Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

    Привет,

    интересува ме чисто принципно възможно ли е и удачно ли е смяната на NV231 с NV242 (или с NV249).

    Ако да, какво би следвало да се смени покрай това и някаква приблизителна оценка (ако е възможно) на цената и доколко трудно може да се окаже намирането на NV242 (дали да се търси от автоморга или нова от e-bay например).

    Поради крайното си неразбиране на материята информацията, която открих в интернет не ме задоволява. Например тук: http://www.durangoclub.com/ceilidh/a...-09/43748.html дилъра казва, че промяната е невъзможна, а друг казва, че е възможна и дори може да се сложи по-добра (NV271 или от Ford Excursion). Също видях и това: http://en.allexperts.com/q/4-Wheel-D.../f_4576015.htm

    Всяка информация ще ми бъде полезна, а ако quadra или kinex решат могат и да изтрият темата.

  • #2
    До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

    Принципно е възможно. Даже не е трудно.
    Само при Вранглер има малко игра с флекса защото няма място.
    Всички освен Вранглер имат модификации фултаим.
    Колко е удачно зависи от изискванията.
    За какъв джип става въпрос.

    Коментар


    • #3
      До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Принципно е възможно. Даже не е трудно.
      Само при Вранглер има малко игра с флекса защото няма място.
      Всички освен Вранглер имат модификации фултаим.
      Колко е удачно зависи от изискванията.
      За какъв джип става въпрос.
      Ами все още е чисто принципно, но напоследък се заглеждам по RangeRover 2.5 TD и Grand Cherokee 2.5 (ZJ). Естествено става въпрос за второто в случая.

      Т.к. четох доста за него и т.к. държа да е дизеловия естествено се налага въпроса дали ще се задоволя с парт тайм или да се мисли за друго. В e-bay на прима виста видях NV242 за около $450, но ако не се лъжа - рециклирани. Това всъщност не ме притеснява толкова.

      Коментар


      • #4
        До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

        Повярвай ми няма наистина никакъв смисъл от тази раздатка на 2.5 дизел. Аз съм и голям фен, но при този автомобил е напълно излишно влагането на каквито и да е пари в него - просто този двигател е като Дамоклов меч, всеки момент може да ти резне главата.
        Иначе не представлява проблем да се смени. Евентуално може да се наложи от двата корпуса да се сглоби един, но това не е проблем.
        http://jeephorizons.com/tech/tcase.html
        http://www.neow.org/NV242j.html
        http://cherokeekid5.tripod.com/t_case.htm

        Иначе всичко което те интересува е тук:
        http://www.jeep.avtograd.ru/xfer/index.htm
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
          Повярвай ми няма наистина никакъв смисъл от тази раздатка на 2.5 дизел. Аз съм и голям фен, но при този автомобил е напълно излишно влагането на каквито и да е пари в него - просто този двигател е като Дамоклов меч, всеки момент може да ти резне главата.
          Иначе не представлява проблем да се смени. Евентуално може да се наложи от двата корпуса да се сглоби един, но това не е проблем.
          http://jeephorizons.com/tech/tcase.html
          http://www.neow.org/NV242j.html
          http://cherokeekid5.tripod.com/t_case.htm

          Иначе всичко което те интересува е тук:
          http://www.jeep.avtograd.ru/xfer/index.htm
          Мерси, този последния сайт ужким го гледам ама някои неща съм ги пропуснал. Иначе страшно ви благодаря.

          Коментар


          • #6
            До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

            Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
            Мерси, тоя сайт ужким го гледам ама някои неща съм ги пропуснал.
            А аз само така принципно да попитам, защо не може да е Гранд с бензинов двигател?
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              А аз само така принципно да попитам, защо не може да е Гранд с бензинов двигател?
              Чисто субективно, щото на бензин немога да му смогна, а от газ ми е писнало вече. А и си искам целия багажник за мен, няма да го деля с някви бутилки я

              Между другото въпроса е наистина още принципен, т.к. не съм карал Grand и не знам ще ми хареса ли. Още ми е пресен спомена от дизеловия Freelander дето карах преди да се хвърля на аудито. Просто искам да си изясня какви са ми възможностите, щото малко ме притеснява задно предаване на тежка кола в комбинация с мокър или заледен път.

              Коментар


              • #8
                До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                Чисто субективно, щото на бензин немога да му смогна, а от газ ми е писнало вече. А и си искам целия багажник за мен, няма да го деля с някви бутилки я

                Между другото въпроса е наистина още принципен, т.к. не съм карал Grand и не знам ще ми хареса ли. Още ми е пресен спомена от дизеловия Freelander дето карах преди да се хвърля на аудито. Просто искам да си изясня какви са ми възможностите, щото малко ме притеснява задно предаване на тежка кола в комбинация с мокър или заледен път.
                Да не те притеснява на дизеловия ZJ щот силиците му са малко... Виж при V8 5.2 не се предлага друго задвижване освен фултайм - сещаш се защо Обаче все пак си помисли че варианта с газта и бутилката е по-икономически издържан от нафтата. И като пари и като евентуална поддръжка. Да не говорим за вървенето - просто земя и небе.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Да не те притеснява на дизеловия ZJ щот силиците му са малко... Виж при V8 5.2 не се предлага друго задвижване освен фултайм - сещаш се защо Обаче все пак си помисли че варианта с газта и бутилката е по-икономически издържан от нафтата. И като пари и като евентуална поддръжка. Да не говорим за вървенето - просто земя и небе.
                  Трябва да му дам едно кръгче с моя.....
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                    Трябва да му дам едно кръгче с моя.....
                    Да и ти и redair
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                      Трябва да му дам едно кръгче с моя.....
                      Първо искам да пробвам дизела, щото това 5.9 ми се види опасно. Ша зема да си отпусна десния крак повечко и ...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                        Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                        Първо искам да пробвам дизела, щото това 5.9 ми се види опасно. Ша зема да си отпусна десния крак повечко и ...
                        На Золтан е 4.0 на Дидо 5.2, 5.9 нямаме
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                          Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                          Първо искам да пробвам дизела, щото това 5.9 ми се види опасно. Ша зема да си отпусна десния крак повечко и ...
                          Споко, мойто е само 4 литра Мъниче, дето го гледат от високо.... А и с газ отгоре на всичко, половината магарета са избягали УЖ
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #14
                            До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                            земай бензинов.махаш резервоара.слагаш там бутилката и си готов.
                            ама поне 4 литров

                            Коментар


                            • #15
                              До: Принципен въпрос за смяна на NV231 с NV242

                              Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                              земай бензинов.махаш резервоара.слагаш там бутилката и си готов.
                              ама поне 4 литров
                              То по-малък от това няма
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X