От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999
От питането на Кинекса до сега съм изминал още около 12000 км. значи от ремонта общо около 20000.
Доволен съм от поведението. Сега на -8 градуса си пали от четвърт , без притрисане и работи , като часовник - пу пу да не съ му уроки.
Четох в подфорум Тойота , че добавят двутактово масло 400ml на резервоар нафта, за смазване на помпата и дюзите и аз си сложих. Също така веднъж годишно слагам добавка за прочистване на горивната система Редекс. Доволен съм от равномерната работа.
Относно електрическите проблеми - не съм имал такива. С изключение на това , че някои от лулите на подгревните свещи са начупени и хлабави и се наложи притягане за по-добър контакт. Едната направо си се вадеше без усилие. Търсих лули /букси, накрайници/ за подгревни свещи , но отговорите бяха , че се продавал целият кабел , а цената беше от порядъка на 450 лева. Не намерих отделни лули и затова притегнахме моите /те са си здрави , но пласмасовата обвивка се е натрошила.
Та така - карам си го нормално , без изцепки , а пък той си слуша.
Първоначално публикуван от baha
Преглед на мнение
Доволен съм от поведението. Сега на -8 градуса си пали от четвърт , без притрисане и работи , като часовник - пу пу да не съ му уроки.
Четох в подфорум Тойота , че добавят двутактово масло 400ml на резервоар нафта, за смазване на помпата и дюзите и аз си сложих. Също така веднъж годишно слагам добавка за прочистване на горивната система Редекс. Доволен съм от равномерната работа.
Относно електрическите проблеми - не съм имал такива. С изключение на това , че някои от лулите на подгревните свещи са начупени и хлабави и се наложи притягане за по-добър контакт. Едната направо си се вадеше без усилие. Търсих лули /букси, накрайници/ за подгревни свещи , но отговорите бяха , че се продавал целият кабел , а цената беше от порядъка на 450 лева. Не намерих отделни лули и затова притегнахме моите /те са си здрави , но пласмасовата обвивка се е натрошила.
Та така - карам си го нормално , без изцепки , а пък той си слуша.

Коментар