От: уредите на цялото арматурно табло са полудели
Аллах акбар, акумулатор акбар.........
Щом младши участник е писа първи пост с проблем, друг подобен го е подкрепил и два дена по-късно го е решил, тъй ще да е.........
Преди време един друг подобен след "хелп за вой в моста" обясни, че е гресирал полуоски и кардана на WJ и всичко било заспало, тъй ще да е.............
В близка тема от "Джип" раздела ми обясняват (ако приемем първоначалните обяснения за достоверни) че автоматична кутия превключва до 5-та някак си. Казвам че няма 5-та (защото 4 скорости и "лок-ъп" = 5), ама ми се обяснява че този модел се комплетува само с истинска 5 степенна скоростна кутия ( тук вярно нямам точна информация), тогава 5 + "лок-ъп" = 6,не сработва "лок-ъп"а или питащия не дава вярна информация.
Ама ми писва! Ако дойде ще го гледам, ако не - да псува "трошливите американци и педемайсторите"
При смяна на акумулатора от правата вкарваш в едно уравнение две неизвестни.
Първо си сменил акумулатор, второ въртейки силовите кабели караш жичките в снопа да се трият и евентоално да променят преходни съпротивления по контактните повърхности на клемите.........и като е запалил и алтернатора зарежда поне с 14.1V пък чий го дърви акумулатора в схемата......
Медицинската сестра цял живот гледа докторите, знае много неща, опита я в научил да прави много неща които не знае.....и си остава медицинска сестра.
Първоначално публикуван от quadra
Преглед на мнение
Щом младши участник е писа първи пост с проблем, друг подобен го е подкрепил и два дена по-късно го е решил, тъй ще да е.........
Преди време един друг подобен след "хелп за вой в моста" обясни, че е гресирал полуоски и кардана на WJ и всичко било заспало, тъй ще да е.............
В близка тема от "Джип" раздела ми обясняват (ако приемем първоначалните обяснения за достоверни) че автоматична кутия превключва до 5-та някак си. Казвам че няма 5-та (защото 4 скорости и "лок-ъп" = 5), ама ми се обяснява че този модел се комплетува само с истинска 5 степенна скоростна кутия ( тук вярно нямам точна информация), тогава 5 + "лок-ъп" = 6,не сработва "лок-ъп"а или питащия не дава вярна информация.
Ама ми писва! Ако дойде ще го гледам, ако не - да псува "трошливите американци и педемайсторите"
При смяна на акумулатора от правата вкарваш в едно уравнение две неизвестни.
Първо си сменил акумулатор, второ въртейки силовите кабели караш жичките в снопа да се трият и евентоално да променят преходни съпротивления по контактните повърхности на клемите.........и като е запалил и алтернатора зарежда поне с 14.1V пък чий го дърви акумулатора в схемата......
Медицинската сестра цял живот гледа докторите, знае много неща, опита я в научил да прави много неща които не знае.....и си остава медицинска сестра.
Жив и здрав и ти, здраве и семейна хармония желая през новата година 
Коментар