Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WH 3.0 CRD off-road upgrades

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
    Попадна ми табличка с твърдостта на различни афтърмаркет пружини спрямо оригиналните:


    Натиснете снимката за да я уголемите Име:image_908441.jpg Прегледи:4 Размер:31.5 КБ ID:6666040

    Dobinsons- а ми пасват точно като на свинче звънче. По средата между MD/HD на OME.
    Задните ти пружини са за +180кг постоянен товар.

    Коментар


    • #32
      Така, с малко забавяне и един удар от съдбата (или по-скоро от сестр ми и нейният пасат :
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-02-05-a7e2993e93a48ec4cab52ffc105fe101961ff1399886f8ace5cf2d456ce9f115_d59e6e92.jpg
Прегледи:518
Размер:168.8 КБ
ID:6680546
      Отбелязвам известен напредък.
      - По оффроуд ъпгрейдите, защита отдолу:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-02-05-0ad16e0f2ea5071a21360b759c967b3249ba57f1ab4b1bc71b4241b0d4538696_c5840a7a.jpg
Прегледи:517
Размер:222.7 КБ
ID:6680548
      Оригиналните болтчета са някакви 5ички със ситна резна - разпробих и сложих М8.

      - по въпроса с осветлението на таблото:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-02-05-8ce08425b50e1f680562a77dd75ffdeefa18f7f224cba828be96fbdcfd6ce1ea_e8e1d97.jpg
Прегледи:502
Размер:164.6 КБ
ID:6680550
      Вижда се, че успехът ми е частичен. Със сигурност са запоени добре. най-вероятно крушките са някакви зловещи китайски ментета и работят рандъм... Също светлината, на мен лично, не ми допада (водят се бели), но това е положението.
      - бях се засилил да сменявам моторчето на вихровите клапи, но след четене по форумите и верификация със Здравко от форума, го шунтирах със резистор. Не намирам никаква разлика в поведението на колата,
      Прикачени файлове
      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

      Коментар


      • #33
        Малко спам, какво ти е впечатлението ти от тази джипка спрямо Фронтерата ти, аз се качвах на едно такова, но това което не ми хареса спрямо Фронтерата, е по-ниския му таван и усещането за простор е почти като на лека кола и това много ме разочарова, инак ако е с хеми двигател осмак, може да компенсира кефа ми от по-ниското купе но, иначе при теб как е като усещане?

        Коментар


        • Здравко1982
          Здравко1982 коментира
          Редактиране на коментар
          Спрямо Фронтера не мога да кажа,защото не съм карал,но иначе за хора 180 + см.наистина е малко схлупенко .На мене лично ми идва нисичко вътре,особено като пусна сенника и видимостта става....ограничена.Ама ще му свикнеш,поне аз му свикнах вече дори и със ограничената видимост от гредата откъм шофюра

        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Мерси за инфото, не се чуствам особено комфортно когато главата ми е почти до сенника та съм свикнал на широко пространство, както е при някои пътнически бусове

      • #34
        Аз не намирам особена разлика в това отношение с Фронтерата. Може би е чисто психологически момент, защото предното стъкло е по-наклонено и сенника идва една идея по-близо до очите. Ообаче, багажника е друга бира - тука GC губи с много! поне 5 см е по-плитък, заради някакви глупави органайзери на дъното...
        П.п. то не пречи да ги сравним на живо де...
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          А какво ще кажеш за останалите качества спрямо Фронтерата, като возия, окачване, стабилност?

        • bushiDO
          bushiDO коментира
          Редактиране на коментар
          Малко ми е трудно да преценя, защото фронтерата от 8-те години в които съм я карал, само първите 2 месеца беше в напълно стоков вид, но мисля, че по отношение на возия и стабилност GC има предимство. По-обезшумено е, двигателя, въпреки че е дизел, по-малко се чува, по-стабилно се усеща на пътя (може би заради по-широката следа), фулл тайм vs парт тайм (прочем, аз много си харесвах парт тайма на фронтито ), повече екстри има... Като цяло по-съвременна генерация автомобил, по-лоша защита отдолу (но пък има сравнително евтини афтърмаркет решения). При офроуд не мисля, че отстъпва, даже фабричното 4х4 е доста по-добро.

        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря за инфото, по принцип си мисля следващата джипка да е американец но с хеми двигател осмак, но няма да е скоро и затова рекох да те питам от първа ръка, особено като си карал и фронтера за сравнение

      • #35
        Можеш ли да кажеш как се справя с тези гуми(пирелитата) на сняг и лед? Доста мислих преди да си взема АТ-та и тези бяха в списъка.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • #36
          И малко инфо за металните кори. Само под двигатела ли са или + скоростната кутия? Правени ли са или купени готови от някъде, ако може и колко стотинки излязоха?

          Коментар


          • #37
            Относно гумите, мога да ги сравня само с гуми, които съм карал (нямам навика да хиперболизирам нещата, само защото са мои и същом неизбягвам да правя изявления, че нещо е добро/лошо без да го съотнеса към друго нещо)
            1) Pirelli All Terrain Pluss 265/70 R17
            + по-тихи са от всички следващи;
            + по-добри са на мокър асвалт, вкл. и киша
            - протекторът ми се струва сравнително плитък;
            - посредствено оффроуд поведение (въпреки, че само 2 леки разходки им спретнах);
            2) BF Goodrich T/A KO2 265/75 R16 - любимите ми гуми. Слагам ги на второ място, само заради посредственото им поведение на мокър/кишав асвалт, което прогресивно се влошава с времето на експлоатацията. За офф са далеч пред другите;
            3) Hankook Dynapro AT 265/75 R16 също добри АТ гуми.
            4) Bridgestone Dueler A/T 245/75 R16 (не помня точният номер, но той едва ли се произвежда все още). Най-голямото дърво! По-зле от BF Goodrich на мокър/кишав асфалт, никаккъв оффроут тракшън...продадох ги след първата зима!

            Относно корите (2 бр.), купих ги готови за 340 лв. 3мм ламарина. www.OFFROADTUNINGdotCOM. Елементарни за са направа (почти 2D само), но не ми се занимаваше...
            Последно редактирано от bushiDO; 07-12-20, 14:23.
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • #38
              Кои са 2та броя? От бронята до моста и подмотора или подмотора и скоростите? Моята от бронята до моста е пластмасова и под скоростите е пластмасова. Под мотора беше пластмасова, но естествения тунинг си каза думата и се превърна в метална. Сега искам и останалите да ги метализирам, но не ги намирам. Продават ли ги отделно или само комплект 2те?

              Аз междувременно тренирам:

              ​​​
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от mradulov; 07-12-20, 20:54.

              Коментар


              • bushiDO
                bushiDO коментира
                Редактиране на коментар
                Корите са 2. Предната е 250 кинта, задната 90. Продават се и отделно.

            • #39
              Добре де, ама кои две са? Под двигател и скорости или от бронята до магарето и под двигателя?
              Тази от бронята до магарето е малка и няма как да е 250 пари, тя е на половината от тая под двигатвля.

              Коментар


              • bushiDO
                bushiDO коментира
                Редактиране на коментар
                Предната кора е голямата за 250 лв и не стига само до магарето, а покрива и скоростната кутия. Нямам канал за да направя по-хубави снимки. Ето снимки от сайт:

            • #40
              Ето - до червената линия е предната кора.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Kora.jpg
Прегледи:390
Размер:221.0 КБ
ID:6681483
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • mradulov
                mradulov коментира
                Редактиране на коментар
                От тази снимка разбрах каква е работата. Направили са от двете предни една цяла. Благодаря колега.

            • #41
              Днеска се заиграх с JSCAN-a. Доста забавна програмка. Обаче с настройването на размера на гумите нещо не мога да се оправя! Проблемът е, че ми излизат предефинирани р-ри и се получава така, че на 31,5" ми показва със 7-8% по-ниска скорост, а на 31,75, което би трябвало да е реалният ми показва със 8% по-висока скорост. Не че ми е проблем, но просто ми е интересно дали може да се донатамъни?!? Също ми е интересно, защо толкова малка разлика в р-рите дава толкова коляма разлика в показанията...
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • huntingdog
                huntingdog коментира
                Редактиране на коментар
                Звучи по- скоро като бъг.. не може 0,25инча да дава 16% разлика в скоростта. Можеш да пробваш да пишеш на разработчиците, могат да ти дадат съвет или някоя тънкост да споделят.
                Пробвал ли си дали JScan-а може да изключи TPMS с-мата + датчика на резервната гума?

              • bushiDO
                bushiDO коментира
                Редактиране на коментар
                Знам ли - програмката изглежда доста ползвана, едва ли такъв бъг щеше да остане незабелязан... Има вероятност и аз да не правя нещо като хората. Ще си поиграя малко по-задълбочено и, ако не се оправя, ще им пиша.
                Иначе някой засичал ли е оригинално колко е разликата между реалната скорост и показанията на спидометъра?

                TPMS системата може да се настройва на какво нялягане да алармира и също може да се изключи напълно. Само за отделен датчик не мисля че може да се изключва.

            • #42
              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
              Знам ли - програмката изглежда доста ползвана, едва ли такъв бъг щеше да остане незабелязан... Има вероятност и аз да не правя нещо като хората. Ще си поиграя малко по-задълбочено и, ако не се оправя, ще им пиша.
              Иначе някой засичал ли е оригинално колко е разликата между реалната скорост и показанията на спидометъра?

              TPMS системата може да се настройва на какво нялягане да алармира и също може да се изключи напълно. Само за отделен датчик не мисля че може да се изключва.
              Около 4- 5 км/ч отгоре показва при мен със стандартен размер гуми.
              При теб с по- големия размер джапанки не трябва ли да показва почти точно колкото е и по GPS, или съвсем малко отгоре, без да правиш корекции?

              Коментар


              • #43
                Аз когато го купих беше с някви малки гуми и показанията бяха дост нагоре от реалната скорост. Когато сложих по-големите, показанията паднаха малко под реалната скорост. Щаси поиграя пак с Jscan-a... Това сега не ми е главната грижа - каретата нещо се разщракаха. Естесвено е да обвиним лифта, но никъде (вкл. и по-американските форуми) не съм срещал такова оплакване. Проблеми от такова естество има при по-високите лифтове, без сваляне на дифа. Ще ги сменя - може и да им е дошло времето, но ако се окажат консуматив, ще е доста драматично...
                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                Коментар


                • mradulov
                  mradulov коментира
                  Редактиране на коментар
                  По-скоро им е дошло времето. Лифта може и да е помогнал малко на времето, но с новите едва ли ще имаш проблем в близко бъдеще.

              • #44
                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                Днеска се заиграх с JSCAN-a. Доста забавна програмка. Обаче с настройването на размера на гумите нещо не мога да се оправя! Проблемът е, че ми излизат предефинирани р-ри и се получава така, че на 31,5" ми показва със 7-8% по-ниска скорост, а на 31,75, което би трябвало да е реалният ми показва със 8% по-висока скорост. Не че ми е проблем, но просто ми е интересно дали може да се донатамъни?!? Също ми е интересно, защо толкова малка разлика в р-рите дава толкова коляма разлика в показанията...
                Привет, програмата има manual input в настройките, това ще ти позволи да въведеш данните ръчно, но по спомен беше обиколка на гумата, а не височина.

                Коментар


                • #45
                  Първоначално публикуван от arthurdent_bg Преглед на мнение

                  Привет, програмата има manual input в настройките, това ще ти позволи да въведеш данните ръчно, но по спомен беше обиколка на гумата, а не височина.
                  Моята, или няма, или съм кьорав! има само през стъпка 0,25":

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0-02-05-9cf874be85a58b2832fe71f491d53705362f06b1c7f38d3f7fa0b145aab7fdc8_265e0393.jpg
Прегледи:283
Размер:134.5 КБ
ID:6684559

                  Иначе го нагодих спидометъра да показва точно що годе точно - на реални 100 ми показва 103 и въобще не мисля да се нанимавам повече..
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X