Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И още едно Grand Cherokee WK 3.0D 2006 RHD в клуба на Джийповете :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Нещо по спомен ми се върти,че на тоя мотор ОМ642,релето за подгрева гореше ако не свениш всичките свещи наведнъж или нещо подобно.
    ML W 164cdi

    Коментар


    • #17
      Щом ти харесва.....
      Дизелов Jeep, не е Jeep.

      Коментар


      • #18
        Пътуването до Франция мина супер, никакви ядове с колата по пътя освен намнайсе пъти самоотварящо се задно стъкло на багажника в движение и в покой, излекувах го като се прибрах с разкачване на всички кабели от машинката за стъклото.

        Тоше, ето снимка на Вранглера за който споменах. 29к стърлинги но може би ще свали 1-2-3 бона, аз на първо четене виждам поне 14-15 бона в аксесоари и тунинги само като материали, труда отделно.

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:273835095_7751390568220346_6939050238307333053_n.jpg Прегледи:0 Размер:220.9 КБ ID:6836415
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • DimitroffCRD
          DimitroffCRD коментира
          Редактиране на коментар
          Привет!
          Метни един поглед на ключа аз имах подобна ситуация беше ми запекло копчето и в момента в който го боднах да запаля почна да отваря нонстоп задното прозорче.Ключар го оправи за 1 минута

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Мерси за идеята, ключа ми е много крив и може и да има ядове там в ключалката.

        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Не знам каква жена имаш , ама аз мойта щях да я изгоня и да взема Рангелчо

          … добре ,че не чете форума де , че иначе след стоя пост ще си спя в колата
          Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 25-03-22, 15:29.

      • #19
        Почти стана на две години и бях му се заканил, че само да мине две години и за скрап и почнаха мерцедесовските педерастии с пълно гърло

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20240213-122922.png
Прегледи:550
Размер:100.5 КБ
ID:6956020
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20240213-122937.png
Прегледи:544
Размер:106.9 КБ
ID:6956021
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20240213-122950.png
Прегледи:551
Размер:114.1 КБ
ID:6956022
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20240213-123005.png
Прегледи:548
Размер:108.2 КБ
ID:6956023
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20240213-123015.png
Прегледи:547
Размер:103.2 КБ
ID:6956024

        Бях в командировка в Шотландия и един два пъти не искаше да запали и ме остави без кола единия ден, де*а и чирепа австрийски. Тази сутрин пак реши да не пали и жената ме псува сега, че не може да идем на магазина.

        Врътне един два пъти двигателя, не пали и после отказва да върти стартера въобще no crank...

        Грешки поне двайсетина, като почнем от всички подгревни свещи, стъклото/люка на багажника, предно дясно огледало, АБС модул, О2 модул, и още намнайсе тъпотии, трия всички и остават само 3-4 грешки за стъклото, за огледалото и за АБС модула(това от днес сутринта).

        ГТП трябва да мина в идните 1-2 седмици и ще се наложи да инвестирам време в това ЧГ, а не исках, исках да го покарам поне още 1-2 години и после за скрап ама не става, иска си обслужване.

        Към момента:
        Ток има.
        Гориво има.
        Горивната помпа работи.
        Релето за стартера работи.
        Няма изгорели бушони.
        Няма грешки свързани с горивната система/двигателя.
        При контакт се чува цък някъде от около ключа за запалване и до там, стартера не мърда и не се чува нищо от там.
        Двигателя не се завърта.
        Аз псувам много

        Следва продължение...
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #20
          Единия ти компютър е на много "подходящо" място - ПОД акумулатора. Огледай там, виж в какво състояние са кабели и букси, особено ако някога е имало течащ акумулатор.

          От друга страна, конфигурацията на модулите се пази във Front Control Module, който е точно до него, встрани от акумулатора.

          "Подходящо" повреден модул може да ебава всичко по CAN шините.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря много, Спарки, ценна информация.

        • #21
          Сваляне на акумулатор, не помага.
          Ресетване на всички модули и чистене на грешки, не помага.
          Закачане на друг втори зареден акумулатор и едновременно връзване на зарядно, не помага.
          Местена на лоста на автоматика на Н или на Д, натискане или не на спирачката, не помага.

          Запали пущината по много особен начин, всеки път при този проблем пали по този странен начин.

          Пробвал съм да запаля поне няколко пъти, не става, не върти стартера, опитвам пореден път и пак не ще, оставям ключа на контакт, а не го връщам в изключена позиция, седи така понякога десетина секунди и после изведнъж запалва. Според мен това е мерцедесовска тъпотия, защото на никой друг джип който съм имал не е така, за да врътне стартера ключа трябва да е в максимална дясна(посока часовниковата стрелка) позиция, а този джип по някаква си логика даваш на контакт, после макс дясно и той решава кога да врътне стартера и да запали.

          Понякога, може би в повечето случаи врътвам до край ключа и пали веднага но понякога има това забавяне, а при този настоящ проблем когато запали забавянето е много секунди.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #22
            За ГЧ с 3.0 дизела става въпрос ,нали?
            ML W 164cdi

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Да.

          • #23
            Имах подобен проблем. Оказа се клемореда /частта зад ключа която дава контакт и после стартира/. При опит за стартиране на двигателя се усукваще съвсем леко и просто не правеше контакт, за да задейства релето на стартера. Като я държиш да не се усуква си работи, не е изключено и да е нагоряла от лош контакт.
            O877886339

            Коментар


            • #24
              Първоначално публикуван от Иван Вълчанов Преглед на мнение
              Имах подобен проблем. Оказа се клемореда /частта зад ключа която дава контакт и после стартира/. При опит за стартиране на двигателя се усукваще съвсем леко и просто не правеше контакт, за да задейства релето на стартера. Като я държиш да не се усуква си работи, не е изключено и да е нагоряла от лош контакт.
              Благодаря за подсказката, и аз подозирах ключа защото там се чува цъкане но ефект нулев + един приятел ме посъветва да проверя масите (силовите) защото забелязах, че на акумулатора идват 13 волта от зарядното, а по диганостика и до запалката стигат под 12 понякога, което е странно.

              Някой да има под ръка парт номера на подгревните свещи да проверя колко струват, че шест от шест са ми умрели преди зимата бяха само 2 умрели.
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • td120
                td120 коментира
                Редактиране на коментар
                С резби M12 не съм имал особени ядове (на прогрят мотор,с или без керамичната смазка,ни резби съм зачиствал-и на прецакана резба пак са държали,ни назад към камерите съм чистил,че и държаха доволно дълго).
                Ама с тява тънките кат косъм M8 -цяла индустрия създадоха покрай тях.

                Киснат с кво ли не,ма някоя като е запекла,иде ред на по-други интервенции.Или пък раздуто стебло след резбата или даже подгревна част,де отказва да излезе през дупката...сценарии всякакви!
                Аз затуй,ако бях-пали ли,не барам.Чак ако...когато,нали...
                Ако ще ги сменяте-задължително керамичната грес и бих почистил с "reamer"-a.То сега с тие бороскопи може и да се надникне вътре,де.
                Киснат хората ден-два предварително с wd40,Kroil или подобни...и по време на интервецията,разбира се.

                Тука съвети от производителя (стр.15. Първата табличка с върт.моменти следва да е "failure torque",a по-долната- с препоръчителния момент при монтажа(десетина Nm в случая) :

                https://www.beruparts.eu/content/dam...w-plugs-en.pdf

                Подгревна свещ с резба М8 ,като въпросните за ом642,ще тръгне да се къса при около 20Нм ! Ако не ми "тръгне" да речем на петнайсетина,бих киснал още някой ден...

                Киснене...прогряване...киснене...прогряване...2-3 деня предварително...

              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                td120 Златен си много ти благодаря. Аз от години ползвам специални греси и няма болт гайка до който се докосна после да не сложа моя си смес от графит/медна грес, а на всички горещи места слагам керамична + титанови/медни гайки.

                Имам един мерцедес Цетка седи и плесенясва в двора, ще го пусна в движение първо, че ако усера джипа да има какво да се кара

                Каза риймър, как да го подбера, по дебелината + дължината на стъблото на чисто нова свещ подозирам? Има ли комплект риймъри или само по единични, щото ще ми трябват риймъри за дюзите на Вранглера + може би за подгревните свещи пак на Вранглера, а и мисля не е лоша идея да обслужа дюзите на този ГЧ, че сега е на точно 155 000 КМ.

              • td120
                td120 коментира
                Редактиране на коментар
                Риймъри има всякви, тие "ОЕМ"-ските,"бързите", са скъпи (там кой ги произвежда,Хазет...щалвиле и прочее),примерно:
                https://www.baumtools.com/shop/merce...mer-b642-0053/

                Има и кпомплекти,като ей тоя :

                https://www.amazon.co.uk/KS-Tools-15...sr=1-5-catcorr

                За идеята и начин на уптеба-щракнете на филмчето.

                За по-страите резби (м10,м12) има и единични, и копмлекти бол (на Laser,BGS и пр.) ,ама за m8x1 ,тъй кат гледам,не са много.
                https://www.amazon.com.be/-/en/Tools...language=en_GB

            • #25
              Първоначално публикуван от Иван Вълчанов Преглед на мнение
              Имах подобен проблем. Оказа се клемореда /частта зад ключа която дава контакт и после стартира/. При опит за стартиране на двигателя се усукваще съвсем леко и просто не правеше контакт, за да задейства релето на стартера. Като я държиш да не се усуква си работи, не е изключено и да е нагоряла от лош контакт.
              Конкретно за WK ли говориш, или за друг автомобил? Защото ключа при мен (с чип съм, не е класически ключ) няма силови контакти, ами праща позицията си по CAN шината, а стартера го управлява FCM(Front control module). Не знам как е при варианта с ключ, но ми се вижда нелогично да е много по-различно.

              ПП: Директно е за старите години. Но и в двата случая компютъра на мотора контролира единия извод на намотката на шалтера на стартера, а ключа другия извод.
              Последно редактирано от sparkybg; 21-02-24, 12:33.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Зад ключа под таблото има един модул с поне 10-20 релета и силови кабели, аз имах проблеми от там точно но не ми се занимаваше и дикретно извадих релето за веригата, която ми правеше проблеми.

                При мен е особен казуса, защото и времето е гнусно и не ми се пипа в дъжда и студа, а и тази кола съм я взел за 2 години, след няколко седмици стават две години, минах преглед тоест имам още една година за която, ако не се счупи съм я избил и съм отгоре

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Ми смени целия модул. По моргите има колкото щеш. На 3 големи куплинга е и се сменя с поглед. Аз от ваше село (или Германия, не помня вече) си поръчак FCM и половината бушони/релета при двигателя за някакви смешни пари. Не че имах проблем с това - мислех си че имам. Оказа се проблем с.... термостата.

                ПП: В ebay.co.uk целиа модул е 35 лири. Ако тръгнеш локално по морги вероятно ще го намериш и за 10-15-20. Но едва ли проблемът ти е в него.

            • #26
              Конкретно за WK ли говориш, или за друг автомобил? Защото ключа при мен (с чип съм, не е класически ключ) няма силови контакти, ами праща позицията си по CAN шината, а стартера го управлява FCM(Front control module). Не знам как е при варианта с ключ, но ми се вижда нелогично да е много по-различно.
              Да, WK 4.7, 2005г., за това говоря. 04685719AB
              O877886339

              Коментар


              • #27
                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                Сваляне на акумулатор, не помага.
                Ресетване на всички модули и чистене на грешки, не помага.
                Закачане на друг втори зареден акумулатор и едновременно връзване на зарядно, не помага.
                Местена на лоста на автоматика на Н или на Д, натискане или не на спирачката, не помага.

                Запали пущината по много особен начин, всеки път при този проблем пали по този странен начин.

                Пробвал съм да запаля поне няколко пъти, не става, не върти стартера, опитвам пореден път и пак не ще, оставям ключа на контакт, а не го връщам в изключена позиция, седи така понякога десетина секунди и после изведнъж запалва. Според мен това е мерцедесовска тъпотия, защото на никой друг джип който съм имал не е така, за да врътне стартера ключа трябва да е в максимална дясна(посока часовниковата стрелка) позиция, а този джип по някаква си логика даваш на контакт, после макс дясно и той решава кога да врътне стартера и да запали.

                Понякога, може би в повечето случаи врътвам до край ключа и пали веднага но понякога има това забавяне, а при този настоящ проблем когато запали забавянето е много секунди.
                Вече доста месеци ползваме един пиниз за палене и до момента работи винаги и на 100% безотказно, схемата е следната:

                1. Дава се на контакт и се чака около 4-5-6 секунди да подкачи гориво и да почне да нагнетява. Всички 6 подгревни свещи са загинали за това не чакам да подгреят друг е замисъла, да има гориво в системата.

                2. Върти се ключа за палене и не се пуска докато не запали, понякога това са 3-4 секунди, но в повечето случаи са около 10 или повече секунди.

                3. Пали като дърта Ифа зимата, облак пушек и понякога кихане но след това няма грижи.

                През същия ден паленето е в рамките на 2-3 секунди въртене или по-малко, след 2-3 дни под 10 секунди няма мърдане, освен ако не е много топло времето.

                Този джип има модерно палене, тоест дава се на контакт после се врътва на запалване и компютъра сам върти стартера докато реши, че е нужно, при изправен автомобил това е перфектно решение, но с моите проблеми, това не успява да запали колата никога, иска повече въртене. Тъпото е, че след като компа не запали, нещо се паникьосва и после отказва да върти стартера въобще, което те остава на пътя!

                Пиша ги тия неща, не за да покажа колко съм немърлив към колата си, а някой да му спася кожата когато му се наложи, 100тина кинта за 6те подгревни свещи не ме събарят финансово, това което ме събаря обаче е риска (с вероятност почти до 100%) някой или повечето свещи да са корозирали, да се счупят при вадене и да остана без кола с дни/седмици или въобще без кола ако нещо се прецака грозно при манипулациите.

                Зимата в близки до или под нулата температури, помага за запали бързо малко спрей (ацетон базирани) в колектора (след филтъра), това помага да запали за 2-3 секунди НО ще ви коства дебитомер, това е гарантирано, всеки си преценява кое му е нужно и кое му е по-важно. Без дебитомер, разхода скача на горе драстично, други проблеми не забелязвам в тази област точно на този модел.
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #28
                  ЦИТАТ: ..." Както и да е, този автомобил има 12 месеца преглед, платен данък и застраховка за 1 година и силно се надявам да изкара поне 2 години, ако изкара 2 години аз съм на сметка, ако ли не, ами здраве да е. "...

                  Е минаха над две години и половина и джипа, като ударя чертата съм супер доволен от него, върви яко, супер комфортен е, на дълъг път е много икономичен ако се кара с 90-100, дори и натоварен, мощен е, товари и влачи доволно много, огромен багажник и супер огромен като паднат задните седалки, а те падат за секунда.

                  Обаче, онзи ден ми се случи нещо, което май ще ме принуди да почна да наливам пари и време във автомобила.

                  Връщам се от работа (60тина КМ в посока) и точно на табелата на моя град, се появи звук от стържене в ляво от зад, звука в синхрон със скороста на автомобила, не зависещ от подаване на газ или инерция... бързо се досетих какво означва това, но бях на 1-2 км от дома, градско каране с 30-40км/ч, викам си няма грижи.

                  Прибрах се, вдигнах на крик задна лява гума, няма никакъв луфт, няма стържене при въртене на ръка, но това последното е малко спорно, защото гумата се върти супер бавно и трудно.

                  Синковеца веднага забеляза, още преди мен дори, че има як теч около резервоара, викам си деба, пак ми изтича дизела, ама се оказа от диференциала, явно е изпищял семеринга в посока кардана и от там тече масло, дифа имаше 1-200 грама масло останало, отидох до магазина с джипа, купих кило масло и пое около 7-800мл (на око) преди да прелее от пробката.

                  Чудя се има ли бързи и достоверни методи за диференциална диагноза - поболял се или умиращ/л диф или заден ляв лагер на колелото, някой да помогне и да подскаже?
                  Последно редактирано от BatGeorgeone; 13-10-24, 10:17.
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #29
                    Накладки с акустичен известител (тенекийка)?
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Мерси Дядо, и ти си прав, ще погледна. Ама малко е вероятно, защото съвпада със свършването на маслото в дифа, теча от дифа и звука е едностранен и на 90% съм убеден, че не е на накладки, но все пак не мога да изключа вероятоста.

                  • #30
                    1. Купуваш си силикон (Victor Reiz e добур и пробван)
                    2. Отваряш дифа
                    3. На дъното има магнит. При нормално състояние върху него имаш 2-3мм фина метална кашичка, при ненормално повече и едри стружки/парчета
                    4. Затваряш, използвайки силикона от т.1, вече знаейки дали трябва да търсиш диф или семеринг.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Мерси Спарки.
                      В маслото на дифа имаше пяна с балончета и цвета му май не беше привлекателен, ама това в тъмното...
                      Мога да покарам 10 мин из квартала и да източа малко от дъното на дифа да видя каква е ситуацията, сваляна не диф, почистване, силикон и т.н. е поне час два работа(ако не се счупи някой крепеж при свалянето, ако се счупи следва електрожен или разпробиване и колата на трупчета, а сега поне върви), а за беда тук вали нон стоп
                      Но си прав, ще трябва да го направя при първа възможност.
                      Последно редактирано от BatGeorgeone; 14-10-24, 22:07.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X