До: Проблем с хидравликата на WJ 2.7 CRD
	
		
			
			
				
	
 
Аз така или иначе не искам да ми пипат колата вече без аз да съм там.Ако не искат ще си намеря(вече си намерих на 100 км от мен)друг оторизиран сервиз на Крайслер.Както писах по-пано в темата сумите които се плащат тук не са никак малки и не мисля да правя компромиси от към качество на услугата.А и за промивката съм сигурен че ще я направят защото вече ми се обадиха от сервиза(да отида да се разберем) след като от Асоциацията са ходили да душат там за моя случай.Мисля че и вие не трябва да оставяте някой сервиз да си мисли че е единствен(дори и да е).Те (сервизите) трябва да се научат че ако не сме ние и те няма да имат какво да ядат така че......Вие сте много хора в този форум,предпиемете нещо срещу тези своеволията.И аз бих се включил от тук ако има с какво.
 
Искам да подчертая че тук в Финландия по принцип не се случват такива неща и моя случай е изключение.Тук в който и магазин да влезеш или където и да е персонала те гледа в очите(ако им кажеш да направят по 5 лицеви опори ще го направят )Мен заради езика ме объркаха(наложи се да говоря руски защото те не говорят английски) и си викат тоя руснак не е от тука и е за малко я чака да го обработим хубаво...ама нещо на са познали.
)Мен заради езика ме объркаха(наложи се да говоря руски защото те не говорят английски) и си викат тоя руснак не е от тука и е за малко я чака да го обработим хубаво...ама нещо на са познали.
							
						
					
					Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike)
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Аз така или иначе не искам да ми пипат колата вече без аз да съм там.Ако не искат ще си намеря(вече си намерих на 100 км от мен)друг оторизиран сервиз на Крайслер.Както писах по-пано в темата сумите които се плащат тук не са никак малки и не мисля да правя компромиси от към качество на услугата.А и за промивката съм сигурен че ще я направят защото вече ми се обадиха от сервиза(да отида да се разберем) след като от Асоциацията са ходили да душат там за моя случай.Мисля че и вие не трябва да оставяте някой сервиз да си мисли че е единствен(дори и да е).Те (сервизите) трябва да се научат че ако не сме ние и те няма да имат какво да ядат така че......Вие сте много хора в този форум,предпиемете нещо срещу тези своеволията.И аз бих се включил от тук ако има с какво.
Искам да подчертая че тук в Финландия по принцип не се случват такива неща и моя случай е изключение.Тук в който и магазин да влезеш или където и да е персонала те гледа в очите(ако им кажеш да направят по 5 лицеви опори ще го направят
 )Мен заради езика ме объркаха(наложи се да говоря руски защото те не говорят английски) и си викат тоя руснак не е от тука и е за малко я чака да го обработим хубаво...ама нещо на са познали.
)Мен заради езика ме объркаха(наложи се да говоря руски защото те не говорят английски) и си викат тоя руснак не е от тука и е за малко я чака да го обработим хубаво...ама нещо на са познали.
							
						
 . Успех, дано ти свършат работа.
. Успех, дано ти свършат работа. .Аз разбира се го проверих като го смениха само че така бяха лъснали всичко там че не разбрах че не е сменен този,а и като са сложили АТФ-а (явно той е по гъст-не съм запознат) спря да капе.И всичко добре обаче забелязах че пак прокапа като загрее колата,и отидох да питам какво става а те ми заявяват че точно този не са го сменяли(а само той капеше).Е вече ми кипна
.Аз разбира се го проверих като го смениха само че така бяха лъснали всичко там че не разбрах че не е сменен този,а и като са сложили АТФ-а (явно той е по гъст-не съм запознат) спря да капе.И всичко добре обаче забелязах че пак прокапа като загрее колата,и отидох да питам какво става а те ми заявяват че точно този не са го сменяли(а само той капеше).Е вече ми кипна .
.
							
						

 масло. После с шестогран 7 пак с удължение затягаш вътрешния болта с 1/8 (половината на четвърт) оборот. И стягаш контрагайката 16 без много да се напъваш.
 масло. После с шестогран 7 пак с удължение затягаш вътрешния болта с 1/8 (половината на четвърт) оборот. И стягаш контрагайката 16 без много да се напъваш.


Коментар