Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WH 3.0 CRD off-road upgrades

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Здравей, горе вдясно под иконата на батерията има настройки, зъбното колелце, APP&ADAPTER, най-долу на EXPERIMENTAL SETTINGS - Show manual input at adaptation. Тогава ще се пoяви Manual input. Съжалявам, че нямам възможност за скрийншот. Но 3км/ч си е почти перфектно.

    Коментар


    • bushiDO
      bushiDO коментира
      Редактиране на коментар
      Мерси колега! Аз го настроих спидометъра, както казах, но ми избяга одометъра и сега показва по-малко от реалното примерно на . Явно няма как да се настроят и двете да показва точно...

  • #47
    Аре с ново каре и - 180 кинта...
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

    Коментар


    • #48
      Някой срещал ли е усилен капак на задния диф? Става въпрос конкретно за CRD-то. Мисля, че дифа се води Chrysler 8.25?!?
      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

      Коментар


      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        https://sportcompactwarehouse.com/af...e&Trim=LIMITED
        И според тези става за 3.0 crd

      • bushiDO
        bushiDO коментира
        Редактиране на коментар
        Мой пропуск е, че не споменах бюджет, ама 5-600 и нагоре левове са ми извъм рейнджа. В офроуд-тунинг има за Dana 44 визуално 1:1 с ARB за 180 левчета, аме нешо не ме отразиха по телефона, да ги питам за моя случай....

      • atanas_93
        atanas_93 коментира
        Редактиране на коментар
        Задния диф не е Dana 44. Поне моя е такъв. 2008г е.

    • #49
      Така де. Аз заради това исках да ги питам, дали на тия пари не могат да доставят и за нашите дифове, но както стана дума, не ме отразиха. Ще пробвам пак...
      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

      Коментар


      • #50
        Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
        Някой срещал ли е усилен капак на задния диф? Става въпрос конкретно за CRD-то. Мисля, че дифа се води Chrysler 8.25?!?
        atanas_93 коментира
        Днес, 07:27
        Задния диф не е Dana 44. Поне моя е такъв. 2008г е.
        Ни е Dana, ни е 8,25. C/ СE 213 трябва да е ( ~8,38 инча ). Ма не си ли проверил досега комплектацията ?
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • bushiDO
          bushiDO коментира
          Редактиране на коментар
          Епааа, попроверх, И на първо четене излиза точно Chrysler 8.25. Dana е ясно, че не е. Ма тоя 8.38" от къде го и намери?!?

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          213мм е задния, 200мм е предния. Само на SRT8 задния е по-голям.

      • #51
        Според хамериканските дрОгари само тия правели капаци (другите ги отсвирили - получавали по една-две поръчки годишно и спрели да се занимават) http://thesteelarmadillo.com/cart.ph...&category_id=9
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • Dilyan Zagorchev
          Dilyan Zagorchev коментира
          Редактиране на коментар
          Линка не се отваря

        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Все едно, при мен се отваряше, но пишеше "Out of stock"... 😣

      • #52
        Прочее, някой може ли да ми опише ситуацията, при която задният диференциал може да пострада през "стоков" тенекиен капак ?
        Даваш назад и "бум" в някакъв камък ?
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • diduan
          diduan коментира
          Редактиране на коментар
          Примерно, окопаваш се в някоя нива, два часа копаеш в калта, ядосваш се, хващаш чука и бам капака...ама нъцки, той усилен😁

        • bushiDO
          bushiDO коментира
          Редактиране на коментар
          Караш си напред, заорава ти дифа, но минаваш. Таман си викаш, че си се оттървал и на другия ден на паркинга 2-3 капчици масло! Поглежда и що да видиш? !? Кекавият капак от ламариний е изстърча с някакви милиметри извън диаметъра на кожуха на дифа и при заораването се е поогънал назад, което явно го е разхерметизирало. Та нема чак такива мистики, чукове, рок краулинги и тем подобни купешки думички.

      • #53
        diduan коментира
        Днес, 18:39
        Примерно, окопаваш се в някоя нива, два часа копаеш в калта, ядосваш се, хващаш чука и бам капака...ама нъцки, той усилен😁
        Нещо такова.
        Щото, ако не се занимаваш с rock-crawling, че да загуби сцепление или мощност по някакъв безумен каменист баир и да тръгне неуправляемо назад, че да се натресе в камък - аз друга ситуация не мога да си представя.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • bushiDO
          bushiDO коментира
          Редактиране на коментар
          Начи просто ти е бедна представата:
          "Караш си напред, заорава ти дифа, но минаваш. Таман си викаш, че си се оттървал и на другия ден на паркинга 2-3 капчици масло! Поглежда и що да видиш? !? Кекавият капак от ламариний е изстърчал с някакви милиметри извън диаметъра на кожуха на дифа и при заораването се е поогънал назад, което явно го е разхерметизирало. Та нема чак такива мистики, чукове, рок краулинги и тем подобни купешки думички."

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Ако е щампована ламарина, не могат ли да се сложат два стандартни капака един върху друг, с малко по-дълги болтове, ако е нужно, и да се подрежат тук там, където е необходимо?

      • #54
        bushiDO коментира
        Вчера, 23:19
        Начи просто ти е бедна представата:
        "Караш си напред, заорава ти дифа, но минаваш. Таман си викаш, че си се оттървал и на другия ден на паркинга 2-3 капчици масло! Поглежда и що да видиш? !? Кекавият капак от ламариний е изстърчал с някакви милиметри извън диаметъра на кожуха на дифа и при заораването се е поогънал назад, което явно го е разхерметизирало. Та нема чак такива мистики, чукове, рок краулинги и тем подобни купешки думички."
        Ами не стърчи капакът отстрани. Туй неЙ "ФрУКтиера" (макар, че и на нея ме съмнява да ти се е случвало нещо подобно). И с тия защити отдолу първо ще застържеш и ще се пльоснеш по корем, преди да заоре каквото и да било отзад.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • bushiDO
          bushiDO коментира
          Редактиране на коментар
          Ох мамин Той! Това как съм го пропуснал?!? Искаш ли, с чисто образователно-поучителна насоченост да друснем 2 басчета? Ето какво ти предлагам:
          - Басче #1 - показавам ти стърчащият капак на WK-то, като можеш да избираш снимки от нета, или в краен случай ще се гмурна да ти покажа моят. Цена 100 лв;
          - №2 - За "И с тия защити отдолу първо ще застържеш и ще се пльоснеш по корем, преди да заоре каквото и да било отзад" цена 150 лв, щото требе да се поовъргалям ем с рулетка ем да снимам...
          има мегдан и за трети бас, ама аре да се фокусираме в/у тия два?

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Въпроса се решава елементарно - поръчва се само периферия от 10мм стомана, изрязана на лазер. Може и две една върху друга. Цената на фона на тая на капаците ще е смешна, ефекта откъм заораване съвсем същия.

          Ще ви снабдя като си направя моето, ако ви е мерак. Дали ще поръчвам 2 или 20 бройки ми е все тая.

      • #55
        Първоначално публикуван от Pavkata_svt Преглед на мнение
        За диодите имах идея някой да посочи точните, които е пробвал и стават. Разглобяване, подмяна и сглобяване отнемат 2 часа, но не ми се пробва няколко пъти.
        https://www.google.com/url?sa=t&sour...BLaDZmG_b6ffrx
        Това поръчах аз. Когато ги подменя ще разберем дали стават.
        Колко крушки/диоди трябват за цялото табло?
        Какви са крушките, които светят в краката на предните седалки?
        Последно редактирано от denkov; 26-10-21, 08:53.
        Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 г.
        Kia K5 LPG 2012 г.
        LZ1DED

        Коментар


        • DimitroffCRD
          DimitroffCRD коментира
          Редактиране на коментар
          Записвам се да видим бройката и да я поръчам , че и моите гасанат една по една ми прави впечатление вече ..

        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          +1

      • #56
        Четейки из форумите разбирам, че крушките на управлението на климатика и останалите бутони са различни. На бутоните били по-малки. Някой знае ли дали е така?
        Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 г.
        Kia K5 LPG 2012 г.
        LZ1DED

        Коментар


        • #57
          Балона на тези за управлението на климатика е 4.8x10.5mm. За другите не знам. Ако е климатроник трябват 5бр, ако климатик 3бр.

          Запоени са. Тоест без поялник (желателно добър и достатъчно фин, в комплект със знаещо какво прави задпоялниково устройство) няма да минете.

          Днес си купих панел, разграфен в Целзий, и сега ги сменям със самоделни диоди. С всичко друго ще се занимавам едва след като ми пристигне возилото. Това беше последното не-метрично нещо, което не може да се превключи в метричен режим.

          В бутоните пак ще слагам самоделни диоди. Купешките горят, ако карате много на пуснато осветление, а обикновено са и прекалено ярки. Издули са ги колкото може и загряват. Мойте са МНОГО по-ефективни (отиват на почти 200 лумена на ват), съответно харчат много по-малко ток и греят много по-малко - никога повече няма да се наложи бърникане там. Не че съм се засилил да си карам черокито до пенсия де...
          Последно редактирано от sparkybg; 30-10-21, 20:35.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #58
            Малко картинки на процеса:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211030_233957.jpg Прегледи:0 Размер:248.9 КБ ID:6785702

            Самоделните "крушки" изглеждат така:

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211030_234035.jpg Прегледи:0 Размер:238.4 КБ ID:6785703

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211030_234049.jpg Прегледи:0 Размер:249.3 КБ ID:6785704

            Резултата (на телефона на тъмно му е малко зор да уцели експозицията. Много по-човешко е като яркост - колкото да се вижда и едновременно да не дразни при пълна тъмница):
            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211030_233908.jpg Прегледи:0 Размер:87.2 КБ ID:6785705

            Всичкото осветление харчи 21 милиампера, или около 4 милиампера на "крушка". Съответно греене никакво, и съответно живот форевър.

            Диодите са 6 волтови, резисторите са по 1 килоом, или общо по 2 килоома за "крушка". 4-те милиампера са разпределени върху 2 физически диода, тоест през всеки минават по 2mA, или върху им се отделя 0.012W, което е едно голямо нищо. Върху резисторите се отделя още толкова.

            Модула се разглобява изключително лесно - на зъбчета е целия. Само трябва да се внимава колко да се напъва с отвертката.

            Тънкия момент е и така да се завъртят диодите че подсветката на всичко да е равномерна. Но с 3-4 проби-грешки се натамъняват нещата.

            Пак - тия диоди, в тоя режим, са с ефективност над 200 лумена на ват, което не е често срещано. Купувани са от Комет, 2T0301NW11000012 им е номера, все още има. Първо запоявам два огледално един към друг, между тях слагам един резистор 1206 10к за подсилване, защото самите диоди са крехки, и после им запоявам резисторите за към платката.

            Та, ако ползвате други (по-неефективни) диоди, токът ще трябва да е по-голям. Може и 4-5 пъти по-голям, в зависимост от диодите. Цветът в случая е 4000К, неутрално бяло - на мен така ми харесва. За индикаторни слагам обикновено топло бяло с CRI 90 - изключително добре се справят зад филтри като за крушка с нажежаема жичка.

            Някой ден като стигна до осветление на километража и другите бутони, ако се сетя да снимам ще постна кое-що. Знам че е малка вертоятността някой да тръгне да ги прави като мене, но все пак...
            Последно редактирано от sparkybg; 31-10-21, 00:03.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Дано обаче си имаш гараж, в който да го държиш, че нещо катализаторите му на доста удобно място...

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              На охраняем паркинг ще стои.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Уж на 9-ти трябва да тръгне от Хюстън. Уж вече е натоварен в контейнер и уж всичко е потвърдено. Уж знам и на кой кораб ще се вози, само не му знам сегашната позиция - позицията в безплатните тракери е от 26-ти чак, а сега трябва да е накъде близо до Чарлстън вече, но 99 евра за месец абонамент за тракинг - имат много здраве от мене. Все ще се появи днеска-утре.

          • #59
            Диодите са по два на крушка в паралел?
            Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 г.
            Kia K5 LPG 2012 г.
            LZ1DED

            Коментар


            • #60
              Да. И е важно да се подсилят с кондензатор или резистор между тях. Предвидени са за SMD монтаж и са крехки - после при насочването се гънат.

              1206 резистор е OK за целта 1210 е дори по-добре. 2010 може би също би-бил ОК. Идеята е че по-голям пакет би бил по-здрав, стига площадките му да са достатъчно големи че да се припокриват с тия на диода, за да има как да стане запояването.

              Сега като се замисля, с кондензатори 1210 би-било още по-добре, ако приемем че изводите на кондензарторите са по-здрави от тия на резисторите. Самите кондензатори са категорично по-здрави.

              ПП: Осветлението на километража си е на диоди, и едва ли ще пипам там, освен да ги сменя със същия цвят като тия на панела на климатика.

              Може да сменя само циферблатите, ако намеря метрични от не-дизелово. От дизел има колкото душа иска, но червеното на оборотомера е още от 4500, и ще дразни. Купих едно дизелово от по-старите (с 3 букси), за никакви пари, да си поиграя. Стрелките се вадят със... 2 чаени лъжици, ползвани като лост. На уреда за бензина и температурата излязоха заедно с оста, на скоростомера и оборотомера излезе само стралката. Панела е така боядисан, че червеното на оборотомера не подлежи на пребоядисване. Боята е откъм лицето, не откъм гърба.
              Последно редактирано от sparkybg; 01-11-21, 10:33.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X