Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Remap на Grand Cherokee WK 3.0 CRD.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Remap на Grand Cherokee WK 3.0 CRD.

    Привет!
    Дали случайно някой е запознат с мапването на WK 3.0 CRD ?
    Влезнало ми е в главата да го засилим малко , и ми е интересно някой да ли е минал по този път вече и къде е направен ?
    Имам оферти от две места който се доближатавт до стойност 275-280 коня и 610 - 615 nM , съответно без да се маха DPF да се търбуши и да се прави софтуерно нещо по него .
    Та ще се радвам ако някой има мнение по въпроса .
    Съответно ако скоро се стигне до мапването ще дам и графиките де ..

  • #2
    Винаги си ремапвам колите без да се замисля. От известно време насам въпроса ми е само къде поради липса на правилният човек.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • #3
      Не знам дали няма да е като реклама иначе ще напиша и за двете оферти които ми дадоха със сервизи също .

      Коментар


      • #4
        Моя го правиха онлайн някаква холандска фирма,стана някъде към 600 нютона и 260 коня.Имаше "запали мотора",дай 2000 оборота и т.н.Мериха корекции на дюзи и прочее,а бе 3 часа време.
        Целта бе намаляване на разхода,но вдигането на мощността е неминуемо.
        Извънградско падна с литър при скорости около 100/110км/ч на 8,4 от 9,5 преди,но в града не мога да му хвана края.
        Вървежа чувствително се промени към зверско дърпане,настъпиш ли го просто излита тоя камион,кефа е несравним.
        Като го настъпиш връща две предавки,мотора изревава като усурийски тигър и излита,нагоре в баир от 100км/ч при настъпване за 200-300м си на 160км/ч.
        Цената няма да я коментирам понеже беше като за "свой човек".

        Коментар


        • Kalin Galinov
          Kalin Galinov коментира
          Редактиране на коментар
          Дай координати ако може, и дали правят тунинг на KJ дизел?
          А, и цената кажи, кво като е като за свой човек.

        • DimitroffCRD
          DimitroffCRD коментира
          Редактиране на коментар
          Една от офертита има вариант и за KJ дизел , като цена ми оферира 190 евро + едно устройство което го намерим в България и Европа в различни диапазони от 100 до 150 лева .
          Данни мога да попитам да видя какво ще ми даде ако те интересува

      • #5
        Не знам каква е другата цена,официалната.Също не знам дали ще се навие да го прави и на други,по принцип не му е това основната работа на човека.

        Коментар


        • #6
          Някой правил ли го е това на WJ 2.7 и ако да , какви са резултатите .

          Коментар


          • #7
            Добре че са маперите да донагласят печките, че ония туземци - производителите на двигателите хич ги няма, и грам не разбират от тая материя!
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              ПроЙзводителите гледат да се вместят в стандартите за вредни емисиЙ, затова "скопяват" двигателите. "Маперите" просто премахват скопяването - за държави, където няма контрол. В тези, където има, правят и допълнителни шашми тип "дизелгейт", както и разни механични намеси като възстановимо шунтиране на катализатори, DPF-и и др., за да ги включваш само като минаваш на преглед.

          • #8
            Мап без колата да е физически на дино е прежален мотор и кутия , но струва повече от готов . Без премахване на DPF , вихрови клапи , ЕГР колата ще е в непрекъснат опит за регенерация след мапа . Повечето Nm обикновенно приключват бушона в случая - автоматичната кутия или съединителят на ръчната .

            Коментар


            • I.Stoyanov
              I.Stoyanov коментира
              Редактиране на коментар
              Това го казваш щоТ си пробАл или щото "мапваш" ЕКУ-та ?

              Щото мога да ти кажа, че ако този зад мапа е кадърен, знае какво прави и колата има ресурс ще си живее безгрижно с едни до 30% отгоре на заводската мощност. Нито мотора, нито съединителя, нито автомата ще имат нещо против повечето нютони в правилния момент (именно тук е заровено кучето). Грамотното използване на десния педал също!

              Мога да кажа също, че от софтуер до софтуер (заводски разбира се) ВИНАГИ има разлика, понякога толкова голяма, че напрактика поведението на автомобила е коренно различно. Да не влизаме в излишна полемика - от както е измислено атомобилостроенето, клиента си плаща за експеримент съчинен от банда енжЕнери, а вече и програмисти + икономисти. Никой никога не го е интересувало дали след поредната проба клиента ще го дух@. Важното е да си направят статистиката дали даден агрегат/софтуер е адекватен или не. Има много скъпи грешки в историята които не е имало как да се прикрият и съответно производителя е възстановил пропуските, къде как дойде. Но има и милиони такива "бъгове" които са замазани успешно и всички потребители са си платили за "екстрите" на произволен принцип.

              Така, че смело мога да кажа - "ЗАСИЛВАНЕТО" не е вредно, нито опасно, ако се направи без лакомия, грамотно и адекватно!!!

            • push
              push коментира
              Редактиране на коментар
              " Това го казваш щоТ си пробАл или щото "мапваш" ЕКУ-та ? " Ако беше пробАл да прочетеш и анализираш написаното в трите изречения сам щеше да си отговориш !

          • #9
            Моето е заводски без ДПФ,а вихровите и ЕЖРа ги чистих при смяната на топлообменника около 1000км преди мапа.

            Коментар


            • #10
              Принципно трябва да се ремапне на дино и да се ремапне и кутията, за да е по-адекватна на повишеният въртящ момент. Качването на дино е задължително , за да се останови състоянието на мотора преди да се направят корекциите, това по интернет е като да си купиш пауърбокс от алиекспрес.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • #11
                Ремапа на кутията беше 200 евро,а за паурбокса-не знам,ама върви на самолет.Фирмата е сериозна.
                А относно Диното-никога няма да дам колата колата я качат на Дино,за мен това е издевателстване над автомобила.

                Коментар


                • MoridinBG
                  MoridinBG коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ужасно нелепо твърдение 😂

                • I.Stoyanov
                  I.Stoyanov коментира
                  Редактиране на коментар
                  +1

                • huntingdog
                  huntingdog коментира
                  Редактиране на коментар
                  Кое по- точно е издевателсто? Ако няма да го настъпваш максимално за какво е този ремап?

              • #12
                Ами има доста клипчета с Дино стенд,там се вижда как се идевателства над мотора-мен това не ми допада.А и като разбера точните нютони какво ще постигна?Едиствено за хвалба да покажеш графиката.
                А иначе на всичките ми дизелови коли от десетина години насам съм правил ремап,но никога с цел максимални обороти,правя го за да имам мощност при изпреварвания,а не да се чуди колата какво да прави като я настъпя.
                И къде точно ще го настъпвате до максимални обороти ,по коя магистрала ,че не се сещам за такава или по писта?
                Но всеки си знае най добре.
                Не,че Черокито като го настъпя не отива на 4500 оборота,но това е за момент,а не като на Диното държане на макс сума ти време.
                Всъщност Черокито вече има нов собственик.

                Коментар


                • diduan
                  diduan коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз ако имам възможност бих минал стенд преди и след модификация на двигателя, най-малкото за да знаеш този, който човърка дали е направил нещо или ти е взел парите само.

                  Диното не е толкова страшно👍

                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  На диното не стои в макс ооброти сума ти време а до достигане на лимитера. Демек стига 4800 об и тунера връща газта. Така излиза графика в целия работен диапазон на двигателят, не е издевателство а единственият правилен начин за доказване на състоянието на мотора преди и след намесата.

              • #13
                Е по вървежа няма ли да усетиш колата?То тогава ако не се усети промяна и на 16 Динота да я качиш-файда.

                Коментар


                • #14
                  Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                  Всъщност Черокито вече има нов собственик.
                  "Ремапна" го, за да излъжеш някой да го купи?
                  България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                  Коментар


                  • #15
                    Не,ремапнах го за да свали разхода,но въпреки всичко не ме устройваше.И го взе първия дошъл да види колата.
                    Освен това всички ремонти започват от 4 цифрена сума.
                    Всъщност стана ми интересно какво може да прикриеш с ремапа?

                    Коментар


                    • Juiced
                      Juiced коментира
                      Редактиране на коментар
                      Нищо не можеш да прикриеш с ремапа, точно обратното, ако нещо с колата не е наред е много трудно да се настрои адекватно - особено по месинджъра...

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X