Нещо по спомен ми се върти,че на тоя мотор ОМ642,релето за подгрева гореше ако не свениш всичките свещи наведнъж или нещо подобно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
И още едно Grand Cherokee WK 3.0D 2006 RHD в клуба на Джийповете :)
Свий
X
-
Пътуването до Франция мина супер, никакви ядове с колата по пътя освен намнайсе пъти самоотварящо се задно стъкло на багажника в движение и в покой, излекувах го като се прибрах с разкачване на всички кабели от машинката за стъклото.
Тоше, ето снимка на Вранглера за който споменах. 29к стърлинги но може би ще свали 1-2-3 бона, аз на първо четене виждам поне 14-15 бона в аксесоари и тунинги само като материали, труда отделно.
Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Привет!
Метни един поглед на ключа аз имах подобна ситуация беше ми запекло копчето и в момента в който го боднах да запаля почна да отваря нонстоп задното прозорче.Ключар го оправи за 1 минута
-
Мерси за идеята, ключа ми е много крив и може и да има ядове там в ключалката.
-
Не знам каква жена имаш , ама аз мойта щях да я изгоня и да взема Рангелчо
… добре ,че не чете форума де , че иначе след стоя пост ще си спя в колатаПоследно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 25-03-22, 14:29.
-
-
Почти стана на две години и бях му се заканил, че само да мине две години и за скрап и почнаха мерцедесовските педерастии с пълно гърло
Бях в командировка в Шотландия и един два пъти не искаше да запали и ме остави без кола единия ден, де*а и чирепа австрийски. Тази сутрин пак реши да не пали и жената ме псува сега, че не може да идем на магазина.
Врътне един два пъти двигателя, не пали и после отказва да върти стартера въобще no crank...
Грешки поне двайсетина, като почнем от всички подгревни свещи, стъклото/люка на багажника, предно дясно огледало, АБС модул, О2 модул, и още намнайсе тъпотии, трия всички и остават само 3-4 грешки за стъклото, за огледалото и за АБС модула(това от днес сутринта).
ГТП трябва да мина в идните 1-2 седмици и ще се наложи да инвестирам време в това ЧГ, а не исках, исках да го покарам поне още 1-2 години и после за скрап ама не става, иска си обслужване.
Към момента:
Ток има.
Гориво има.
Горивната помпа работи.
Релето за стартера работи.
Няма изгорели бушони.
Няма грешки свързани с горивната система/двигателя.
При контакт се чува цък някъде от около ключа за запалване и до там, стартера не мърда и не се чува нищо от там.
Двигателя не се завърта.
Аз псувам много
Следва продължение...Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Единия ти компютър е на много "подходящо" място - ПОД акумулатора. Огледай там, виж в какво състояние са кабели и букси, особено ако някога е имало течащ акумулатор.
От друга страна, конфигурацията на модулите се пази във Front Control Module, който е точно до него, встрани от акумулатора.
"Подходящо" повреден модул може да ебава всичко по CAN шините.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
Сваляне на акумулатор, не помага.
Ресетване на всички модули и чистене на грешки, не помага.
Закачане на друг втори зареден акумулатор и едновременно връзване на зарядно, не помага.
Местена на лоста на автоматика на Н или на Д, натискане или не на спирачката, не помага.
Запали пущината по много особен начин, всеки път при този проблем пали по този странен начин.
Пробвал съм да запаля поне няколко пъти, не става, не върти стартера, опитвам пореден път и пак не ще, оставям ключа на контакт, а не го връщам в изключена позиция, седи така понякога десетина секунди и после изведнъж запалва. Според мен това е мерцедесовска тъпотия, защото на никой друг джип който съм имал не е така, за да врътне стартера ключа трябва да е в максимална дясна(посока часовниковата стрелка) позиция, а този джип по някаква си логика даваш на контакт, после макс дясно и той решава кога да врътне стартера и да запали.
Понякога, може би в повечето случаи врътвам до край ключа и пали веднага но понякога има това забавяне, а при този настоящ проблем когато запали забавянето е много секунди.
Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Имах подобен проблем. Оказа се клемореда /частта зад ключа която дава контакт и после стартира/. При опит за стартиране на двигателя се усукваще съвсем леко и просто не правеше контакт, за да задейства релето на стартера. Като я държиш да не се усуква си работи, не е изключено и да е нагоряла от лош контакт.O877886339
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Иван Вълчанов Преглед на мнениеИмах подобен проблем. Оказа се клемореда /частта зад ключа която дава контакт и после стартира/. При опит за стартиране на двигателя се усукваще съвсем леко и просто не правеше контакт, за да задейства релето на стартера. Като я държиш да не се усуква си работи, не е изключено и да е нагоряла от лош контакт.
Някой да има под ръка парт номера на подгревните свещи да проверя колко струват, че шест от шест са ми умрели преди зимата бяха само 2 умрели.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
С резби M12 не съм имал особени ядове (на прогрят мотор,с или без керамичната смазка,ни резби съм зачиствал-и на прецакана резба пак са държали,ни назад към камерите съм чистил,че и държаха доволно дълго).
Ама с тява тънките кат косъм M8 -цяла индустрия създадоха покрай тях.
Киснат с кво ли не,ма някоя като е запекла,иде ред на по-други интервенции.Или пък раздуто стебло след резбата или даже подгревна част,де отказва да излезе през дупката...сценарии всякакви!
Аз затуй,ако бях-пали ли,не барам.Чак ако...когато,нали...
Ако ще ги сменяте-задължително керамичната грес и бих почистил с "reamer"-a.То сега с тие бороскопи може и да се надникне вътре,де.
Киснат хората ден-два предварително с wd40,Kroil или подобни...и по време на интервецията,разбира се.
Тука съвети от производителя (стр.15. Първата табличка с върт.моменти следва да е "failure torque",a по-долната- с препоръчителния момент при монтажа(десетина Nm в случая) :
https://www.beruparts.eu/content/dam...w-plugs-en.pdf
Подгревна свещ с резба М8 ,като въпросните за ом642,ще тръгне да се къса при около 20Нм ! Ако не ми "тръгне" да речем на петнайсетина,бих киснал още някой ден...
Киснене...прогряване...киснене...прогряване...2-3 деня предварително...
-
td120 Златен си много ти благодаря. Аз от години ползвам специални греси и няма болт гайка до който се докосна после да не сложа моя си смес от графит/медна грес, а на всички горещи места слагам керамична + титанови/медни гайки.
Имам един мерцедес Цетка седи и плесенясва в двора, ще го пусна в движение първо, че ако усера джипа да има какво да се кара
Каза риймър, как да го подбера, по дебелината + дължината на стъблото на чисто нова свещ подозирам? Има ли комплект риймъри или само по единични, щото ще ми трябват риймъри за дюзите на Вранглера + може би за подгревните свещи пак на Вранглера, а и мисля не е лоша идея да обслужа дюзите на този ГЧ, че сега е на точно 155 000 КМ.
-
Риймъри има всякви, тие "ОЕМ"-ските,"бързите", са скъпи (там кой ги произвежда,Хазет...щалвиле и прочее),примерно:
https://www.baumtools.com/shop/merce...mer-b642-0053/
Има и кпомплекти,като ей тоя :
https://www.amazon.co.uk/KS-Tools-15...sr=1-5-catcorr
За идеята и начин на уптеба-щракнете на филмчето.
За по-страите резби (м10,м12) има и единични, и копмлекти бол (на Laser,BGS и пр.) ,ама за m8x1 ,тъй кат гледам,не са много.
https://www.amazon.com.be/-/en/Tools...language=en_GB
-
-
Първоначално публикуван от Иван Вълчанов Преглед на мнениеИмах подобен проблем. Оказа се клемореда /частта зад ключа която дава контакт и после стартира/. При опит за стартиране на двигателя се усукваще съвсем леко и просто не правеше контакт, за да задейства релето на стартера. Като я държиш да не се усуква си работи, не е изключено и да е нагоряла от лош контакт.
ПП: Директно е за старите години. Но и в двата случая компютъра на мотора контролира единия извод на намотката на шалтера на стартера, а ключа другия извод.Последно редактирано от sparkybg; 21-02-24, 11:33.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Зад ключа под таблото има един модул с поне 10-20 релета и силови кабели, аз имах проблеми от там точно но не ми се занимаваше и дикретно извадих релето за веригата, която ми правеше проблеми.
При мен е особен казуса, защото и времето е гнусно и не ми се пипа в дъжда и студа, а и тази кола съм я взел за 2 години, след няколко седмици стават две години, минах преглед тоест имам още една година за която, ако не се счупи съм я избил и съм отгоре
-
Ми смени целия модул. По моргите има колкото щеш. На 3 големи куплинга е и се сменя с поглед. Аз от ваше село (или Германия, не помня вече) си поръчак FCM и половината бушони/релета при двигателя за някакви смешни пари. Не че имах проблем с това - мислех си че имам. Оказа се проблем с.... термостата.
ПП: В ebay.co.uk целиа модул е 35 лири. Ако тръгнеш локално по морги вероятно ще го намериш и за 10-15-20. Но едва ли проблемът ти е в него.
-
-
Конкретно за WK ли говориш, или за друг автомобил? Защото ключа при мен (с чип съм, не е класически ключ) няма силови контакти, ами праща позицията си по CAN шината, а стартера го управлява FCM(Front control module). Не знам как е при варианта с ключ, но ми се вижда нелогично да е много по-различно.O877886339
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар