понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
Днес "преточих чорбите"- : смених на WJ -я - маслата на дифовете с Кастрол 80W90 GL5- нямат пробки за изтакане и затова ги изсмукахме с шприц и после наляхме до пробкото. Не намерих във форума друг начин за източване. На задния диф пробката е пласмасова тапа - така ли си е заводско - не знам
-Маслото на раздатката - сложих Mopar Transfer Case Fluid" (P/N 05016796AA -маслото на хидравликата - "Mopar Power Steering Fluid" (P/N 04883077) - номера на опаковката която ми го дадоха от Балканстар е друг , но надписа е същия -1 литър струва около 36лв. Изсмуках , колкото можах с шприц и долях до макс. с новото. Забелязах малък теч от предна дясна полуоска / цапа гумата отвътре/ - трансмисионно масло - кво се прави в тази ситуация ?
мисля че е семеринг - който е компетентен - да каже как да отстраня теча - предварително благодаря
нямат пробки за изтакане и затова ги изсмукахме с шприц и после наляхме до пробкото. На задния диф пробката е пласмасова тапа - така ли си е заводско - не знам
нямат пробка, маха се капака на дифа, източва се маслото, слага се обратно капака - със силикон. оригинално е с гумена тапа задния диф.
Забелязах малък теч от предна дясна полуоска / цапа гумата отвътре/
- трансмисионно масло - кво се прави в тази ситуация ?
семеринг на полуоската. вадят се полуоските; маха се капака на дифа; вади се касетата на вънка; семерингите са разположени от вътрешната страна на ръкавите - в прасето на дифа;махат се старите и се набиват новите - малко е трудно, може да се наложи да се направи специален инструмент или да се набиват много внимателно за да не се повредят.
днес му туриха аларма.а утре...отново моите проблеми с вакуумите на джипката.дано стане. приготвил съм си нов дисконектор и нова вилка за дисконектора . утре...трябва ми малко повече късмет !!!
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
Смених маслата на гранда в двигателя кутията и раздатката. Всичките както си е по указания.
Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
днес му туриха аларма.а утре...отново моите проблеми с вакуумите на джипката.дано стане. приготвил съм си нов дисконектор и нова вилка за дисконектора . утре...трябва ми малко повече късмет !!!
Днес смених повдигачите на задната врата (и двата, въпреки че само единия беше сдал багажа). Това май е доста често срещан проблем при Grand Cherokee. Не е много трудно, само дето малко тежи вратата без тях
Сега е супер, сама се вдига ...
PS: Kupih gi ot Вес ауто за по 70 лв бройката. SACHS
Мисля че имаме нужда от една тема за малките неща които сме направили(ремонтирали) по джипа, и за които няма нужда от отделна тема.
Много е важно, за да си бъдем полезни, от мненията да става ясно за какъв модел Jeep става въпрос.
Първо - да не се забравя горното.
Второ - като напишем "смених маслото" или "смених амортисьори? с какво ставаме полезни?
Нека има обяснено в няколко реда, защо се е наложило да сменяме нещо - счупено, износено, "ей така - да съм сигурен"...Може да се каже с какво е сменено - оригинал, менте, втора, цена...
Ами този дето чете да извлече някаква полза!
Напълно одобрявам забележката.
Пояснения. Смених маслата в ДВГ, кутията и раздатката, защото не съм убеден, какво и кога е сипал или са сипали на предишния собственик.
Акумулатора е подменен, защото джипа го получих с БГ акумулатор 62 амперчаса, с умряла клетка и от момента на придобиването му за 4 дена каране ме остави 3 пъти без стартов ток.
След като я регистрирам утре (надявам се безпроблемно) имам още какво да правя и ще е подробно описано.
Колеги наистина правилно е да има пояснения за да сме си полезни.
Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Пламен е прав, хайде всички да си сложим в подписите какво караме.
Освен това аз се старая винаги да дам максимална информация за какво от къде за колко съм купил, старая се и да не правя реклама но все пак готините места е добре да се споменават.
Аз последните дни нищо не съм правил за джипа си, по-скоро организирам едни по-сериозни неща за него, очаквайте влючване
Днес го регистрирах. Мястото КАТ Варна - малък ужас. А трябваше само да ми сменят регистрацията.
Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Коментар