Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Remap на Grand Cherokee WK 3.0 CRD.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Големи мъже, а си мерят инжекторите на мегдана и се държат като пъпчиви тинейджъри

    И двамата(Ицо и Кирил) знаете доста, имате и очевиден опит с механиката, но емоционалната ви интелигентност и на двамата е под нулата, стегнете се малко, фокусирайте се по темата и добавяйте стойност, инак освен смешни сте и патетични с това детинско поведение!

    Ако модератора си е изпил кафето и чете, много се надявам да разчисти простотиите от последните два дни, предварително благодарим за което!
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #47
      По темата за ремапа на гранда се каза каквото имаше да се каже. По същество - нищо интересно.

      А аз предлагам от темата да не се трие нищо. Когато се пишат откровени глупости от хора с претенции, написаните от тях глупости трябва да останат, за да може да се види долколко претенциите им имат покритие.
      За да не се налага пишем същото отново след година. Че и това не е за пръв път...

      Предлагам и на Гергоне да прочете темата внимателно и да се опита да вникне в написаното.
      Ако не успее, да сигнализира. Ще му разясня ключовите неща.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #48
        Мисля си, че ремапът обикновено върви с премахване на EGR, DPF, катализатори и подобни съпротивления, което може би е причината колите да горят малко по-малко, а не ремапа. По-малко съпротивление, по-малко енергия изразходва двигателя. Сега преди да ме направите за 2 стинки, да кажа, че наистина не разбирам от двигатели и може да греша😉

        От друга страна автопроизводителите плащат солени глоби за всеки грам СО2 над допустимото. Затова предполагам, че инженерите не са толкова боси, колкото си мислим тук, и са оптимирали колите си да имат минимален разход. Предполагам е лесно да вдигнеш мощността с ремап, но аз също не виждам как ще свалиш разхода. Освен чрез премахване на еко простотиите.

        Аз на дефендъра му свалих значително разхода с премахване на EGR, катализатор и рестрикцията в кутията на въздушния филтър. Нямам ремап.
        Defender 110
        Wrangler YJ на трупчета

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от diduan Преглед на мнение
          Мисля си, че ремапът обикновено върви с премахване на EGR, DPF, катализатори и подобни съпротивления, което може би е причината колите да горят малко по-малко, а не ремапа. По-малко съпротивление, по-малко енергия изразходва двигателя. ...
          ...
          Плюс лекинка манипулация на "компютъра" на колата, показващ моментен / среден разход.
          Щото какво значи "по-икономичен, ама не във всички режими"?
          На дизелова кола много рядко можеш да профукаш цял резервоар в "един режим" само. А освен "пълно-празно" всички други способи за мерене на разход са...
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #50
            Привет!
            Пускам лек ъпдейт , след минати 3000 км след мапването , изключихме софтуерно DPF и ЕГР-а , DPF съответно и физически го премахнахме .
            Разликата е доста голяма в интерес на истината не я напънахме на макс а с идеята на следващата смяна да я качим още малко .
            Когато падне педала под 60% на газта колата е направо умопомрачително различна в началото си мислех че си въобразявам ноо се усеща и в момента след 3000 км .
            Разхода падна леко , може би може и още но си я натискам в момента от кеф .
            Може би другия подругия месец на следващата смяна на маслото ще пусна още един ъпдейт вече засилена още малко.
            П.С сменихме преди мапа абсолютно всички течности и филтри за всеки случай .
            Поздрави !
            Димитров!

            Коментар


            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              По правило първият месец след ремапа разхода е завишен зареди повечето даване на газ. Като си се накараш и ти омръзне да натискаш ще забележиш разход с литър надолу при круизна скорост извънградско. Това е единственият вариант за икономия, в градско е едва забележима разликата.

          • #51
            Набира се зверски,нали? Несравним кеф беше.
            Сега съм се зарибил яко по новото Чери,тия след 2010 година.
            Направих грешката да седна в едно такова и просто МЛи и прочее ми бледнеят.
            ML W 164cdi

            Коментар


            • DimitroffCRD
              DimitroffCRD коментира
              Редактиране на коментар
              Уау ефект , и то не съм нервен шофьор да я напъвам нон стоп просто като ми се наложи я изстрелвам на макс , но разликата е зверска .
              Първият ден от интерес я натиснах няколко пъти на светофар от старт , направо без думи оставах .
              Добир имам лек с 2017 година модел-а не ми се слизаше , пожелавам на всеки въпреки че с моята си свикнах и съм адски доволен.

          • #52
            Едно време бях почнал сам да си пиша софтуера за колите. И вкарвах повече усилия от доста тунери. На 2 от моите коли на които съм го правил седяха с часове на диното. С часове, защото никой не оптимизира настройките при 1/10 и 1/5 от мощността, а всички гледат да нагласят нещата при педала до ламарината. Едната беше Витара с газов инжекцион и програмируема електроника. Качи се на диното 36кс на колелата и слезе на 45кс на колелата. По спомен 4-5 часа. И после близо 100 000км се караше само на газ (нямаше бензинов резервоар). Другата беше силно модифициран VAG TDI двигател. От 1.9 на 2.0 литра, с сериозно по-големи дюзи и помпа и с маса преправяния по задвижването за да издържи на въртящият момент.

            И с целият опит дето съм натрупал с тези неща сега си карам колите със заводски софтуер. Едната е Голф 4 с 1.8Т мотора. Дето с минимални модификации почва да излита вертикално.

            Та като човек с приличен опит с тези неща споделям мнението, че "чип тунинга" е за хора дето не им пука какво ще се строши и с кеф ще плащат солени ремонти за да могат 1-2 пъти на ден да си почешат самочувствието.

            Коментар


            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Твоя ли беше темата за пасата в дизел форума?

            • brum
              brum коментира
              Редактиране на коментар
              Имаше моя тема там, ама имаше и доста други теми за пасати по спомен. Моят беше AFN с 240ки дюзи Фирад, 11ка помпа и MSA15 еку отключено да работи с гориво над 51мг. Отделно с GTB1756VK, почти права генерация, 6 степенна кутия за да се събере 240мм демпферен маховик. Много тунинг, много чудо беше...

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X