Преди известно време ми изби един от маркучите, които влизат в хидравличната помпа - излиза точно отгоре. Самият наркуч има метална част - тръба, която е без накрайник, а е леко заострена и с канал в края за нещо като зегерка, която да държи във фитинга. В самия фитинг има нещо като зегерка, която явно държи тръбата във фитинга.
Та това същото изби преди около 2 месеца - уж го оправиха в един сервиз (явно толкова са го и оправили), но за съжаление изби отново. Аз си поръчах нов маркуч, но преди малко осъзнах, че съ поръчал грешния (от Балканстар го поръчах)

 .
.
Гледайки тази скапана "гайка" със зегерка от вътрешната страна си мисля, че не може да е супер уникална - дали има вариант да се продава само тя в някой магазин за хидравлични компоненти или пак ще чакам "до 2 седмици" в любимия Балканстар за нова, оригинална, ако може изобщо да се поръча.
Аз а посгънах зегерката и вкарах тръбата - захвана се и не успявам да извадя!
Дайте акъл!
П.П. Маркучът (правилният) идва без фитинг (гайката).
					Та това същото изби преди около 2 месеца - уж го оправиха в един сервиз (явно толкова са го и оправили), но за съжаление изби отново. Аз си поръчах нов маркуч, но преди малко осъзнах, че съ поръчал грешния (от Балканстар го поръчах)


 .
.Гледайки тази скапана "гайка" със зегерка от вътрешната страна си мисля, че не може да е супер уникална - дали има вариант да се продава само тя в някой магазин за хидравлични компоненти или пак ще чакам "до 2 седмици" в любимия Балканстар за нова, оригинална, ако може изобщо да се поръча.
Аз а посгънах зегерката и вкарах тръбата - захвана се и не успявам да извадя!
Дайте акъл!
П.П. Маркучът (правилният) идва без фитинг (гайката).

 
							
						
 , но аз съм си малко параноик и все мисля, че има нещо скофтено.
, но аз съм си малко параноик и все мисля, че има нещо скофтено.
							
						 масло. После с шестогран 7 пак с удължение затягаш вътрешния болта с  1/8 (половината на четвърт) оборот. И стягаш контрагайката 16 без много да се напъваш.
 масло. После с шестогран 7 пак с удължение затягаш вътрешния болта с  1/8 (половината на четвърт) оборот. И стягаш контрагайката 16 без много да се напъваш.




Коментар