От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999
Гарнитурите за тези мотори са три размера,като за всеки размер отстрани на гарнитурата има точки изрязани на ръба-една точка е първи размер, две точки следващия ,ама не им помня милиметрите.Освен това не можеш да сложиш по голям размер отколкото стърчи ризата ,защото гарантирано издухва гарнитурата,ако не веднага ,то след малко каране.Личен опит.
					Гарнитурите за тези мотори са три размера,като за всеки размер отстрани на гарнитурата има точки изрязани на ръба-една точка е първи размер, две точки следващия ,ама не им помня милиметрите.Освен това не можеш да сложиш по голям размер отколкото стърчи ризата ,защото гарантирано издухва гарнитурата,ако не веднага ,то след малко каране.Личен опит.


 След 1 месец горе-долу след ремонта и смяна на 5-те глави с чисто нови имаме следния проблем.. лампичката на нивото на водата пак светна. При отваряне на капачката излиза изключително много пяна..??? имаме спукан радиатор който като са ни го продавали са го набъкали с няква шибана добавка за запушване на течове, която даже не бяха махнали от джип-а та видяхме с какво е бил запушван.. Възможно ли е тази всичката пяна да идва от пенене в следствие тази добавка или нещо по ремонт-а не е в ред и сега имаме отново спукана глава и тази пяна е в следствие от надуване? Благодаря предварително за мненията
 След 1 месец горе-долу след ремонта и смяна на 5-те глави с чисто нови имаме следния проблем.. лампичката на нивото на водата пак светна. При отваряне на капачката излиза изключително много пяна..??? имаме спукан радиатор който като са ни го продавали са го набъкали с няква шибана добавка за запушване на течове, която даже не бяха махнали от джип-а та видяхме с какво е бил запушван.. Възможно ли е тази всичката пяна да идва от пенене в следствие тази добавка или нещо по ремонт-а не е в ред и сега имаме отново спукана глава и тази пяна е в следствие от надуване? Благодаря предварително за мненията 
Коментар