Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KJ 2.8CRD загрява

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Днес минах по същия маршрут от предходния си постинг, но стрелката не мръдна от обичайното си място - малко преди средата. Преминах го при същата скорост, с климатик, и с двама души отгоре в колата. Вероятно съм се вманиачил по тоя уред, но след като на други джипове стрелката не мърда при каквото и да е натоварване, би трябвало и при мен да не мърда, нали? В събота ходих със "сивик"-а си до София - 32 градуса, климатик, четирима в купето, 120-130 км/ч поддържана скорост. Там стрелката не мръдна в нито един участък.
    BTW Не съм проследявал с реални данни от OBD буксата. Това ще е следващото, което ще направя.
    JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005

    Коментар


    • Pavlin
      Pavlin коментира
      Редактиране на коментар
      Абе има едно полупроводниково реле, което пуска електрическия вентилатор на климатика, сменял ли си го? Като се повреди, се държи хаотично - понякога държи перката включена постоянно, понякога не я включва, когато трябва, или спира на случаен принцип и колата загрява, като е с работещ климатик. На магистралата обаче не би трябвало да има значение. Покрай релето минават тръбите на хидравликата на волана, които пък ако са много стари пропускат и се омазнява всичко наоколо. С купуването също е особена работата - много боклуци има. Аз купух едно, а следд два дни купих друго.

    • ARTU73
      ARTU73 коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм го сменял релето. Вентилатора на климатика си работи нормално, според мен. Работи ли ми климатика - той се включва. За съжаление на магистрала го прави това загряване... Не е както преди да промием радиатора, но в жегите се наблюдава.

  • #47
    Текна радиаторчето на парното, което се оказа доста затлачено. И се възползвах от момента да сменим и радиатора на охлаждането. Всичко си дойде на мястото - оказа се, че и той е бая задръстен с гняс.
    JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005

    Коментар


    • #48
      При ползване на нормален антифриз в радиаторите и изобщо цялата охладителна система всичко трябва да свети. Ако не си промил системата и сменил всичкия антифриз, очаквай пак затлачване.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #49
        Аз минах през това. Ако ти е фейсов джипа поне радиатора не е скъп, защото преди фейса е над 1000лв. Парното ми се задръстваше и на мен, но с упорите промивки и нов воден радиатор, ново усилено виско, оригинален термостат, нещата си дойдоха на мястото. Монтирах си един преработен филтър от водоструйка преди парното. Събира по някое парче ръжда. Оригиналния радиатор го отворих, шомполирах, затворен и е в резерва. Сега е наред да рециклирам конзолата на виско перката, че не ми харесва звука на лагера.
        Последно редактирано от murfito; 05-01-24, 15:11.
        Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
        Око за око, паста за зъби!
        Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

        Коментар


        • #50
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          При ползване на нормален антифриз в радиаторите и изобщо цялата охладителна система всичко трябва да свети. Ако не си промил системата и сменил всичкия антифриз, очаквай пак затлачване.
          Нямам идея италианеца с какво го е карал преди мен. Промивахме системата няколко пъти, сменяхме антифриза няколко пъти. След смяната на радиаторите имаше отново промиване и нов антифриз. Надявам се, че този проблем вече е в миналото
          JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X