Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

    Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
    Каква е пък тази 241? Те такава за първи път чувам.

    Иначе мерси, за предложението. Ще седна първо в 2.5 TD пък после ще видим дали въпроса ще е все още актуален.
    абе и аз за пръв път чувам........ грешка на езика явно

    241 да се брои 231
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #32
      До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      Здравейте колеги,

      Много бий желал да пробвам и аз някой Гранд, досега не съм карал а много ми се иска да видя как е тази колица, преди години имах като пасажер доста КМ ама тогава не различавах раздатка от саксия с фикус та нямам спомени...

      Та днес черпя особено много който намине през Бизнес Парк София да ми даде едно кръгче с Гранд

      А ако не днес пак да се обади ) аз и утре пак ще искам )

      Поздрави,
      то хубаво искаш кръгче, ама искаш да дойдем и до Бизнеспарка което аз лично няма как да направя - ако се засечем някъде, нямаш грижи за кръгчето......... макар че ти моя не го ли пробва, когато щеше да го купуваш от Дизем


      малко офф..... тези всичките неща, изписани отдолу, как ги събираш във Ферозката? те екрана ми пълнят всеки път, та се чудя за багажничето й
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #33
        До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

        Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
        то хубаво искаш кръгче, ама искаш да дойдем и до Бизнеспарка което аз лично няма как да направя - ако се засечем някъде, нямаш грижи за кръгчето......... макар че ти моя не го ли пробва, когато щеше да го купуваш от Дизем
        Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение


        малко офф..... тези всичките неща, изписани отдолу, как ги събираш във Ферозката? те екрана ми пълнят всеки път, та се чудя за багажничето й


        Сори за Офтопика

        Твоя не съм го пробвал поради причината да е все още твой, не бе в движение когато го гледах

        Инак за Ферозата направих си багажник в багажника и сега събирам освен всичко това и още 3 пъти толкова

        Ами аз каня предвид, на това, че не мога много да шетам из града днес и следващите 2-3 дни...

        Поздрави,
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #34
          До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
          абе и аз за пръв път чувам........ грешка на езика явно

          241 да се брои 231
          напротив 241 съществува - това е по-здравия и по-коравия вариант на 231 - използва се в разни тръкове - предава по-голям въртящ момент. Новия Вранглер е с нея
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #35
            До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
            напротив 241 съществува - това е по-здравия и по-коравия вариант на 231 - използва се в разни тръкове - предава по-голям въртящ момент. Новия Вранглер е с нея
            Сигурно говориш за 241D - 7500Nm
            Само че на новия Вранглер е 241OR RockTrac - 2600Nm
            Разликата с 231 е само в по-бавните бавни.
            При 231 и 241D e 2,72:1 a при 241OR e 4:1

            Сега раздатки ли ще сменяме или джипки ще копуваме.
            Според мен за асвалтова употреба 249 е по добра от 242 защото 242 може да даде целия въртящ момент на едно колело а при 249 виско муфата не го позволява и силата към двата моста е почти еднаква.

            Коментар


            • #36
              До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Според мен за асвалтова употреба 249 е по добра от 242 защото 242 може да даде целия въртящ момент на едно колело а при 249 виско муфата не го позволява и силата към двата моста е почти еднаква.
              Абсолютно съм съгласен - всичко става много мазно и плавно, даже не разбираш кога се е блокирала, но върви правилно
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                Здравейте колеги,

                Много бий желал да пробвам и аз някой Гранд, досега не съм карал а много ми се иска да видя как е тази колица, преди години имах като пасажер доста КМ ама тогава не различавах раздатка от саксия с фикус та нямам спомени...

                Та днес черпя особено много който намине през Бизнес Парк София да ми даде едно кръгче с Гранд

                А ако не днес пак да се обади ) аз и утре пак ще искам )

                Поздрави,
                Ти що мълча докато вземах клЮчове, бре? Сега специално за да врътнеш едно требА да Одя до СОфийо, ли или какво....? Или ще чакаш просто по работа да дойда?
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #38
                  До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Сигурно говориш за 241D - 7500Nm
                  Само че на новия Вранглер е 241OR RockTrac - 2600Nm
                  Разликата с 231 е само в по-бавните бавни.
                  При 231 и 241D e 2,72:1 a при 241OR e 4:1

                  Сега раздатки ли ще сменяме или джипки ще копуваме.
                  Според мен за асвалтова употреба 249 е по добра от 242 защото 242 може да даде целия въртящ момент на едно колело а при 249 виско муфата не го позволява и силата към двата моста е почти еднаква.
                  Да, ама в руския сайт, дето го писа quadra по-горе пише (и с което като че ли съм съгласен) 242 е най-добрата. Една от причините беше точно вискомуфата.

                  А и върви ли да имаш джип и да го караш само по асфалт а? Значи няма да е само за асфалт, ще го каляме.

                  Ама ако се стигне до там де, както казах малко темерут съм на тема коли и ако я покарам и не ми хареса - просто не я купувам. Чак ми се смяха едни търговци с едно BMW 318, щото ме питаха как е и им казах, че не ме кефи.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                    Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                    Да, ама в руския сайт, дето го писа quadra по-горе пише (и с което като че ли съм съгласен) 242 е най-добрата. Една от причините беше точно вискомуфата.

                    А и върви ли да имаш джип и да го караш само по асфалт а? Значи няма да е само за асфалт, ще го каляме.

                    За руския сайт Дима трябва да каже. Много ми е труден този език.
                    Това че е най-добрата и в Българския сайт го пише.
                    Даже имам смътен спомен че аз съм го писал.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      За руския сайт Дима трябва да каже. Много ми е труден този език.
                      Това че е най-добрата и в Българския сайт го пише.
                      Даже имам смътен спомен че аз съм го писал.
                      Не знам, аз оная тема я четох десетина пъти докато схвана кой за кво се бори, пък вие накрая взехте, че се съгласихте един с друг.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                        Ние не се караме.
                        Допълваме се.

                        На кал и сняг с 249 джипа стои като залепен. Няма поднасяне няма превъртане на гуми.
                        На пресечен терен 242 е по-добре защото има твърт блокаж на междиния диф.
                        249 = Субару Импреза
                        242 = Лада нива

                        Коментар


                        • #42
                          До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                          Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                          Не знам, аз оная тема я четох десетина пъти докато схвана кой за кво се бори, пък вие накрая взехте, че се съгласихте един с друг.
                          Правилно, не съм съгласен че 242 е най-добрата Специално за голям V8 е по-добра 249 по няколко причини - тази вискомуфта от която всички се шашкат е много по-надеждна от конструкцията на свободния диф при 242. Единственото което може да я съсипе е изключително зверско и дълго боксуване в кал до средата на вратите при неизправна като цяло раздатка в която нивото на маслото е силно понижено. Иначе всички състезатели каращи Грандове за рали рейд карат именно с нея а не с 242 (последната по думите им просто не издържала). Освен това за какво ми е твърд 100% блокаж, като с виското постигаш 90% и всичко става плавно и меко без твое вмешателство - просто даваш газ и тя си работи. И не на последно място ако използваш V8 само на задния мост то той няма да живее дълго, затова фултайма е предимство. Иначе за 4.0 242 е най-доброто безспорно.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                            Управление на преплъзването в 249.
                            Я кажи.
                            За 249OD е ясно.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                              какви ги разправяш? Там има нормален диф с зъбни колелета и други чаркалъци и вискомуфа в паралел с него. Та не дава много свободно да се въртят двата вала. А при 249 OD няма нищо освен муфа - нещо като Фрийлендър ама наопъки
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                                Абсолютно съм съгласен - всичко става много мазно и плавно, даже не разбираш кога се е блокирала, но върви правилно
                                Е аз така го разбрах. Че се самоблокира.
                                За това и се изненадах.
                                Не съм я разглобявал още.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X