят всички уплътнители - гарнитури, о-пръстени и маншети, в засегнатият от ремонта участък.
                  Приема се, че ресурсът им е изчерпан.
                  Искам да уточня, че говоря за мерцедес W212 350 CDI 2011, OM642
                  Прикачени файлове
                  LZ1UFS

                  Коментар


                  • #45
                    Неговата ма*ка на архитекта на това решение да навре дизеловия двигател под стъклото и чистчките, де*ба тяхната семка, 2/3 от болтовете на турбото изискват екзотични инструменти, много майки и тънкости + висш пилотаж в лапароскопската неврохирургия

                    Сега разбирам защо масово "майсторите" режат с ъглошлайфа място за работа, просто достъпа е почти липсващ.


                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2025-06-29 11.10.301.jpg Прегледи:0 Размер:92.7 КБ ID:7003950
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X