Обява

Свий
Няма добавени обяви.

уредите на цялото арматурно табло са полудели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: уредите на цялото арматурно табло са полудели

    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
    Пак от акумулатор. Ама викам си дай да си мълча че Владко щом е казал че не може значи не може и да не вярвам на очите си.
    Аллах акбар, акумулатор акбар.........
    Щом младши участник е писа първи пост с проблем, друг подобен го е подкрепил и два дена по-късно го е решил, тъй ще да е.........

    Преди време един друг подобен след "хелп за вой в моста" обясни, че е гресирал полуоски и кардана на WJ и всичко било заспало, тъй ще да е.............

    В близка тема от "Джип" раздела ми обясняват (ако приемем първоначалните обяснения за достоверни) че автоматична кутия превключва до 5-та някак си. Казвам че няма 5-та (защото 4 скорости и "лок-ъп" = 5), ама ми се обяснява че този модел се комплетува само с истинска 5 степенна скоростна кутия ( тук вярно нямам точна информация), тогава 5 + "лок-ъп" = 6,не сработва "лок-ъп"а или питащия не дава вярна информация.
    Ама ми писва! Ако дойде ще го гледам, ако не - да псува "трошливите американци и педемайсторите"

    При смяна на акумулатора от правата вкарваш в едно уравнение две неизвестни.
    Първо си сменил акумулатор, второ въртейки силовите кабели караш жичките в снопа да се трият и евентоално да променят преходни съпротивления по контактните повърхности на клемите.........и като е запалил и алтернатора зарежда поне с 14.1V пък чий го дърви акумулатора в схемата......

    Медицинската сестра цял живот гледа докторите, знае много неща, опита я в научил да прави много неща които не знае.....и си остава медицинска сестра.
    Последно редактирано от дядо владо; 11-01-16, 01:11. Причина: гладен съм, ям букви :-)
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #17
      От: уредите на цялото арматурно табло са полудели

      Е при мен беше различно Владко, правих една броня и седя джипа без да се пали две седмици. И после като дадохме на контакт се случи баш това което описва човека. И понеже нямах никакво желание да се занимавам с вадене и слагане на акумулатори просто го закачих към зарядното и след два часа всичко си му заспа. Само дето се наложи както казах да сваля таблото и да превъртя на ръка оборотомера наобратно защото се подпря отдолу в ограничителя си и не искаше да мери. Та нищо не съм бутал, само беше паднал акумулатора.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        От: уредите на цялото арматурно табло са полудели

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Е при мен беше различно Владко... Та нищо не съм бутал, само беше паднал акумулатора.
        Така де, за това говоря, при теб е слаб акумулатор, нормално е.
        Той пише - върви и мига, смених акумулатор........ами няма как да е от него.
        Щом си е решил проблема, жив и здрав да е, да си кара и да и се радва.......
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #19
          От: уредите на цялото арматурно табло са полудели

          Привет,

          Аз се въздържах да пиша в темата до сега, защото преживяната ситуация се случи на KJ-я, а не на Grand, но късната есен на 2013-а:

          - до този ден (~6 месеца от покупката на колата), нула проблеми с електрическата система;
          - оставям колата сутринта в "Княжево" за ремонт на повдигач на прозорец;
          - след 15 минути звъни човек от сервиза с въпроса "Защо не пали?"; върнах се до сервиза, след кратко чесане по главите закачихме втори акумулатор, запали от раз; по таблото нищо различно от обичайното не светеше;
          - след два часа (след ремонта на повдигача), отново не запали; пак втори акумулатор, запали; оформи се мнението, че или акумулаторът се предава, или не се зарежда; отново нищо необичайно не светеше;
          - тръгнах към вкъщи (посока центъра по бул. "Борис III"), и по неравностите на паважа започна "дискотеката" -- произволно запалване и изгасване на произволни подмножества от лампите на таблото, общо взето в синхрон с бабуните; понеже двигателят продължаваше да работи, сложих ск.к. на първа скорост (не знам дали е правилно, така ми дойде) и с пъплене се добрах до един магазин за акумулатори в близост до "Борис III" и "Никола Петков"
          - там мериха зареждането и акумулатора без зареждане, и казаха, че алтернаторът е супер, а акумулаторът е "пробил клетка"; купих нов акумулатор, сложихме го, дискотеката си отиде така внезапно, както дойде

          Та, може би може да се направи по-общ извод за такова "дискотечно" поведение. Защо в описания от автора случай автомобилът е успявал да запали двигателя, не знам -- може би духът на шамана на племето "Чероки" е решил да направи задачата още по-интересна.

          Коментар


          • #20
            От: уредите на цялото арматурно табло са полудели

            На една тойота с безумно поведение на палене и гаснене се оказа препълнен комп с грешки или поне така каза разбиращия уж.

            Коментар


            • #21
              От: уредите на цялото арматурно табло са полудели

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              В близка тема от "Джип" раздела ми обясняват (ако приемем първоначалните обяснения за достоверни) че автоматична кутия превключва до 5-та някак си. Казвам че няма 5-та (защото 4 скорости и "лок-ъп" = 5), ама ми се обяснява че този модел се комплетува само с истинска 5 степенна скоростна кутия...
              Владо за много години и недей да се сърдиш. Писал съм,че 545RFE "се води 5 степенна". Все пак независимо от реализацията(In 545RFE usage, an extra taller overdrive ratio is also used.), там има по-ниско предавателно число: 0.67:1,което реално е 5-та скорост. Друг е въпроса,че ако броим и двете различни предавки на 2-ра,може да наречем тази кутия псевдо 6 степенна. Това,обаче е малко некоректно и дори производителя не си го е позволил.
              А предавателните числа са тези:
              • Gear Ratios:
                • 1st 3.00:1
                • 2nd 1.67:1
                • 2nd Prime 1.50:1
                • 3rd 1.00:1
                • 4th 0.75:1
                • Reverse 3.00:1

              • 545RFE only:
                • 5th 0.67:1
              Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

              Коментар


              • #22
                От: уредите на цялото арматурно табло са полудели

                Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнение
                Владо за много години и недей да се сърдиш. Писал съм,че 545RFE "се води 5 степенна". Все пак независимо от реализацията(In 545RFE usage, an extra taller overdrive ratio is also used.), там има по-ниско предавателно число: 0.67:1, което реално е 5-та скорост.

                По нашите соц-носталгични стандарти "пета" предавка (при леките автомобили) беше всичко "повишаващо" с предавателно число < 1. Четвърта винаги беше "директна" 1:1. То затова хамериканците не му викат 5-та, 6-та и т.н., а "overdrive". Примерно на бензиновото "Либи" с 42RLE кутия "директна" е третата, а "overdrive" е четвъртата. При 545RFE имаш два "overdrive"-а. Ама много сме коментирали тука из форумЪт, че с "броене на превключванията" докато караш - не става да разпознаеш колко степенна е кутията. Имаш и "лок-ъп", имаш и сваляне две предавки надолу при "кик-даун", не съм сигурен, но имам чувството, че може да включи на "overdrive" и без да преминава през "директна" предавка (все едно да ръчнеш ръчната кутия от трета на пета скорост) или поне без да го усетиш.
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #23
                  От: уредите на цялото арматурно табло са полудели

                  Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнение
                  Владо за много години и недей да се сърдиш.
                  Хич не се сърдя Жив и здрав и ти, здраве и семейна хармония желая през новата година
                  За псевдо 5-та на 45 и и баш 5-та на 545 го знам, не знам по години и модификации кое и дали се е слагало (нямам официална информация, само форуми). В онази тема са обявени 5 смени - т.е. 4 + лок-ъп, а той се включва по време и постоянни обороти (може сега, може след малко, може и да не се включи), трябва пояснения от пусналия темата......
                  Двама с болки в корема при доктора, единия ял боб , другия ял бой.......тук е същото. Единия мига, но е запалил (имал е акумулатор), другия мига и не е имал акумулатор още в началото. Изходната база за търсене на отказа е различна......ама от компа толкова (второто за деня кафе)
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X