Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

    Сега да разбирам ли че за WJ не трябва DRB III за да обезвъздушим ABSа?
    Щото почнах да събирам пари!!!
    Поздрави.
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

    Коментар


    • #77
      От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

      Без хонинг машина не можеш да си хонинговаш цилиндрите... Започвай да събираш и за хонинг-машина
      Задължително ли е да трупаме хиляда инструмента за еднократно ползване? Май понякога е по-добре да направиш процедурата при професионалист - по-евтино излиза
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #78
        От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        Без хонинг машина не можеш да си хонинговаш цилиндрите... Започвай да събираш и за хонинг-машина
        Задължително ли е да трупаме хиляда инструмента за еднократно ползване? Май понякога е по-добре да направиш процедурата при професионалист - по-евтино излиза
        Точно така, аз имах четири джипа до скоро плюс кола и микробус плюс помагам на приятели за това си купувам инструменти, ама това не е оправдано за еднократен ремонт.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #79
          От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
          ...Изправен семеринг с квадратно сечение - НЕ се маже с масла и греси а само със спирачна течност.
          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          А за мазането на буталцето със спирачна течност, а не със смазка - пише го във всяка инструкция Но предполагам там се намесва и въпросът със съвместимостта на смазките/течностите..
          Не само че може да се маже със смазка, ами си има и специална смазка за целта, съвместима със спирачната течност. И освен че е съвместима със спирачната течност е съвместима с всички уплътнения и маншони. Често пакетче с такова си идва с ремонтните комплекти, често е червена на цвят и често дори в сервизното съководство на машината го пише. Аз съм се сдобил с една тубичка на Ate (не е червена - прозрачно бяла като свинска мас е), още една против скърцане на накладки при хода им насам-натам, което е чест проблем при някои возила, например на VW групата (PlastiLube се казва последната) и когато правя спирачки или сменям маншони - мажа на съответните места. Проблеми до сега - нула.

          При бутало намазано само със спирачна течност под маншона е почти сигурно че при следващия ремонт там ще заварите ръжда. Хубавото е че на повечето возила следващия ремонт е примерно след 10 години или 100-ина хиляди километра. Но пък дадените за нови бутала пари са си факт.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

            Мерси Спарки, сега прочетох, и верно има специални смазки.

            Ето, по-долу как изглежда разковничето за връщане на буталото с около мм за да не трие в накладките.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Brake Piston.jpg
Прегледи:1
Размер:80.9 КБ
ID:5800461

            А има изследване, което показва, че след смяна само на накладки новите накладки живеят средно с 62% по-малко от колкото ако се направи пълна профилактика и се смени и това уплътнение по-горе, именно защото ако се сменят само накладки без гумичката, то връщането на буталото е по-малко ефективно и новите накладки заминават много по-бързо, всеки ден учим нещо ново

            ЛИНК
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #81
              От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

              Остави ги какво пишат. Дори да има нещо вярно, трябва да си луд да вадиш цилиндърче и да сменяш уплътнение при всяка смяна на накладки. НИКОЙ не го прави. Оригиналните уплътнения и маншони карат стотици хиляди километри и десетки години. Като си купиш кола от магазина поне 5 години няма смисъл да го мислиш. Като си купиш на старо правиш една начална профилактика и пак не го мислиш поне 5 години. За тия 5 години може и хич да не смениш накладки, а може да смениш и 2-3 пъти, в зависимост от пробега. А колко бързо се износват накладките зависи главно от задкормилното устройство.

              И не на последно място - буталото не се връща с по милиметър, или поне до сега не съм видял накладки, дето да стоят на милиметър от диска. Накладките се връщат до неутрално положение от самия диск достатъчно за да не се износват. Диска винаги има леко мърдане - къде температурно, къде еластично. Лагера и той дори да няма луфт а натяг, пак допуска някакво минимално мръдване на диска.

              Ако не се връщат винаги се чува. Като тръгнеш на отворен прозорец се чува леко стържене или скърцане. Ако не се чува нищо , действат добре, и накладките не са износени - не ги мислиш. На ферозата преди 2 години и беше първата профилактика, 28 години след като е излязла от завода. Гумичките бяха перфектни - беше ръждясяло и леко полублокирало едното буталце заради скъсан маншон. Скъсан не от дъртост, а нещо се беше набутало там и го беше скъсало. Другия маншон беше перфектен както си е на 28 години.

              Накратко - гледай сервизното ръководство, спазвай процедурите, описани в него, и не обръщай твърде много внимание на странични писания, освен за очеизвадни неща. Знаеш ме че съм педант, но всичко си има граници. Като сменям накладки проверявам за плавен ход, цялост на маншоните и толкоз. Работа за 10 минути на колело със все махането и качването на гумата.

              Виж спирачна течност сменям често - на 2-3 години. Имам климатикаджийска вакуум помпа и става за половин час от сам човек, без да вкарвам въздух никъде. Много добре се вижда като започне да изкарва свежата течност отвсякъде - маркуча е прозрачен а старата течност винаги е с различен цвят от новата.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                Какво го мислите толкова - спирачното усилие е функция на усилието приложено на спирачния педал. Нещо умножено по 0 винаги е равно на нула 0.
                Ако накладките се отдръпват с 1 мм от диска всяко спиране ще става на яко помпена на педала...
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #83
                  От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                  Явно малко сте внимавали при ремонтиране на спирачки. За първи път да съм съгласен с Батгеоргеоне за нещо. Ако някой не го мързи ,нека свали един апарат ,да върне буталото и после да накара някой да направи няколко напомпвания. Ясно се вижда отдръпването на буталото ,около и по-малко от милиметър ,символ на добре работеща система.
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #84
                    От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                    Проблемът със спирачните апарати е описан тук във форума , преди много години .
                    А именно , буталото е бакелитово и с течение на времето става като бъчва , когато смените накладки то започва да заклинва в цилиндъра на апарата .
                    Решението е смяна на бутала , уплътнения и почистване на водачите ( пълен ремонт ) и всичко е точно.....кекс....
                    Еди Рангелов : 0885 088 444
                    Няма незаменими има незабравими хора !!!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      Без хонинг машина не можеш да си хонинговаш цилиндрите... Започвай да събираш и за хонинг-машина
                      Задължително ли е да трупаме хиляда инструмента за еднократно ползване? Май понякога е по-добре да направиш процедурата при професионалист - по-евтино излиза
                      Честно идеята ми е ако събера пари и го купя във Варненска околия да не се дават пари за диагностика.
                      Даже и почерпка няма да искам.
                      Поздрави.
                      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                      Коментар


                      • #86
                        От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                        Имам интересни новини, някой тунинг спирачки имат малко по-различен механизъм на връщане на накладките, говоря за спирачки с плаващ апарат.

                        При Терафлекс, накладките се плъзгат в едни ламаринки които освен като шейна играят и ролята на пружина, тоест накладките и от двата си края биват постоянно връщани от тия пластини.

                        Днес сложих Биг Брейк Кит'а и обезвъздушавах с новата машина на Лънч и нещо силно се озадачих - машината ме караше да обезвъздушавам АБС модула само чрез отваряне на Преден Десен и Заден Десен апарат, в тази последователност.

                        АБС модула си се активира като хората обаче защо само Дясна страна не знам, няколко пъти пусках процедурата и на запален и на спрял двигател, все същото, софтуера упътва да изпускам течност само от Дясна страна.

                        Някой може ли да потвърди дали това е нормално или да го връщам този апарат?

                        Направих и т.н. процедура по улягане на накладки в дискове и според мен всичко вече е ток, освен това по-горе, което малко ме гложди.
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                          Моля някой с опит да потвърди за софтурената процедура по обезвъдушаване!

                          Когато се активира АБС системата посредством някаква авто-диагностика, всяко едно от четирите колела ли се прави в съответната последователност или както при мен се работи само с две колела, в моя случай предно дясно и задно дясно???


                          В инструкцията пише, че се започва с обезвъздушаване както на Москвич, това ясно, и после се преминава към втора фаза, софтуерно активиране на АБС и обезвъздушаване на АБС системата, и това Лънч го диктува стъпка по стъпка ама защо само на дясната страна акъла ми не стига.

                          Спирачките са направо лудница, обаче ме гложди дали моя Лънч работи коректно защото ме накара само дясната страна да обезвъздуша, за това и моля да потвърджение.
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                            Щото явно въздуха бяга натам.Затова и така е направено смятам.
                            Няма страшно в умирачката...
                            Страшното е да си жив!...

                            Коментар


                            • #89
                              От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                              Съгласен съм със slatanic - щом така пише, навярно само там са 'глухите' обеми, които се нуждаят от продухване в АБС...
                              А щом спирачките са ОК - значи процедурата е ОК..
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Съгласен съм със slatanic - щом така пише, навярно само там са 'глухите' обеми, които се нуждаят от продухване в АБС...
                                А щом спирачките са ОК - значи процедурата е ОК..
                                Адаш, а ще ти е проблем ли да тестваш за 2 мин, няма ядове ако не отваряш пробките, нищо лошо не може да стане, просто искам да видя дали при теб ще прави и четирите колела или само две. Няма да ти се разсърдя ако не ти се занимава. Ще погледна и в тубата по темата.
                                Бъдете живи и здрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X