Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво трябва да е маслото в раздатката и скоростната кутия на Чероки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: До: Въпрос относно раздатка 231 J

    Моят личен опит показа, че "камионското" масло, което сложих (вж. тук), изкара около 4 години нормална експлоатация, докато продадох Черока.
    После, следващият собственик може и да го е сменял, но не съм чул, да казва за проблеми със скоростната кутия, докато беше при него.
    proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
    NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
    Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

    Коментар


    • #32
      От: Какво трябва да е маслото в раздатката и скоростната кутия на Чероки?

      Ето го следващия собственик, здрасти Ники
      Никакви ядове не съм имал нито със скоростите, нито със раздатката, джипът беше в мене една година.
      Не съм пипал маслата там, смених в двата диференциала, ядове не съм имал и с тях.
      Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
      Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

      Коментар


      • #33
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200205_120113.jpg
Прегледи:284
Размер:326.2 КБ
ID:6556553Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200205_120036.jpg
Прегледи:308
Размер:479.9 КБ
ID:6556551​ Jeep cherokee xj 2.5 i 4x4 1994г
        Вчера смених маслото на скоростити 3.5 литра по каталог + добавка на xado .
        Знам че се препоръчва GL-3 GL-4
        Имх усещане за по-трудно превключване на 2 предавка , за това предприех мерки. Имах затруднение в откриването на информация относно смяната на маслото.Искам да споделя какво открих и как се справих.
        http://www.moabjeeper.com/articles/t...?articleID=488
        След изминати 200км градско вчера с новото масло и добавката усещам огромна разлика в работата на кутията при превключване( на добавката и дават че след 1500км и поне 100метра на задна се постига пълния ефект от нея) .Използвах това масло това имах.
        има много спорни меиния относно вида на маслото .В описанието да тубата пише ,че е подхоящо за скоростни кутии с синхронизатори ​ това е магнитната пробката за източване на маслото от доло. Тя е събрала всички митални частици, благодарение на нея маслото беше чисто. Логично трябва да се почисти
        И двете пробки(за източване и за наливане) при мен са с 24мм но за наливане няма място за гедоре за това използвах гаечен ключ.
        Дано съм бил полезен.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #34
          Отскоро и аз имам същия джип.Като го запаля сутрин и трудно включва,задната хърка.Като е в движение включва без проблем,включително от втора на първа.Смених маслото,сложих Маннол 75в90,GL5 на тубата пише че става за синхронизирани кутии.Нищо не се промени,явно кутията се е поизносила,все пак е на 296к. километра.
          п.с.Доволен ли си от джипа,какъв разход ти дава на газ,имал ли си проблеми с него?
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
            ...Маннол 75в90,GL5 на тубата пише че става за синхронизирани кутии.Нищо не се промени...
            GL4 е спецификация за скоростни кутии,не става за диференциали.GL5 е спецификация само за диференциали,не става за скоростни кутии,активен е към цветния метал на синхронизаторите.Само ако пише че покрива и двете спецификации може да се налива двете места.

            Коментар


            • #36
              На тубата пише GL4/GL5
              Yamaha Yz450F
              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
              Всичко с ''рошави''гуми!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X