Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прокапа масло между АСК и двигателя Jeep Cheroke KJ 2004

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Свалих въпросната планка и за мое учудване нямаше отвор към венеца (зъбното колело).
    На пръв поглед омасляването идваше от картерната вана, която се държи от болтчета за ключ 8.
    Сложих ключа и завъртях едно от болтчетата...
    Беше хлабаво, защото без голями усилие с гедорето се завъртя.
    Повторих го и с останалите болтчета гледащи от двата ъгъла (ляво и дясно) на задната част на картера, т. е. около 7 болтчета. Вече стегнати обезмаслих всичко и забърсах.
    Утре ще проверя за нови омаслявания.
    Там където трябваше да има отвор към венеца има само една малка дупка ф6-8мм.

    Моля се само това да е било проблема, защото колата я имам от 6м и скоро като сменях всички масла (без на АСК) я прегледах пак за течове и нямаше.
    Дано с натягането на болтчетата да е спрял теча, но разбира се дано да е бил само от там.
    Ако се наложи сваляне на картера според мен ще е много тежка работа без канал/подемник, а вероятно ще трябва да се сваля предния диф + полуоските+цялата напречна греда..., за да измъкна картера.
    Последно редактирано от sttekata; 30-03-20, 21:05.

    Коментар


    • #17
      Сутринта проверих под перидврията на каретера и за мое щастие нямаше масло. Всичко беше бетон, дано няма и за напред , че мисля разни неща за смяна на гарнитурата,
      като срежа старата и я сваля при развит капап (но не и свален), а новата да я нахлузя отдолу нагоре на капака.

      Това са планове ако пак протече, дано проблема да са охлабените болтове/ свилата се гарнитура.

      Коментар


      • #18
        Колеги,

        Някой може ли да каже пак ли от О пръстен и/или семеринг идва маслото където съм сложил тънката линия (от край до край)?

        Теча от картер е спрян, но този от ръба е като леко овлажняване от масло, не капе, но за 24ч образува 3-4мм ивица от съвсем леко омазняване.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #19
          Бях пропуснал нещо важно - нивото на маслото ми при смяната преди 1200км беше 7-8мм над максимума.... (без да искам сипах повече масло). Снощи източих 0.5л и вече нивото е в норма.

          Не знам дали и това не е изиграло известна роля за омасляването...

          Коментар


          • ivo-police
            ivo-police коментира
            Редактиране на коментар
            Едва ли.Но по интересното е колко време е стояло така над максимума.

        • #20
          3 месеца или 1200км.

          Иво, лошо ли е, че е стояла така 3 месеца?

          Коментар


          • kalin09
            kalin09 коментира
            Редактиране на коментар
            Ми лошо е. Той мотора се напоява нагоре ,и просмуква масло където не трябва и си е@ава мамата...

          • motor_men
            motor_men коментира
            Редактиране на коментар
            От 0.5 литра в повече няма нищо лошо или страшно. Проблема с прокапването е възникнал от продължителното боксуване и загряването на маслото , та в случая повечето масло е изиграло положителна роля.

        • #21
          Колега, мисля че е нормално един джип на 15-на години да покапва тук-там по малко, не е толкова фатално. Хората които карат руски джипки имат навика да се майтапят по следния начин: "Не е страшно, че покапва масло от двигателя - страшното става когато спре да капе ...".
          ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
          д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от beetle Преглед на мнение
            Колега, мисля че е нормално един джип на 15-на години да покапва тук-там по малко, не е толкова фатално. Хората които карат руски джипки имат навика да се майтапят по следния начин: "Не е страшно, че покапва масло от двигателя - страшното става когато спре да капе ...".
            Да-а-а-а и викат, че така "джипът си маркира територията".
            А в белите страни за петно под колата глобите са страховити, да не говорим за влизането в черен списък на недопусканите в подземни гаражи и паркинги.
            Хората с "маркиращи" коли си носят кече, което постилат под колата като паркират някъде.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              В КМБ , масло все още се сменя на брега на реката , в края на склона , та да се стече убаво у реката. И нито на минаващия милиционер му пука , нито на данъчния , нито на живущите в съседния блок , нито на минаващия автобус. И това при видимо изградени съоръжения тип сервиз , улесняващи смяна на всякакви течности и дори ремонти.

            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              А-а-а-а, нема вече таквиз работи. Сичкото гОрено мАсло грижливо се събира, за да се бу`не у резервоаро на дизелора, за да ни бъде гот да дишаме всички.

            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              Ща снимам.

          • #23
            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

            Да-а-а-а и викат, че така "джипът си маркира територията".
            А в белите страни за петно под колата глобите са страховити, да не говорим за влизането в черен списък на недопусканите в подземни гаражи и паркинги.
            Хората с "маркиращи" коли си носят кече, което постилат под колата като паркират някъде.
            Като каза ,, маркират ,, ... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:full_tablet_3f5b8fdc-7a7d-4c31-91e3-ff977e9a50e5.jpg
Прегледи:308
Размер:94.1 КБ
ID:6582836
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #24
              Прокапа пак за едва 150км - вече има 2-3 капки масло

              Бях напълно обезмаслил и почистил.
              Капе от снадката между АСК и двигател, като маслото е черно - двигателно.
              Ще трябва да се ремонтира.

              Някой може ли да каже това ли е семеринга, от който тече към АСК - "Capture 1" - СЕМЕРИНГ КОЛЯНОВ ВАЛ - ЗАДЕН - 5066756AA

              За въпросните два броя О пръстени виждам това:
              - Crankshaft Rear Support O-Ring Small (Liberty) О-ПРЪСТЕН (малък) ЗАДЕН КОЛЯНОВ ВАЛ- 5066763AA;
              - Crankshaft Rear Support O-Ring Large (Liberty) О-ПРЪСТЕН (голям) ЗАДЕН КОЛЯНОВ ВАЛ - 4720277AA.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от sttekata; 30-04-20, 10:52.

              Коментар


              • Пенчо
                Пенчо коментира
                Редактиране на коментар
                Аферим! Малко колеги останаха, дето 3 капки масло ги притесняват!

            • #25
              Да тези са 5066763AA=7,60 лв , 4720277AA=35,50 лв , 5066756AA=108 лв. имам ги на склад
              Еди Рангелов : 0885 088 444
              Няма незаменими има незабравими хора !!!

              Коментар


              • #26
                Днес свалих паланката и видях, че теча идва не маховик, а просълзява от гарнитурата на картера.
                При следващата смяна на маслото ще сменя и гарнитурата на картера.
                Болтовете са натегнати до край.

                Радвам се, че е малкия дявол...


                Прикачени файлове

                Коментар


                • #27
                  Там въобще с гарнитура ли е или с някакъв уплътнител, от типа на силиконите, RTV или нещо подобно. Картера на автом. скоростна кутия 545RFE е с такъв уплътнител, няма гарнитура.
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #28
                    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                    Там въобще с гарнитура ли е или с някакъв уплътнител, от типа на силиконите, RTV или нещо подобно. Картера на автом. скоростна кутия 545RFE е с такъв уплътнител, няма гарнитура.
                    Здрасти,

                    Гарнитура е там и ще я сменям скоро...
                    Важното е , че не тече от друго място.


                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #29
                      Поръчах гарнитурата, която външно е метална, но по вътрешния край е с някаква гума.
                      Прикачвам снимките и, като моля да кажете маже ли се металната част двустранно със силиконов уплътнител за картер или се слага без да се маже.
                      Благодаря предварително!
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от sttekata; 12-05-20, 17:59.

                      Коментар


                      • #30
                        Това извадих от инструкциите...
                        ​​​​​​
                        Прикачени файлове

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X