Обява

Свий
Няма добавени обяви.

бял пушек Jeep wj 3.1 1999

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

    Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
    Понеже Кинекса забрави да те пита, сподели как е камиона, давал ли е ядове след ремонта, механични, електрически... Това дето казваш 8- 10 мин преди да изгасиш ми се струва напълно излишно. 1 макс. 2 минути е предостатъчно на место преди гасене, като се прави толкова заради турбото колкото за последната глава. На студен и аз избягвам да форсирам, ма мине ли 40 почвам да си го карам, мързи ме да го чакам да загрее 15 минути, особено по това време на годината, пък и съм сложил QMI SX6000 добавка за масло и съм много доволен. Напоследък причувам почукване от време на време, като че не влиза нафта в някой от цилиндрите, ма мисля една диагностика на помпата да направя, иначе като цяло мотора върви отлично. Малко разхода е в повече особено като закотвя автопилота на 140 по магистралата ама пак бива.
    От питането на Кинекса до сега съм изминал още около 12000 км. значи от ремонта общо около 20000.
    Доволен съм от поведението. Сега на -8 градуса си пали от четвърт , без притрисане и работи , като часовник - пу пу да не съ му уроки.
    Четох в подфорум Тойота , че добавят двутактово масло 400ml на резервоар нафта, за смазване на помпата и дюзите и аз си сложих. Също така веднъж годишно слагам добавка за прочистване на горивната система Редекс. Доволен съм от равномерната работа.
    Относно електрическите проблеми - не съм имал такива. С изключение на това , че някои от лулите на подгревните свещи са начупени и хлабави и се наложи притягане за по-добър контакт. Едната направо си се вадеше без усилие. Търсих лули /букси, накрайници/ за подгревни свещи , но отговорите бяха , че се продавал целият кабел , а цената беше от порядъка на 450 лева. Не намерих отделни лули и затова притегнахме моите /те са си здрави , но пласмасовата обвивка се е натрошила.
    Та така - карам си го нормално , без изцепки , а пък той си слуша.
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • #32
      От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

      Здравейте,
      И аз тръгвам по пътя с главите и пиленето...(grand 3.1 limited) С човека при когото си правя колата търсим най-добрия (оптималния) вариант:
      1. Да пилим главите...
      2. Да търся глави от морги и черокита на части.
      3. Да търся цял мотор от кола с дясна дирекция за части.

      Въпроса ми е след пиленето има ли някакви проблеми. Прочетох във форума за един колега който е пилил и твърди че поне 20000км няма проблеми, но темата е от 2006...Ако някой може да ми каже "свежа" информация и съвет как да постъпя...

      Благодаря!

      Коментар


      • #33
        От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

        Защо ще ги шлайфаш. Ако е/са спукана/и по добре от морга. Ама не знаеш какво състояние ще бъде. Че заварките по главите обикновенно са проблемни. Ако са само криви - по добре си шлайфаи твоите. За цял мотор - пак е котка в чувал.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #34
          От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

          Спукани са 3-те, четвъртата е на път. Сега проверявам цените за втора употреба и нови. Горе долу цените са:
          - втора ръка - 150 - 200 лв. за глава;
          - нова - Вест ауто - около 550 (таками казаха), Скорпион - 520 оборудвана и 420 необорудвана...

          Сега съм пред дилема, ако взема нови дали няма пак да се спукат и да се набутам яко или да взема втора ръка ... (разликата е сериозна)

          Коментар


          • #35
            От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

            Първоначално публикуван от rosen_dim Преглед на мнение
            Здравейте,
            И аз тръгвам по пътя с главите и пиленето...(grand 3.1 limited) С човека при когото си правя колата търсим най-добрия (оптималния) вариант:
            1. Да пилим главите...
            2. Да търся глави от морги и черокита на части.
            3. Да търся цял мотор от кола с дясна дирекция за части.

            Въпроса ми е след пиленето има ли някакви проблеми. Прочетох във форума за един колега който е пилил и твърди че поне 20000км няма проблеми, но темата е от 2006...Ако някой може да ми каже "свежа" информация и съвет как да постъпя...

            Благодаря!
            Вариантите са 2:
            1. Купуваш нови глави и заменяш спуканите - те ще са са 1-2
            2.Отиваш в специализиран сервиз за диагностика на главите , след като се установи коя е спукана , търсиш 2-ра употреба или заваряваш , шлайфаш , проверка и качваш.
            ________________________________________________________________________________________
            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

            Коментар


            • #36
              От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

              Първоначално публикуван от rosen_dim Преглед на мнение
              Сега съм пред дилема,.......
              Слагай V8 5.2 бензин
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #37
                От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                Първоначално публикуван от rosen_dim Преглед на мнение
                ...

                Сега съм пред дилема, ако взема нови дали няма пак да се спукат и да се набутам яко или да взема втора ръка ... (разликата е сериозна)
                Ще се спукат и новите. Само че напред във времето. По принцип трябва да изкарат минимум 100-тина хиляди.
                Най рисковано според мен е с втората употреба. По добрия бюджетен вариант е ремонт на старите. Разбира се ако подлежат на ремонт (заваряване). 150-200 лв. излиза ремонта на бройка във вид готова за монтаж. Гарнитурите са скъпи - 190 лв. за главата и към 220 лв. ремонтния комплект за глава.

                Коментар


                • #38
                  От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                  В крайна сметка реших да си правя мойте глави...Благодаря Ви за съветите. Пък после ще напиша за резултатите и актуалните цени-за информация.

                  Коментар


                  • #39
                    От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                    Здравейте отново.
                    Главите ги оправихме, гарнитурите и всичко останало както си трябва. Запалихме го - проработи (първото палене малко трудно, но после нямаше проблеми имам предвид на студено). Шума се промени, пък и по-добре се движи. ОБАЧЕ много надува тръбите на охлаждането. Горе - долу както преди ремонта. И малко се притеснявам за това. Проверихме почти всичко с хората от сервиза, преди да отваряме пак главите, остана да прегледаме охладителната инсталация-цялата.
                    Ако някой се сеща от къде може да е проблема да пише. БЛАГОДАРЯ ВИ!

                    Коментар


                    • #40
                      От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                      Първоначално публикуван от rosen_dim Преглед на мнение
                      Здравейте отново.
                      Главите ги оправихме, гарнитурите и всичко останало както си трябва. Запалихме го - проработи (първото палене малко трудно, но после нямаше проблеми имам предвид на студено). Шума се промени, пък и по-добре се движи. ОБАЧЕ много надува тръбите на охлаждането. Горе - долу както преди ремонта. И малко се притеснявам за това. Проверихме почти всичко с хората от сервиза, преди да отваряме пак главите, остана да прегледаме охладителната инсталация-цялата.
                      Ако някой се сеща от къде може да е проблема да пише. БЛАГОДАРЯ ВИ!
                      Има още спукани или недозаварени глави!

                      Коментар


                      • #41
                        От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                        Или неправилно затегнати глави. Или неправилно шлайфани глави. Ако въобще има проблем. Колко много "много надува тръбите на охлаждането"?
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #42
                          От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                          Ами колата не е загряла до 40 градуса, пък тръбите са много твърди, почти не могат да се стиснат-все едно се уздуват (мисля, че наистина има проблем, не че разбирам много). Човека в сервиза каза че не е нормално да ми я издава така, тъй като това според него е проблем, който се виждаше и преди ремонта...Така, че ще търси проблема, това си влиза в ремонта на главите все пак...По отговорите разбирам, че проблема най-вероятно си е в главите - неправилно стегнати, шлайфани, заварявани и т.н.

                          Коментар


                          • #43
                            От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                            Трябва да се шлайфат и подравнят всички глави, а не само ремонтираната, защото гарнитурата е една. Това е задължително, както и избора на подходящия номер на гарнитурата. Хубаво е при отварянето да се проверят и хидравличните повдигачи, да се напаснат клапаните или да се провери напасването им, както и да се проверят кобилиците и прътовете. Трябва да се сменят и болтовете. Това се препоръчва, защото старите се разтягат и уморяват. У нас повечето майстори не сменят болтовете, което е много погрешно. В Ebay продават комплекти болтове и гарнитури. Моят съвет е да си следваш всички процедури макар и да ти излезе по-скъпо, защото може да се наложи да се повтаря по-късно.

                            Коментар


                            • #44
                              От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                              Това е информация за 2.5 TD VM на Форд Скропио, но това е по същество същия двигател с един цилиндър по-малко. Вече съм ги качвал тези файлове така че да ме извинят онези които го знаят. Дано да съм помогнал ! Успех!

                              TDICylHeads.pdfTDISpecs.pdfTDICHBolts.pdf

                              Коментар


                              • #45
                                От: бял пушек Jeep wj 3.1 1999

                                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                                Слагай V8 5.2 бензин
                                М даа, едно 5.7 Хеми направо ще заспи. МНого ще върви иначе , ако ти се занимава можеш да сложиш и 426(8.0L) Хеми
                                с него ще бяга още повече. Ще се дърпаш с колите по светофарите и ще ти е гот. . Майтапа на страна ако имах пари щях да сложа едно 426 хеми на Аудито ... ако ще взимаш нов двигател - вземай една бензинка осмак.
                                Ако е машина, нека бъде немска!
                                XJR 1200
                                ETZ 150
                                Kawasaki Ninja ZX10R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X