Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

    И това е вярно. Но основния проблен се получава когато се счупи огран. полец на външното колело(бялото),след това няма кой да спре моторчето и естествено материала на клапата не е предвиден да издържа този натиск и се чупи. Първопричината за проблема.
    Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

    Коментар


    • #47
      От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

      Здравейте колеги,имах същия проблем на 2,7црд,излезе от това,на какво положение оставям ключалката когато вадя ключа,има си белег,вади се в това положение.Да си напиша и аз патилото.

      Коментар


      • #48
        От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

        Всъщност ключа би трябвало да може да се извади само в едно положение - Off-Lock. Изваждането му в някоя от другите позиции не е ли проблем в износване на ключа или пластините в цилиндъра на самата ключалка /ignition switch cylinder/?
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #49
          От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

          Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
          Всъщност ключа би трябвало да може да се извади само в едно положение - Off-Lock. Изваждането му в някоя от другите позиции не е ли проблем в износване на ключа или пластините в цилиндъра на самата ключалка /ignition switch cylinder/?
          Би трябвало, само че оригиналният ключ е от говнолин, поради което с времето се износва и започва да си излиза във всяко едно положение, та дори и при работещ двигател.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #50
            От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

            Някой може ли да препоръча решение на проблема с износването на ключа? С БС ли трябва да се говори или?

            Коментар


            • #51
              От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

              Първоначално публикуван от ardmin Преглед на мнение
              Някой може ли да препоръча решение на проблема с износването на ключа? С БС ли трябва да се говори или?
              Какво има да се говори?!? Или си купуваш нов оригинален, или ти правят един китайски клонинг и ключът спира да се вади.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #52
                От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Какво има да се говори?!? Или си купуваш нов оригинален, или ти правят един китайски клонинг и ключът спира да се вади.
                Аз имам два ключа, предполага се че са с различни настройки и се разпознават от гранда. Въпросът е ключа само механика ли е или има и електроника вътре и т.н.
                Как може да се определи дали ключа е износен или ключалката? Това трябва да се види от специалист, затова питам ако някой е имал опит да препоръча решение.

                Коментар


                • #53
                  От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

                  Първоначално публикуван от ardmin Преглед на мнение
                  Аз имам два ключа, предполага се че са с различни настройки и се разпознават от гранда. Въпросът е ключа само механика ли е или има и електроника вътре и т.н.
                  Как може да се определи дали ключа е износен или ключалката? Това трябва да се види от специалист, затова питам ако някой е имал опит да препоръча решение.
                  Като искаш - консултирай се с автоключар.
                  Ключът е с чип, който се клонира за минути при наличие на подходящо оборудване и подходяща заготовка. При мен въпросът имаше очеваден отговор: Имах 1 оригинален ключ с чип и един допълнително нарязан резервен без чип. Оригиналният се вадеше, в което и да е положение на ключалката, а резервният не. Копието на оригиналния, което ми направиха (програмиране и нарязване) срещу 100-на лв, си работи нормално и се вади само в положението, което е предвидено за това.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #54
                    От: ПРОБЛЕМ - ДЪРПА ВСИЧКИЯ ТОК ОТ АКУМУЛАТОРА Grand Cherokee 2.7 CRD

                    Най-добре е да се подмени целия патрон с нови ключове, защото износването не е само на бланката на ключа, а и вътре на самите пластини. Това е и най-трудния начин защото предполага поръчване на нов комплект от USA, а после и подмяната му. В Ebay са $30 - 33, без доставката. Другият вариант е поръчване на нов, непрограмиран ключ /2 броя blanc Uncut Ignition Key with Transponder са около $15/. След това се нарязват и синхронизират, като ако имате два работещи ключа можете и сами да си ги синхронизирате /"обучите"/ новите по определена процедура и до общо седем ключа. Ако е само един - в официален сервиз с големия талон и срещу едни 50 - 60лв. ще ви го синхронизират. За тази процедура трябва четирицифрен PIN код, който се генерира по VIN-а на колата. Бланката предварително трябва да се нареже при ключар, преди да се отиде в сервиза. И последния вариант е с клониране на ключа, както написа Чавдар по-горе. Ето и един пример с подмяна на патрона, ключа но и със запазване на оригиналното нарязване и еднаквостта на всички ключалки. За Chrysler PT Cruiser е, но процедурата и частите са същите:
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X