Здравейте,
имам проблем, който започва да ме изкарва от равновесие. Въпросния автомобил има вибрации при спиране, понякога леки, понякога по-силни. Първото, което се сетих е да сменя почти новите дискове, с идеята, че съм ги изкривил. След това пребалансирах и завъртях гумите,понеже над 120 се усеща вибрация във волана- резултат близък до нулата. Смених скоро горните шарнири, четири амортесьора, тампони на стабилизиращата щанга, така натечените “супорти” на спирачните апарати, абе всичко ми е ново, но тази вибрация ме вбесява. Седя и се чудя как да го полея с бензин 😆😆
Мисля си, гайките дали да не сменя или фланци да искат джантите? Имал съм такъв случай, но тогава бях сложил джанти от Ауди на Аутбек и гайките бяха с по-малък конус. Сега са си оригинални, поне така си мисля. Гумите също са точните за модела, m+s , не са АТ, а и ги въртяха и в Диана и в Маргел. Все щеше да излезе, ако има ударена гума, крива джанта или друг проблем по гумите.
Ще съм благодарен за мнения, ако някой е имал подобен проблем!
имам проблем, който започва да ме изкарва от равновесие. Въпросния автомобил има вибрации при спиране, понякога леки, понякога по-силни. Първото, което се сетих е да сменя почти новите дискове, с идеята, че съм ги изкривил. След това пребалансирах и завъртях гумите,понеже над 120 се усеща вибрация във волана- резултат близък до нулата. Смених скоро горните шарнири, четири амортесьора, тампони на стабилизиращата щанга, така натечените “супорти” на спирачните апарати, абе всичко ми е ново, но тази вибрация ме вбесява. Седя и се чудя как да го полея с бензин 😆😆
Мисля си, гайките дали да не сменя или фланци да искат джантите? Имал съм такъв случай, но тогава бях сложил джанти от Ауди на Аутбек и гайките бяха с по-малък конус. Сега са си оригинални, поне така си мисля. Гумите също са точните за модела, m+s , не са АТ, а и ги въртяха и в Диана и в Маргел. Все щеше да излезе, ако има ударена гума, крива джанта или друг проблем по гумите.
Ще съм благодарен за мнения, ако някой е имал подобен проблем!
Коментар