Jeep KJ 2.8CRD Limited , нов антифриз, нов оригинален термостат от Еди, след основен ремонт на двигателя... Започнах вояж из Родопите - около 500 км за уикенда. Температурата по принцип я държи една идея преди средата. При изкачване в някои случаи отива до първата или втората малка чертичка след средата. Забелязвам, че това става, когато включи на горната предавка и оборотите паднат до около 1700. При 1900-2000 оборота плавно си се връща на средата. Тъй като преди време имах проблем с парното, предполагам, че може радиаторът да е затлачен... Интернет форумите ми подсказват и друга възможност - виското на перката да е заминало.
При каране по равното няма проблем с температурата - стрелката не мърда от позицията си. До момента на никой от автомобилите си не съм следил температурата, тъй като са нямали никакви проблеми. Това за джипката нормално ли е? Бяхме четири човека с багаж, в режим 2х4, автомат на D.
При каране по равното няма проблем с температурата - стрелката не мърда от позицията си. До момента на никой от автомобилите си не съм следил температурата, тъй като са нямали никакви проблеми. Това за джипката нормално ли е? Бяхме четири човека с багаж, в режим 2х4, автомат на D.
Коментар