Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Remap на Grand Cherokee WK 3.0 CRD.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
    Всъщност стана ми интересно какво може да прикриеш с ремапа?
    Мудността и несъобразната с нея лакомия на дизелора, как какво ?
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #17
      Не съм го правил с тази цел,а и купувача от едно пробно каране как ще разбере за разхода,за вървежа е ясно.
      ML W 164cdi

      Коментар


      • #18
        Спряхме се на 275 коня и 610 nM ще го направим в България и ще мине дино , отстраняване на DPF , EGR .
        Другата седмица сме за масла на скоростна и двигател и после се изстрелваме за мапването .
        Ще постна инфо веднага след като го направим.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
          ...Всъщност стана ми интересно какво може да прикриеш с ремапа?
          Много неща. Например, при кои грешки да светне лампата за "чек енджин". С подходящи настройки може да не светне дори да няма двигател.
          А за диното в не малка степен важи максимата - кажи колко "коня" искаш за да ти ги нарисувам на графиката.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #20
            В големи филми влизате,казах че ремапа е направен (екочип) с цел намаляване на разхода за да си я карам,но получените резултати не ме удовлетворяваха.
            С мошенгии не се занимавам.
            Последно редактирано от Даниел Цветков; 05-06-21, 18:16.
            ML W 164cdi

            Коментар


            • #21
              Как става тая работа - хем мощността се вдига, хем разходът намалява ?
              Не целя заяждане, просто ми е интересно. В този форумЪт непрекъснато се намира някой нравоучително да натяква, че срещу законите на физиката не можело да се рита. Еми това какво е? По-малко гориво, т.е. по-малко енергия, пък по-голяма мощност (че и по-висока скорост - доста хвалби има в тази насока). Къде отиват "законите на физиката"
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Вдига се КПД-то на мотора. Ако не се пипа налягането на турбото няма вариант да ти падне разхода, моят ремап на теракана ми вдигна с литър разхода, защото турбото не се контролира от еку-то и съответно тунера може да пипа само горивото.

            • #22
              Законите на физиката са си там, но и оскъдните познания по ДВГ на гагич пак са си там.Не става само с гуглене....

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                Законите на физиката са си там, но и оскъдните познания по ДВГ на гагич пак са си там.Не става само с гуглене....
                +1
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • #24
                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Как става тая работа - хем мощността се вдига, хем разходът намалява ?
                  Не целя заяждане, просто ми е интересно. В този форумЪт непрекъснато се намира някой нравоучително да натяква, че срещу законите на физиката не можело да се рита. Еми това какво е? По-малко гориво, т.е. по-малко енергия, пък по-голяма мощност (че и по-висока скорост - доста хвалби има в тази насока). Къде отиват "законите на физиката"
                  Както всички знаем, производителите на двигатели са кръгли идиоти и квадратни олигофрени. Те оставят огрмони резерви в двигателя и не го оптимизират както трябва, за да подпомагат бизнеса на маперите. И напук на счетоводителите де.
                  Отделно дето (производителите) грам не разбират от материята. Те двигател са виждали само в йотубето.
                  Добре че са маперите, че иначе не знам как ще се придвижваме...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #25
                    Производителите на коли много добре са си направили сметката и то благодарение на счетоводителите.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • #26
                      Именно...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #27
                        Амчи кЪк иначе той германеца го е измислил!!!
                        Друг е въпроса как един и същ двигател излиза от един и същ завод с няколко различни мощности и разлика само в софтуера

                        Коментар


                        • kameno karp
                          kameno karp коментира
                          Редактиране на коментар
                          Това е. Безкрайно евтин начин за значително вдигане на печалбата.

                      • #28
                        Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                        Амчи кЪк иначе той германеца го е измислил!!!
                        Друг е въпроса как един и същ двигател излиза от един и същ завод с няколко различни мощности и разлика само в софтуера
                        Излиза, ама не съвсем. Или ако трябва да бъдем точни - излиза с различна мощност с разлика само във софтуера за тия които не обичат да четат.

                        Писал съм го не знам колко пъти тук, бях прикачал и картинка от фирмената документация.
                        За пореден път: според тая документация 1.9 TDi 131 к.с. (AVF) бил базиран на 1.9 TDi 105 или 115 к.с. Забравил съм детайлите. За да стане работата "вагените" били завинтили на новата моторетка по-ячки бутала и колянов вал, друга турбина и инжектори с по-голям дебит. Може и още нещо да е имало като разлики в железарията.
                        Подобно повишаване на мощността "мапитата" го правят с три клика на мишката. Разбира се, това е защото те са много учени и начетени, а производителите както вече уточнихме са идиоти. И дебили.
                        Разликата била само софтуер казваш...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #29
                          Едно птиченце ми каза, че двигателите не се изчерпват с 20 годишното тди спряно преди 10 години от производство.Ако искаш прочети и за старите модели 90кс и 110кс те имат още повече разлики

                          Коментар


                          • #30
                            Вслушвай се по-често в думите на приченцето и ще научиш много нови и полезни неща.

                            Ама темата май беше за друго, не за кой какво бил чул докато се разхождал в парка...
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X