Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

    Може. Що да не може. Горе мисля ясно написах какво следва.
    Заводския преден кардан на ZJ е такъв(Double CV), и на 3.5" работи относително безпроблемно.
    Tom Woods Multiple Double CV е към $1000. Франко в ръката.

    Коментар


    • #17
      До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

      Планките за напречните щанги ще ги снимам и ще ти кача снимките
      LZ1RED

      Коментар


      • #18
        До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

        Освен това няма да е никак излишно да му свалиш размерите от планката за Drop-a на раздатката. Да си го направи ще си намали малко от проблемите с кастера.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

          Раздатката ще я сваля задължително. Руснаците препоръчват 2.5 см.
          Ето как реших днес проблема със спирачните маркучи и кабела за абс-а:

          Вижда се старото място на планките. В новата позиция няма проблем с дължината дори при максимално спуснат мост и максимално завъртян волан и в двете посоки. Не се наложи смяна на оригиналните маркучи.
          Прикачени файлове
          ZJ'96 5.2

          Коментар


          • #20
            До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

            С късите щанги на стабилизиращата ударих на камък, защото няма да стане така както си мислех първоначално...Най-вероятно ще си поръчвам куик дисконекти, ама да видим как ще съм с финансите. Понеже няколко дни няма да мога да се занимавам с нея сложих предните две гуми. Ето и снимки как изглежда за сега. Вижда се и резултата от боядисването на джантите. Обърнете внимание и на гайките - нови са хром-никел
            Прикачени файлове
            ZJ'96 5.2

            Коментар


            • #21
              До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

              Защо ще сваляш раздатката.

              Коментар


              • #22
                До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                За да намаля ъгъла на каретата на карданите... струва ми се удачно.

                http://www.jeep.avtograd.ru/shafts/xfer_drop/index.htm

                Има ли някаква уловка / страничен проблем, който да възникне от това?
                ZJ'96 5.2

                Коментар


                • #23
                  До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                  Освен че ще удряш по често гредата под раздатката, други недостатъци няма. По-дългите болтове трябва да са яки.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                    Вчера най-накрая ми се отвори време да продължа със задницата. (миналата седмица валя всеки ден и бях с вързани ръце...така сме на полевите условия )
                    Първо демонтирах носачите и смених тампоните с червените, послед монтаж обратно.
                    Прикачени файлове
                    ZJ'96 5.2

                    Коментар


                    • #25
                      До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                      След това дойде ред на пружините и амортесьорите.
                      Ето снимка на двете предни пружин (ще бъдат монтирани отзад) и на едната задна.
                      Въпреки, че четох доста все още съм притеснен дали с тази врътка лифта отпред и отзад ще е еднакъв, но то ще си покаже ....
                      Прикачени файлове
                      ZJ'96 5.2

                      Коментар


                      • #26
                        До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                        Тук се вижда как са свалени с 5 см ограничителните тампони посредством 2 парчета квадратен профил 2.5 см.

                        ПС: От едната страна тампона беше много нацепен и се скъса, сега ще трябва да купувам нов.
                        Прикачени файлове
                        ZJ'96 5.2

                        Коментар


                        • #27
                          До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                          За стабилизиращата щанга направих накрайниците от 10мм шпилка със съответната дължина, втулка и оригиналните шайби. Дължината на накрайника е с 5 см по-голяма от оригиналната.
                          Прикачени файлове
                          ZJ'96 5.2

                          Коментар


                          • #28
                            До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                            Накрая монтаж на гумите и измерване на резултата в см. Да припомня, че старите показания бяха 80 см от земята до веждата и отпред и отзад. След направения лифт имам вече 93 см и отпред и отзад. Това от което останах приятно изненадан е, че се повдигна абсолютно еднакво отпред и отзад.
                            Прикачени файлове
                            ZJ'96 5.2

                            Коментар


                            • #29
                              До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                              Останаха още няколко неща за довършване преди да мога да тествам и да имам някакви перформанс впечатления.

                              1. Трябва да направя планка за сваляна на конзолата на задната стабилизираща щанга.
                              2. Трябва да монтирам куик дисконектите на предната стабилизираща щанга, които ми пристигнаха онзи ден.
                              3. Да регулирам на око геометрията преди да отида на стенд.

                              Силно се надявам да успея да ги свърша тези неща днес, че вече доста време съм без джип и ме сърби много ))
                              Прикачени файлове
                              ZJ'96 5.2

                              Коментар


                              • #30
                                До: Лифтинг на ZJ-96 с 3.5''

                                Добре става.
                                На задната щанга сигурно те притеснява ъгъла между щангата и биалетите. Няма как да застане по друг начин след като си увеличил биалетите. Така е правилния начин. Наклона на задната стабилизираща щанга може да бъде променян до 5 градуса за да работи правилно. Сега като си удължил биалетите с толкова колкото е лифта наклона на щангата не се променя. По принцип можеш да подложиш на тампоните към купето и да намалиш биалетите но ъгъла между щангата и биалетата пак няма да стане както в заводския вид защото вече е променен ъгъла на моста.
                                Увеличаването на ъп травел-а с един инч, както си го направил отзад е златната среда.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X