Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wk 5.7 Hemi MDS система- проблеми и решения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Nikolajk Преглед на мнение
    25.1 average...
    Ама това е на газ, нали?
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • don_pepone
      don_pepone коментира
      Редактиране на коментар
      Това имах предвид ,че ако е читава газовата разликата в града щее 3-4л а извънграда 2. "Едит" това за мощни коли говоря, разни миксери докарват разход на Газ с 5-6% само отгоре
      Това казвам от личен опит с наблюдения над много и различни коли които съм конвертирал лично (не искам да звучи като реклама, ако трябва да се изтрие)
      Последно редактирано от don_pepone; 06-04-20, 20:45. Причина: Добавяне на пояснение

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Това, което казваш си е съвсем вярно и не бива да се трие, защото в темата битува мнението, че ако колата гори 20/100 бензин, след монтаж на АГУ, ще бъде опорочена и освен това ще гори 40/100 газ и няма да върви.А истината е, че с добре подбрано и монтирано газово, без икономии в цените на частите, и с добра настройка, колата ще върви също като на бензин, а не е проблем и повече.

      Другото са приказки на форумни спецове пребозали с рекламни брошури, дето някога са карали жигули на газ и мноу било гадно и хич не вървяло, че и разхода вдигало.

    • don_pepone
      don_pepone коментира
      Редактиране на коментар
      Да така е, ако се подберът правилните части за даден мотор, то той си върви като на бензин в 95% от натоварването , а разхода в литри е много Малко завишен, за сметка на паричния разход ,който е на Половина.
      Написах ако трябва да се изтрие частта Че аз съм ги конвертирал , защото звучи като реклама , а в слупая несъм тук да трабя с какво се занимавам- целта на темата е съвсем друга

  • #17
    Първоначално публикуван от don_pepone Преглед на мнение
    А как са нещата с резервните части- ходова част, спирачки, запалване.. гледам в Англия има на сносни цени, в щатите също ,но се чака.
    Всичко по ходовата част става и от WH CRD, вкл. кожусите на преден и заден диференциал, но само отвън, иначе са с друго предавателно число. Има всичко вече и в българските сайтове - от калници и др. тенекии, през носачи, амортисьори, фарове (ако са без настройката с копче отвътре, иначе са по 300 - 500 евро парчето и в България не се продават ), за нищо не се чака, ще си счупят краката да ги доставят, защото рядко някой ги поръчва. Виж, части за двигателя няма - просто никой не търси.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #18
      Аууу ,това с настройката съм го пропуснал. Къде е това копче по принцип и какво настеойва- твърдост на амове или височина ,че ми стана интересно
      п.с сега карам Аллроад 2 поколение , а там дал Бог настройки на окачването
      п.с 2 сори сега видях,честава дума за фаровете

      Коментар


      • #19
        Да споделя и дерзанията си https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...78149811608020

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от don_pepone Преглед на мнение
          Да споделя и дерзанията си https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...78149811608020
          Американски версиЙ (туй по форумному) е това.
          Виж дали може да се регистрира, да няма някакви проблеми с дУкИментите и пр. неплатени 20 % ДДС за вноса.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #21
            Това с документите ще се преглежда обстойно.
            по думи на продавача (частно лице фен с още 4-5 Jeep-a) колата е от Германия с история, каза че може да предостави Рама за сверка.
            Мой познат ходи да я види днес, запалил я студена, дори врътнал едно кръгче без номера. Запалила на 1/4. Тиха работа на мотора, кутията дори студена не се усещала като сменя, вътре била реално свежа като на снимки.
            Остава за да идан място да видим.
            Бай дъ уей, как са с ръждите ,че това германско влияние не ме кефи

            Коментар


            • #22
              Прблемите на автомата, ако ги има, се проявяват след като загрее. Иначе "Jeep" трудно ръждясва по купето. Разни носачи и греди се покриват с повърхностна ръжда заради калиевите и амониеви соли, с които щедро "ловят снежинките във въздуха" почистващите фирми.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #23
                Това с корозията е ок.
                А кутията има ли някакви болежки хронични или всичко е до поддръъжка

                Коментар


                • #24
                  Първоначално публикуван от don_pepone Преглед на мнение
                  Това с корозията е ок.
                  А кутията има ли някакви болежки хронични или всичко е до поддръъжка
                  Няма оплаквания от тази кутия.
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от don_pepone Преглед на мнение
                    Здравейте Някой сблъсквал ли сее отблизо с тази система за изключване на цилиндри. Доста се оплакват в щатите от нея- вибрации и почукване като работи на 4цил и имало риск от износване на разпр. Вал
                    има ли вариант за проверка на изправността на системата при оглед на такава кола?
                    Има ли кой в Бг. Да я изключи завинаги?
                    Ако се спре може ли да се кара с масло различно от 5в20 ,понеже се твърди че се ползва заради нея, а SRT версията я дават с 0в40и

                    MDS слагат на Хеми моторите; В съвременните джипове хеми има във WK1 - от 2005 до 2010; във WK2 - от 2011.
                    До 2013 година скоростната кутия е една и съща 545rfe, от 2012 е прекръстена на 65rfe. От 2014 във WK2 слагат 8степенен автомат на ZF;
                    В първото поколение SRT (6.1) - мисля, че МДС няма; във второто (WK2 - 6.4 обем на двигателя) - МДС има;

                    В WK2 MDS може много лесно да се изключи - просто скоростната кутия не трява да е на D, а на предавка. Например ако се сложи на Пета (или Шеста в моделите 2012 и 2013), скоростната кутия превключва автоматично от първа до шеста и от шеста до първо автоматично и МДС никога не се включва/изключва - двигателя винаги работи на 8 цилиндъра;
                    Същият ефект във WK2 се постига и като се натисне бутона (tow/haul) - MDS e изключен, но тогава мисля че никога не включва втората overdrive предавка (0.67 предавателно число).
                    За WK1 не знам дали е същото.
                    Последно редактирано от goro66; 15-04-20, 19:19.

                    Коментар


                    • #26
                      Един ден полудях и смених седем пъти маслото на двигателя защото чувах повдигач между 40 и 60 градуса. От 0-20 до 0-40 само 100% синтетики. Най-тихо е с Бардал 5-20. В момента е с Амсоил 5-20, чакам да ми доставят Доминатор. Сменяйте го на 5000км защото никакво масло не може да издържи на такова брутално количество картерни газове. Двигателите Хеми са създадени за състезания. Маслото трябва да издържи едно състезание.

                      Дилърът не може да изключва МДС. Освен че му е забранено, няма и техническа възможност. Ако вкарате кола с изключен МДС при дилър, моментално и отпада гаранцията. МДС може да изключва Диабло.

                      Коментар


                      • s_s1
                        s_s1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Настроил съм сервизния интервал, но го сменям веднъж на година, че се случва по-често в последните години. Бардала от къде се купува и на каква цена, че сега февруари-март трябваше да го сменя, но нали не се кара и го отлагам. И какъв маслен филтър като марка, мисля че в момента съм с Ман.

                    • #27
                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Двигателите Хеми са създадени за състезания. Маслото трябва да издържи едно състезание.
                      За самолети са създадени първоначално Със ... сух картер (dry sump).
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Може, Цецо, може. Има общо - разхода например.

                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        А, може, може... И прав беше, само горд собственик, от опит може да знае тия неща...ама малцина си признават.
                        Ма приказката беше за сухия картер, и що да се сменява маслото по-често.

                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        А Хеми е само име, доколкото на мен ми е известно.

                    • #28
                      cecoa1
                      #27.9
                      cecoa1 коментира
                      Днес, 19:57
                      А Хеми е само име, доколкото на мен ми е известно.
                      Каза Цецо от позицията на камионджийско-автобусно-кУрандо-сангйондо опита си

                      F150 с 5-литров "Triton" карАл ли си? Знаеш ли как... (не) върви?
                      Не всичкото V8 и не всичко 5+ литра "перформира" като "Хеми".
                      Ама... казвАл съм вече:
                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      "Друг свят е това, не е за трактористи".
                      И няма да повтарям.
                      Който знае (напр. Kinex) знае. Който го е виждАл само на снимка или на паркинга в мола, комИнтЕрнва как всичкото било само име...
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Което си е право, право е - не съм карАл, сигурно вървят приятно.
                        Имах предвид целата история на това наименование, ти добре я знаеш, и баш казаното от Кинекса си е вярното - правят маторя за състезание, излиза читав, и тогава патентоват нарицателното "Хеми". Преди това имат други мотори с такава горивна камера, включително и въпросния самолетен мотор, но те още не са се казвали така. А тая горивна камера си я има от още доста преди въпросния самолетен мотор, и е ползвана от други производители.
                        Вече твоя си е кръстен също Хеми от началото, макар и баш той да не е бил за състезания.

                    • #29
                      cecoa1 коментира
                      Днес, 20:34
                      Което си е право, право е - не съм карАл, сигурно вървят приятно.
                      Имах предвид целата история на това наименование...
                      "Pure analog" знаеш ли какво значи?
                      Още на времето, когато в Европата всичко се кръщаваше "Digital", "Cypher-logic" и прочие, по разни музикални списания, дето при соца бяха голям кът, гледам - кефят се някакви на лампови усилватели, на винилови плочи, викам си тия са ... (да не казвам, още го нЕмаше форумЪт ) айде да кажем по-умерено - любители на олдтаймърското, на ретрото, радват му се, хоби някакво им е.
                      Като просвири на китара сина ми и загубих бас, че не може да ми изсвири "Money for nothing" на китайската имитация на "Fender" от нашенското "Метро", тръгнах да му поръчвам китара от Щатите и... се ФанАх за главата - ми те всички китари модел 1919 (Gibson Les Paul) или 1947 - 1952 (Фендерите Tele- и Stratocaster), най-скъпите усилватели - с лампи от Държавния резерв на ФАЩ , разните фуз-ове и дисторшъни, все едно аз съм ги правѝл у УПК-то в техникума на дядо Владо и на всичко това се мъдри лозУнга "Pure Analog !!!". Или по нашенски: "Което работи добре - не се пипа!".

                      Та.... и колите им са "Pure analog" на таз водеща нация техническа.
                      Писах горното, за да обоснова основателното си предположение, че "Хеми" произтича пряко от оня двигател от 1919 ли, 1929 ли беше. "Pure analog", баце. Туйто .
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Е, щом те кефи да вярваш, че караш чист аналог на самолетниО мотор от преди сто години, нема те разубеждавам. Па и верно сме го дъвкАли...
                        Те и децата вярват в Дядо Коледа, и това не пречи на никого...

                        Иначе има и реални примери, за мотори произвеждани над половин век в различните им аналози.
                        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Detr...esel_Series_71

                        Даже имахме и тема тука във Форума за такива двигатели, там има описани и други такива примери.

                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Имам предвид аналогов като противополжност на "дигитален". Нискотехнологичен срещу "хай-тек". Или, както казват тука във форумЪт: "истЕнски, бацье".

                    • #30
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Hemi_engine

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X