Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прокапа масло между АСК и двигателя Jeep Cheroke KJ 2004

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Прокапа масло между АСК и двигателя Jeep Cheroke KJ 2004

    Здравейте,

    Онзи ден закъсах в едни навявания от сняг и доста боксувах - бързи , бавни 4х4 и след 30мин боксуване , копане на снега излязох.
    Днес , погледнах под джипа и виждам, че има петно от омасляване под джипа виждам , че идва от връзката между двигател и АСК.

    Дали е възможно от това , че при опитите да изляза от снега включвах бързо от задна на предна , като леко се чуваше дум..дум... при бързата смяна?
    Има ли гарнитура там или се прави от силикон, трудна ли е смяната/полагането на тази гарнитура?
    Дали ако натегна болтовете ще се оправи теча?
    Прикачени файлове

  • #2
    Там гарнитура няма,има два броя семеринги. Един на коленовия вал на ДВГ и един на хидротрансформатора.

    Коментар


    • #3
      Може ли да те помоля за парт номера на двата семеринга и лесно ли се сменят?

      Коментар


      • #4
        Възможно ли е да е прокапало от капака на картера - приложил съм снимка от Jeep JKU (2010) - синьото е новият силикон - гарнитурата,
        Мисля, че е двигателно масло, защото маслото е черно , възможно ли е?

        Някой може ли да даде съвет?
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
          Мисля, че е двигателно масло, защото маслото е черно , възможно ли е?

          Някой може ли да даде съвет?
          Единствения съвет, който мога да дам е да топнеш бяла салфетка / хартиена носна кърпа в петното, за да идентифицираш истинския цвят на изтеклото. ATF-ът също чернее по земята, също си променя цвета много бързо за кратък пробег, а при смяна, ако не е с машина, винаги остава поне половината от стария.
          Карай си така и следи нивото на ATF-а. Може да е от маркуч на охлаждането на кутията, а вятърът да е разнесъл течността до първия ръб, където да се събере на капка и да падне. В това променливо време теч с оглед не можеш да локализираш.
          Иначе има десетина теми във форумЪт за дизелови обаче Грандове WJ със същия проблем - някаква плоча се пукала изотзадЗе на двигателя ли на скоростната кутия ли и се появявал първо малък, после все-по масивен теч. Някакви заварки на въпросната плоча се коментират.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #6
            Утре сутринта ще го проверя със салфетка.
            Благодаря!
            А дали е възможно от това, че сменях бързо предна/задна и се получаваше лек удар да се е спукала въпросната заварка/плоча?

            Коментар


            • ivo-police
              ivo-police коментира
              Редактиране на коментар
              А що не дрАсна у форума да дойдем да те дръпнем ...ем да видиш че не съм толко гаден..

          • #7
            Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
            Утре сутринта ще го проверя със салфетка.
            Благодаря!
            А дали е възможно от това, че сменях бързо предна/задна и се получаваше лек удар да се е спукала въпросната заварка/плоча?
            Не е възможно. А и не съм сигурен дали има такава плоча при KJ. Звънни на дядо Владо да го попиташ.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

              Не е възможно. А и не съм сигурен дали има такава плоча при KJ. Звънни на дядо Владо да го попиташ.
              Утре ще му се обадя, че му писах, но едва ли съм му само аз на главата и ще върне отговор.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение

                Утре ще му се обадя, че му писах, но едва ли съм му само аз на главата и ще върне отговор.
                Рядко си чете съобщенията. За разлика от мен, предпочита "живата реч". Аз пък мразя телефоните.
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #10
                  Ако е дизел , на кляновият вал освен семерингата има и два “О”-пръстена . Д/М на скоростите и последния основен лагер .....!
                  Еди Рангелов : 0885 088 444
                  Няма незаменими има незабравими хора !!!

                  Коментар


                  • sttekata
                    sttekata коментира
                    Редактиране на коментар
                    Еди, извинявай, но колкото и да е глупаво ще питам - какво "Д/М на скоростите"?

                  • grozew
                    grozew коментира
                    Редактиране на коментар
                    Д/М - Демонтаж/Монтаж

                • #11
                  Възможно е да се стича от друго място , от по-високо , я огледай и от горе.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #12
                    По принцип точно там където виждаш теча е направено като ревизия и може да го свалиш. Никаква гарнитура няма. Ще получиш визуален достъп до "камбаната" която е куха. Само че от сега да ти кажа най вероятно нищо няма да разбереш от това. Вътре всичко ще е покрито с лек мазен слой и няма да е ясно от кое от двете масла е.

                    Имам такъв KJ, мисля някъде като беше на 80 000 се появи леко мазно петно на това място. Сега има почти още 100 000 отгоре и все си е така. Капка не е излизала никога нито намаля някое от маслата. Щом го има омасляването нещо леко изпуска но явно е толкова леко че не прави проблем и съм го оставил така.

                    Та моя съвет е просто да го следиш известно време и да видиш тече ли реално и колко. Ако само цапа карай си спокойно не се занимавай с тежки ремонти.

                    Коментар


                    • sttekata
                      sttekata коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ако обезмасля и изчакам би трябвало да протече.... Какво мислиш?

                  • #13
                    Привет,

                    Сега се върнах от гаража и виждам, че е капало върху картон, който бях сложил под теча.
                    Имаше около 4 капки за 24ч

                    Определено е двигателно масло.
                    Довечера ще сложа работните дрехи и ще се навра под джипа да огледам, но мира не ми дава това. Не обичам да знам, че ми тече масло или че има някакъв проблем по колата.

                    Коментар


                    • #14
                      Възможно е при продължителното боксуване , да се е нагрял двигателя и АСК , и наслоеното с годините масло да се е стекло. Аз бих го измил с обезмаслител , и ще си проличи точно от къде тече.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #15
                        Да това с обезмаслителя може да сработи. Аз не съм го правил защото при мен капки няма, само зацапване. То ако капе на място в движение може и повече да отделя.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X