Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

    Първи впечатления:

    Доста твърдо вози и друса, за сметка на което е доста стабилен и клатенето вече го няма! И аз чак сега разбрах какво е prerunner амортесьор
    Минах на реглаж и всичко е в допустимите граници. Веднага изкочи първият проблем:

    При пълен ляв и пълен десен гумите опират в носачите Май ще се слагат wheel-spacers... Някакви препоръки за модел, цена, от къде ... или направо да си поръчвам от щатите.

    Освен това все още се колебая дали да дропя малко раздатката, поне с 1.0-1.5 см
    ZJ'96 5.2

    Коментар


    • #32
      До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

      Честито да си го караш с кеф лифнатият Гранд
      Разрови се в форума тук има хора, които ги произвеждат. С какви гуми си ?
      LZ1RED

      Коментар


      • #33
        До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

        Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение
        Първи впечатления:

        Доста твърдо вози и друса, за сметка на което е доста стабилен и клатенето вече го няма! И аз чак сега разбрах какво е prerunner амортесьор
        Минах на реглаж и всичко е в допустимите граници. Веднага изкочи първият проблем:

        При пълен ляв и пълен десен гумите опират в носачите Май ще се слагат wheel-spacers... Някакви препоръки за модел, цена, от къде ... или направо да си поръчвам от щатите.

        Освен това все още се колебая дали да дропя малко раздатката, поне с 1.0-1.5 см
        питаи ЯВОР (ВРОМОС) при него има всекакви модели wheel-spacer-и
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар


        • #34
          До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

          Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение

          Освен това все още се колебая дали да дропя малко раздатката, поне с 1.0-1.5 см
          какво е "дропя" ?

          и защо трябва още да сваляш раздатката, за да си сигурен че ще удря във всеки камък или пън по трасето. ако нямаш вибрации от задния кардан - не я пипай. и без това свалянето на раздатката не е универсално решение. а най добре си върни раздатката където и е мястото и си заръчай SYE и кардан.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #35
            До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

            До сега всички които са вдигали на 3.5" казват че проблем с карданите няма. Това разбира се значи че няма биене, защото така или иначе ъгъла на каретата вече е увеличен и износването е по-голямо. Аз затова и питах по-горе защо я сваляш, понеже не виждам никакъв смисъл от подобна интервенция.
            3см фланци на оригиналните джанти, трябва да станат.

            Коментар


            • #36
              До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

              Още не съм я свалил, но доста хора пък ми препоръчаха да я сваля малко... Както и да е, засега си остава на оригиналното място, а аз вече си поръчах фланците от САЩ, сега чакам да дойдат (видях тези на вромос чак след като ги бях поръчал вече).
              Като пристигнат и ги сложа ще снимам....то пък тогава веждите ще малеят ....
              ZJ'96 5.2

              Коментар


              • #37
                До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                Първи сериозен проблем.

                В събота на бавни и яко газ по един доста стръмен наклон (не чак екстремен, защото преди с Уаз-ката го качвах, но все пак близо до 55 гр.), направих предното каре на предния кардан на сол ...
                Нямаше нито една сачма останала вътре. Със съжаление установих, че отпред съм с т.н. CV стайл , а не с кръстато каре и сега никъде не мога да намеря такова Навсякъде ми предлагат цял кардан ...
                Имам известни подозрения, че това е от изместването на моста с 1.5-2 см напред, явно не му е достигнал ход. Иначе не мога да си го обясня...

                В този ред на мисли някой ако има преден кардан втора употреба да свирка...
                0887330616
                ZJ'96 5.2

                Коментар


                • #38
                  До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                  Това каре ли строши.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                    Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение
                    В този ред на мисли някой ако има преден кардан втора употреба да свирка...
                    0887330616
                    баце...кофти.. а.. ако не си правил снимка на това как изглежда ново-отлифтираният джип......кофти освен като се видим някога накъде на по бира
                    а сега по сериозно.. как изглежда полуоската от другата страна...?
                    Последно редактирано от kinex; 30-06-08, 20:33. Причина: Неправилен цитат. И намери най-накрая тия големите букви.
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар


                    • #40
                      До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                      Това на снимката е кардан. Каква полуоска.
                      Сигурен съм щото е мой.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Това на снимката е кардан. Каква полуоска.
                        Сигурен съм щото е мой.
                        ) не се "цъкнах" а пък и не знам що ми е се е набило полуоска в главата )) сигурно щото с моята бая се препотих )))
                        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                        ********************************
                        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                        Honda Shadow VLX 600 - 1999
                        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                        Влади

                        Коментар


                        • #42
                          До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Това каре ли строши.

                          Точно това!

                          Само, че това на снимката е направо запазено в сравнение с мойто ... При мен и маншона се скъса и тенекиения корпус е на сол и изтреля всички сачми от там ))
                          Абе кеф. Добре, че спирачките са ми перфектни и успях да го сваля назад полека. Наклона си е доста сериозен (тестовия полигон в Панчарево над базата на ЦСКА, който го знае...)

                          Вчера с един приятел се ровихме по каталозите и най-вероятно ще стане вътрешно каре от полуоска на Алфа 155 или Форд някакъв си ... Обаче ги нямаше в магазина и ги е поръчал за днес, за да ги сравним. Днес вече ще направя снимки да се види.

                          Засега съм намислил да вкопая около 4-5 мм улей от външната страна на шлиците на карето (на струг), за да мога да осигуря още 5 мм ход на карето навън. По принцип се ограничава от 2 зегерки от двете страни.

                          Дано да е същото карето, че навсякъде ми предлагат цели кардани на едни приятни цени ....

                          По-късно ще има снимки.

                          Kinex, ти как го счупи твойто ? Че мойто си беше съвсем здраво без почукване и съм 99% сигурен, че просто не му достигна ход и сачмите са излезли от работната си повърхност.
                          ZJ'96 5.2

                          Коментар


                          • #43
                            До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                            И аз си мислех че се строши заради големия ъгъл между кардана и пинйона но като гледах видеото разбрах че точно къс си идва. При мен моста е с един инч напред и е видно че карето прещраква точно когато моста е най-горе, при удара в бъмп стоповете. Апък и го бях ограничил с колани щото иначе щеше да строши карето към раздатката.

                            MVI_0007.AVI 2008-Jan-05 -
                            3.1M video/x-msvideo

                            Между другото на видеото не се вижда много добре, защото е снимано отгоре но наклона е толкова голям че дори и в сухо време като слизам се пързалям на спирачки.

                            Намери си телескопичен кардан от ZJ с двойно каре към раздатката(CV-Joint) и еденично (U-Joint) към дифа, заедно с чашките за раздатката и пинйона. Води се Double Cardan CV. Повечето ZJ са с такъв. По моргите им искат около 200лв. Миналия месец взимах за Чероки. Само че на Черокито е по къс.

                            Махни подложките на раздатката(ако изобщо си ги слагал де).

                            Свали долните носачи, махни им тампоните и най-внимателно ги изхвърли на боклука. Всъщност като се замисля май е по-добре да ги пратиш на рашките да си ги бутнат в ... УАЗките.
                            Крив носач и офроуд не се вписват в едно изречение, освен ако носаче не е от 2" тръба със стени по 1см.

                            Пиши на Джош от ИРО да ти прати предни горни и долни носачи хеви дюти с корекции. Имат втора употреба. Цената е смешна. Втората употреба се изразява в това че боята е одраскана. Иначе носача е вечен. Спокойно може да надживее джипа дори при най-душманската експлоатация. Два пъти вече кривя ушите към купето а носача е бетон. На WJ ушите са малко хартиени, щото тампоните на заводските носачи са доста раздвижени. На ZJ ушите са много по-яки.

                            После с телескопичния кардан и новите носачи правиш пинйона да сочи към раздатката.



                            Евентуално може да се наложи корекция на кастора с един градус.
                            И газ.
                            Последно редактирано от kinex; 01-07-08, 18:35.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                              Да, обаче вече си купих карето ... Но този вариянт със сигурност ще го имам предвид при следващото шчупване (може да не е толкова далече това ...) защото още утре ще го изкарам пак на полигона.

                              Кардана иде по-къс със 1.5 см някъде при мен. има вариянт да се компенсира с фланец откъм моста.
                              Засега реших да сваля раздатката с 2 см и да тествам. Винаги мога да я върна обратно, защото нищо не се реже или променя по оригиналната конструкция.

                              А кардана късее, когато моста пада надолу, а не като отива към бъмпстоповете. Точно на голям наклон като го опънеш и тежеста на мотора в много по-малък процент пада на предния мост и затова пружините са по-разтворени, съответно моста е по-отдалечен от купето и става къс Лошото е, че фабричният му ход е около 1 см, което според мен е крайно недостатъчно! Ще се замисля и аз за смяна на кардана в бъдеще.

                              Относно карето - от Алфа 155 , цената е 100 лв с маншона. Много малка разлика има откъм фланеца на моста иначе всичко друго съвпада. Отивам да свалям раздатката ....
                              Прикачени файлове
                              ZJ'96 5.2

                              Коментар


                              • #45
                                До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                                Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение

                                А кардана късее, когато моста пада надолу, а не като отива към бъмпстоповете.
                                Зависи от гледната точка.

                                При лифт със шорт армс, когато моста се качва нагоре, разстоянието между раздатката и дифа се увеличава.
                                Нали така.
                                Последно редактирано от kinex; 01-07-08, 21:22. Причина: пг

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X