Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

    Сигурно си прав за ПИНа, не съм пробвал никога тия функции. Не ми се е налагало, а и не искам да ровя където няма нужда
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #47
      От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

      Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
      Задавам въпрос, на който очевидно не можете да отговорите, но не разбирам защо търсите конфликт.
      Мисля че отговорих на въпроса " Какво е IMMO функция на този уред " , ако те мързи да четеш не се захващай с тази работа .
      Четене му е майката ама не с компа , а в сервизната информация.....!!!!
      През форума Диагностик не се става , четене, работа , упорство и смелост трябват !
      И не се сърди човече ��
      Еди Рангелов : 0885 088 444
      Няма незаменими има незабравими хора !!!

      Коментар


      • #48
        От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

        Бат' Джорджо отдавна си обезвъздуши АБС-а и си търкаля возилото, но сътресенията във форума по сложният казус продължават.....
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #49
          От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          Бат' Джорджо отдавна си обезвъздуши АБС-а и си търкаля возилото, но сътресенията във форума по сложният казус продължават.....
          Не съм Адаш, напукват ми шортите със служебни задължения и същевременно си завършвам ман кейва

          Мислех си днес утре да почна по Джийпа, ще пиша като има развитие.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #50
            От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

            Ясно - ще поддържаме огъня
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #51
              От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

              А защо едно тъпо обезвъздушаване трябва да е толкова сложно? Аз само като чета, и ме заболява главата. Как доброволно си ги причинявате тия неща, не знам. Да съм го заритал отдавна...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #52
                От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                Не е сложно - елементарно е... Просто е нужен точният инструмент...
                Причината? АБС предполагам си представяш какво съдържа вътре. В този алуминиев блок 'заврънтулки' и 'каверни' в механизма, където ако влезе въздух, ще се старае да си стои в най-горната точка на 'заврънтулките' и няма как да го 'издухаш' от там, защото потокът на спирачна течност през този механизъм и тази част зависи от това какви клапанчета са отворени и т.н.... Т.е. при нормално натискане на спирачката спирачната течност не се движи в тази 'каверна' или участък и няма как да издуха балончето.
                Затова просто се принуждава електродвигателя на АБС да се развърти, клапанчетата да се отворят и той сам да си издуха въздуха извън него... А от там нататък - продължаваш по стандартния начин с обезвъздушаване за да изкараш балончето през щуцера на спирачния апарат....
                Ако не вкараш въздух в тази част на системата (т.е. - ако си доливаш нивото на течност при обезвъздушаване, ако не сменяш АБС, или главен цилиндър - т.е. ако не вкарваш въздух над АБС, то няма никаква нужда от такива действия - обезвъздушаваш си (или си сменяш спирачна течност) както се обезвъздушава москвич
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #53
                  От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                  Адаша е прав, ако имаш уреда всичко си е както на Москвича.

                  Ники, аз си го държа щото по талон дърпа 3,500КГ, 90% от новите дърпат на половина, моя е ЪнЛимитед, демек освен фаровете и централно друга електроника нямам(почти )) и разхода ако съм мил с нея и съм с хубаво гориво става като на твойте мерцедеси

                  И като за Петъчно образователно настроение - кой ще каже, КОЕ кара буталцето в спирачния апарат на всяко колело да се прибира, тоест КАК така след като натиснеш спирачките и после пуснеш педала накладките не стържат в диска ами буталото се прибира и с него и накладките, няма пружини няма такива неща, кой ще отговори с подробности без да се прави на велик и да дрънка дървесни философии, питам съвсем сериозно конкретно за едно буталните спирачни апарати на Джийп, кой може да обясни механизма като на 12 годишно дете???
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    Не е сложно ...
                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    Адаша е прав, ако имаш уреда всичко си е както на Москвича.
                    ...

                    Разсъждавате като инженери, а моя бегъл поглед върху темата и съседната свързана с нея ме навяват на това, че тази спирачна система е проектирана под ръководството на съвсем други отдели от производителя.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                      И след последното мнение, я да попитам всички коли с АБС ли имат толкова сложна процедура и специални инструменти за обезвъздушаване на спирачките? Питам, щото сефте чувам някой да прави фикфлаци със специална техника, за едно обезвъздушаване.
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • #56
                        От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                        Офф , преди двадесет години когато пак имаше автомобили с ABS , дали сме ползвали "специални" диагностични процедури за обезвъздушаване !!!
                        Нека да кажат по старите механици .
                        Еди Рангелов : 0885 088 444
                        Няма незаменими има незабравими хора !!!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                          Еди, сам знаеш разликата в принципа и устройството на първите АБС и разликата в сложността им от съвременните.
                          Обезвъздушаването чисто проектантски/конструкторски навярно може да стане по един от следните начини:
                          1. Болтове в най-горната част на блока/системата, така, че при отваряне просто въздухът да бъде изместен от течността. Чисто механичен, прост, но и бавен вариант.
                          2. Механично поставяне на системата в такова състояние, че течността, заедно с въздуха да има достатъчен поток да премести балончето извън блока при обезвъздушаване (механично отваряне на клапанчетата така, че течността да 'продухва' каналчетата, при обезвъздушаване).. Може да бъде изпълнен механично или през сканер
                          3. 'Електронно' обезвъздушаване - правиш програмна процедура, при която след натискане на бутона/избора на правилната процедура, клапанчетата, помпа и т.н. се отварят, затварят/задвижват по такъв начин, че самите електрозадвижващи устройства на устойството издухват въздуха извън системата...

                          Според мен третият вариант е много добро решение - пести време и риск (например да не дозатегнеш обезвъздушително болтче, или да го презатегнеш и скапеш целият блок). Да, изисква специализиран инструмент, но предполагам когато си ремонтирате автомобила не ползвате чук и секач за развиване на всяко болтче/гайка, а също ползвате специализиран инструмент - точният ключ
                          Старите АБС са с по-малко каналчета. Съответно е възможно да работи и първият вариант. Но съвременните, които съвместяват ЕСП, автоматично спиране и т.н. - при тях напълно логично е конструкторите да са се насочили към третия вариант...

                          П.С. Колега се оплакваше, че след смяна на накладки (без пипане на щуцери и т.н.), на Лексъса му трябва да се 'инициализират' наново спирачките, иначе работят, но свети 'грешка в спирачките' Така, че вероятно на всички съвременни автомобили системата е подобна ...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                            Еди като опитен диагностик и механик много добре знае ама се прави на улав

                            Старите АБС системи са били мислени от конструктори и инженери, а новите вече са имали в екипа си търговци, поради което старите системи имат я болт, я пробка, я изцяло механични методи за обезвъдушаване в полеви условия, новите системи обаче искат дилър, ухо от новозенландска жаба, течност от дилъра и всякакви други хитрости на които да се ловят 99% съвременните хора, останалия 1% от хората са балканци, евреи и шотландци )) и те така те ))
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              3. 'Електронно' обезвъздушаване - правиш програмна процедура, при която след натискане на бутона/избора на правилната процедура, клапанчетата, помпа и т.н. се отварят, затварят/задвижват по такъв начин, че самите електрозадвижващи устройства на устойството издухват въздуха извън системата...

                              Според мен третият вариант е много добро решение - пести време и риск (например да не дозатегнеш обезвъздушително болтче, или да го презатегнеш и скапеш целият блок). Да, изисква специализиран инструмент, но предполагам когато си ремонтирате автомобила не ползвате чук и секач за развиване на всяко болтче/гайка, а също ползвате специализиран инструмент - точният ключ
                              Старите АБС са с по-малко каналчета. Съответно е възможно да работи и първият вариант. Но съвременните, които съвместяват ЕСП, автоматично спиране и т.н. - при тях напълно логично е конструкторите да са се насочили към третия вариант...

                              П.С. Колега се оплакваше, че след смяна на накладки (без пипане на щуцери и т.н.), на Лексъса му трябва да се 'инициализират' наново спирачките, иначе работят, но свети 'грешка в спирачките' Така, че вероятно на всички съвременни автомобили системата е подобна ...
                              Да така е , но не всеки разполага с необходимата техника , някои китайски уреди вероятно могат , Китайците дръпнаха много напред през последните 10 години .
                              Еди Рангелов : 0885 088 444
                              Няма незаменими има незабравими хора !!!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Обезвъздушаване на АБС модул - ДЖИЙП автомобили

                                Ние имаме Делфи и Лаунч , но не съм опитвал с тях защото имаме DRB III , при невероятните автомобили Ауди и двете вършат работа в зависимост от годината на производство ..... особено при смяната на задните накладки (деактивира) се ръчната спирачка.....
                                Еди Рангелов : 0885 088 444
                                Няма незаменими има незабравими хора !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X