Свалих въпросната планка и за мое учудване нямаше отвор към венеца (зъбното колело).
На пръв поглед омасляването идваше от картерната вана, която се държи от болтчета за ключ 8.
Сложих ключа и завъртях едно от болтчетата...
Беше хлабаво, защото без голями усилие с гедорето се завъртя.
Повторих го и с останалите болтчета гледащи от двата ъгъла (ляво и дясно) на задната част на картера, т. е. около 7 болтчета. Вече стегнати обезмаслих всичко и забърсах.
Утре ще проверя за нови омаслявания.
Там където трябваше да има отвор към венеца има само една малка дупка ф6-8мм.
Моля се само това да е било проблема, защото колата я имам от 6м и скоро като сменях всички масла (без на АСК) я прегледах пак за течове и нямаше.
Дано с натягането на болтчетата да е спрял теча, но разбира се дано да е бил само от там.
Ако се наложи сваляне на картера според мен ще е много тежка работа без канал/подемник, а вероятно ще трябва да се сваля предния диф + полуоските+цялата напречна греда..., за да измъкна картера.
На пръв поглед омасляването идваше от картерната вана, която се държи от болтчета за ключ 8.
Сложих ключа и завъртях едно от болтчетата...
Беше хлабаво, защото без голями усилие с гедорето се завъртя.
Повторих го и с останалите болтчета гледащи от двата ъгъла (ляво и дясно) на задната част на картера, т. е. около 7 болтчета. Вече стегнати обезмаслих всичко и забърсах.
Утре ще проверя за нови омаслявания.
Там където трябваше да има отвор към венеца има само една малка дупка ф6-8мм.
Моля се само това да е било проблема, защото колата я имам от 6м и скоро като сменях всички масла (без на АСК) я прегледах пак за течове и нямаше.
Дано с натягането на болтчетата да е спрял теча, но разбира се дано да е бил само от там.
Ако се наложи сваляне на картера според мен ще е много тежка работа без канал/подемник, а вероятно ще трябва да се сваля предния диф + полуоските+цялата напречна греда..., за да измъкна картера.
Коментар