Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

    Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
    Да правиш скандал на монтьор е равностойно на скандал със сервитьор - просто вече в това заведение/сервиз не трябва да стъпваш . Успех, дано ти свършат работа.

    Аз така или иначе не искам да ми пипат колата вече без аз да съм там.Ако не искат ще си намеря(вече си намерих на 100 км от мен)друг оторизиран сервиз на Крайслер.Както писах по-пано в темата сумите които се плащат тук не са никак малки и не мисля да правя компромиси от към качество на услугата.А и за промивката съм сигурен че ще я направят защото вече ми се обадиха от сервиза(да отида да се разберем) след като от Асоциацията са ходили да душат там за моя случай.Мисля че и вие не трябва да оставяте някой сервиз да си мисли че е единствен(дори и да е).Те (сервизите) трябва да се научат че ако не сме ние и те няма да имат какво да ядат така че......Вие сте много хора в този форум,предпиемете нещо срещу тези своеволията.И аз бих се включил от тук ако има с какво.

    Искам да подчертая че тук в Финландия по принцип не се случват такива неща и моя случай е изключение.Тук в който и магазин да влезеш или където и да е персонала те гледа в очите(ако им кажеш да направят по 5 лицеви опори ще го направят)Мен заради езика ме объркаха(наложи се да говоря руски защото те не говорят английски) и си викат тоя руснак не е от тука и е за малко я чака да го обработим хубаво...ама нещо на са познали.
    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
    0877стоидевет215–Радослав

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

      Ето и развръзката.

      От оня ден насам се разбра че не само са ми сменили "Power Steering Fluid"-a с ATF+4 ами и са объркали маркуча който трябваше да сменят .Аз разбира се го проверих като го смениха само че така бяха лъснали всичко там че не разбрах че не е сменен този,а и като са сложили АТФ-а (явно той е по гъст-не съм запознат) спря да капе.И всичко добре обаче забелязах че пак прокапа като загрее колата,и отидох да питам какво става а те ми заявяват че точно този не са го сменяли(а само той капеше).Е вече ми кипна.Ходих до вкъщи взех цялото ръководство за моя Джийп разпечатано на хартия и поисках среща директно с мениджъра на сервиза.Стана ми ясно че човекът (интелигентен финландец говорещ английски) си разбира много от работата само дето незнае тези долу какви ги вършат.Той се съгласи с всички мои притенции и точно след 5 минути една "мома" ми донесе документ да подпиша и парите които бях платил за грешно сменения маркуч.После "чичкото" пита дали искам да ми сменят правилния маркуч и да махнат АТФ–а.Съгласих се и днес вече колата ми е готова с нов маркуч и нов "Power Steering Fluid".Питах го как ще го сменят че да не остане от АТФ–а а той ме увери че имат някаквя машина с която ще го промият хубаво само че не ми позволиха да влезна там където работят и да гледам.Човека ми се извини 50 пъти за грешката която са направили и каза че се надява да продължа да ползвам техните услуги.Само че аз мисля да ходя вече при друг защото тези загубиха доверието ми.Това беше развръзката на моя случай.Сега мисля след извесно време пак да сменя флуида за да съм по сигурен.Май се отплеснах много......сори.
      Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
      0877стоидевет215–Радослав

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

        Тази машина за която са ти казали се използва за пълна подмяна и промивка на маслото в автоматичните скорости.Свързва се към единия от изходите за охлаждането и подменя маслото в работен режим.В нея има два резервоара единя е пълен с новото масло а другия празен.Запалва се двигателя и колкото масло постъпва в празния толкова излиза от пълния и така докато маслото в контролния прозорец потече чисто и бистро.Само да ти се дават повече пари за масло ,защото при процеса отива три четири пъти повече масло .Ако са ти го сменили с тази машина карай спокойно и няма нужда от нова смяна.
        Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
        Grand 3.1TD
        0898 620 306 Стоян

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Луфт е движение на волана при което гумите не мърдат. Разбира се каретата на телескопичния прът и накрайниците трябва да са здрави.
          Луфта на волана трябва да е между един и два инча.
          Ако мислиш че е много взимаш камък 16 с дълго удължение и развиваш гайката на сервото отгоре. Това на загасен двигател че иначе джуфти масло. После с шестогран 7 пак с удължение затягаш вътрешния болта с 1/8 (половината на четвърт) оборот. И стягаш контрагайката 16 без много да се напъваш.
          На 200 000км износването е горе долу за корекция с четвърт оборот.
          При малки гуми и без лифт спокойно може да се направи и без луфт на волана. Става като лека кола.
          Ако прекалиш с намалянето на луфта ще спре да се връща волана.
          А на 3.1 процедурата същата ли е защото не видях на сервото тая гайка
          Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
          Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
          Audi Q7 3.0 TDi 08
          Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

            Същата е.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

              Ходих да поогледам как е работата и мисля че я видях тая далавера. Малко е гадна работата защото е под маркуча на интерколера след това са маркучите на хидравликата и най-отдоло тази иначе толкова красива секторна кутия. На капачката отгоре се вижда гайка и в центъра на винта място за шестограм. Гайката е за камък 16, но гадния дифузьор пречи да влезе камък, а отвора за шестограма не е за 7 ами е за 4,5 защото 5 не влиза 4 е малък... и от тая пречка взех да се чудя дали ровя на правилното място
              Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
              Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
              Audi Q7 3.0 TDi 08
              Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

              Коментар


              • #37
                От: До: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

                Искам да сменя маслото на хидравликата на моя Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD но виждам два варианта

                Mopar Hydraulic Fluid/Power steering fluid, P/N 5142893AA-MS-10838 дават го Grand cherokee WK
                Mopar Hydraulic Fluid/Power steering fluid, 04883077-MS-5931 дават го all 1999-2004 Grand Cherokee WJ

                Въпроса е дали са взаимозаменяеми и ако сложа от първия вариант на моя Jeep 2.7 CRD дали ще бъде проблем.



                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD

                  Не са взаимозаменяеми.

                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X