При неизправно виско перката/ите на климатика при ниски скорости категорично помагат за охлаждането. Виското обаче не играе при скорости над 80, както и перките на климатика. При тия скорости даже пречат, независимо дали са пуснати или не. Тогава има по-висок поток от въздух отколкото която и да е вменяема перка може да даде, и на много коли при тия скорости електрическите перки дори изобщо не се пускат, тоест ако загрява при тия скорости (над 80) не търсете причината във виско или перки. При тия скорости климатика еднозначно добавя жега, но пак заради големия поток въздух, не чак толкова че да е значим фактор в заграването.
Не на последно място, ако сегашното е "жега", не знам какво ще се случи при 30-35 градуса навън след някоя и друга седмица или месец. Тоя дизел не трябва да мърда от средата и при 40 градуса навън, както ще да го карате.
От антифриз също може да е единствено ако системата е напълнена с концентрат, а не с разреден. Каквото ще мента да е, ако съдържа 50% вода, не търсете причината в него.
Смени си капачката на радиатора/разширителния съд, ако имаш такава. Ако системата не държи налягане, охлаждането не е оптимално, има кавитация, има газови джобове и прочие хубавини.
Не на последно място, ако сегашното е "жега", не знам какво ще се случи при 30-35 градуса навън след някоя и друга седмица или месец. Тоя дизел не трябва да мърда от средата и при 40 градуса навън, както ще да го карате.
От антифриз също може да е единствено ако системата е напълнена с концентрат, а не с разреден. Каквото ще мента да е, ако съдържа 50% вода, не търсете причината в него.
Смени си капачката на радиатора/разширителния съд, ако имаш такава. Ако системата не държи налягане, охлаждането не е оптимално, има кавитация, има газови джобове и прочие хубавини.
Коментар