Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

    Днес "тунинговах" виско муфата на раздатката - отворих я на струг и извадих дисковете , заварих я отново и сега диференциала ще остане отворен . При сглобяването обаче не можах да улуча положението на привода за километража /щото съм прост и не го белязах / и при пробата забелязах километража не работи . Иначе "ремонта" постигна целта си - при пълен завой от място предния мост си върви нормално без приплъзване . Та имам една молба - ако някой има снимка на раздатката отзад да я публикува тук че да видя как е положението на привода на километража , щото при завъртане на ръка стрелката мърда , явно не мога да зацепя привода към муфата в раздатката . Освен това на дисплея ми се появи предния прозорец очертан в оранжево - каква е тази информация за внимание или неизправност за предния прозорец , да не би да има връзка с не работещия километраж ...
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      Днес "тунинговах" виско муфата на раздатката - отворих я на струг и извадих дисковете , заварих я отново и сега диференциала ще остане отворен . При сглобяването обаче не можах да улуча положението на привода за километража /щото съм прост и не го белязах / и при пробата забелязах километража не работи . Иначе "ремонта" постигна целта си - при пълен завой от място предния мост си върви нормално без приплъзване . Та имам една молба - ако някой има снимка на раздатката отзад да я публикува тук че да видя как е положението на привода на километража , щото при завъртане на ръка стрелката мърда , явно не мога да зацепя привода към муфата в раздатката . Освен това на дисплея ми се появи предния прозорец очертан в оранжево - каква е тази информация за внимание или неизправност за предния прозорец , да не би да има връзка с не работещия километраж ...
      Живко, като я гледА отвореня тая раздатка, има ли чалъм да се намести ръчно включване а блокажа или не? Че така и не се наканих да погледна внимателно...
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

        .....по спомени е леко ексцентрична уйнята на километража и въртиш към най-прибрано до изходящия вал. "Оранжевото" е ниво на водата за чистачките .
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          Живко, като я гледА отвореня тая раздатка, има ли чалъм да се намести ръчно включване а блокажа или не? Че така и не се наканих да погледна внимателно...
          Ръчно включване на муфата ще е доста играчка да се направи ама една ел. муфа от Тойота за включване на предния кардан с малко ТНТМ ще може да се присади . Но според мен няма смисъл , по добрия вариант е раздатката 249OD която предава почти цялото усилие към задния мост , а на бавните работи като парт тайм раздатка .
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            .....по спомени е леко ексцентрична уйнята на километража и въртиш към най-прибрано до изходящия вал. "Оранжевото" е ниво на водата за чистачките .
            Мерси Деди , ексцентрична е уйнята и я въртях ама като опря ме достраша да не счупя нещо и я върнах в крайно отворено положение . Утре ще я врътна в правилното положение .
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              Ръчно включване на муфата ще е доста играчка да се направи ама една ел. муфа от Тойота за включване на предния кардан с малко ТНТМ ще може да се присади . Но според мен няма смисъл , по добрия вариант е раздатката 249OD която предава почти цялото усилие към задния мост , а на бавните работи като парт тайм раздатка .
              Мммм ... не знам, мен повече си ме кефи работещия междуосев диф. Поне що се отнася до "нормалната" експлоатационна концепция на Черока. Нищо де, беше просто любопитство
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Мммм ... не знам, мен повече си ме кефи работещия междуосев диф. Поне що се отнася до "нормалната" експлоатационна концепция на Черока. Нищо де, беше просто любопитство
                То и сега си си ми работи междуосевия диф въпреки че няма виско муфа , просто не може да се блокира така че да предава еднакъв въртящ момент към двата моста .
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  То и сега си си ми работи междуосевия диф въпреки че няма виско муфа , просто не може да се блокира така че да предава еднакъв въртящ момент към двата моста .
                  Това ясно, имах предвид замяната с OD раздатка.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                    Мина и първото изпитание на влекача - да закара и върне платформата с бегачката до Копаоник . Всичко тръгна много добре с около 3 тона товар отзад Гранда уверено движеше по магистралата със 100 км/ч . Но на около 20 км от София температурата взе да се покачва и при огледа разбрах че водната помпа е строшила лагер . Полека с доливане на вода се добрах до Черната котка и там прекарах нощта . Благодарение на Марто който пусна тема за моите проблеми , още в 7 ч Илийката ми се обади и дойде на помощ . Закарах Гранда в един сервиз където смениха помпата срещу 280 лв / 2 сервизни часа по 48 лв - ще местя сервиза в София , то било голяма далавера ... / защо отидох там е друга тема ... Тръгнах отново на път , не загряваше но нямах парно , по едно време около Люлин двигателя взе да прекъсва на газ , дори на един светофар угасна . На изхода на София спрях и проверих водата - беше в норма и тръгнах на отново път . По баирите около Драгоман имах чувствителна загуба на мощност , но след форсиране на място и след това газта на кик даун нещата се нормализираха , парно се появи горе долу и така стигнах до Копаоник . Изкачването нагоре 20 км с доста голяма денивелация - качих го на бавните като температурата мръдна една черта на 100-те градуса . Връщането беше безпроблемно , само още в началото парното изчезна изцяло и повече не се появи , водата беше в норма . Средният разход на газ със 4 човека , пълен багажник и ремарке 3 тона бруто , беше 30 литра на 100 км при средна скорост 60 70 км . Много съм доволен от тегленето на Гранда - достатъчно мощност при всички режими , хубава возия въпреки големия товар отзад , комфортно и леко пътуване със тежкото ремарке . Единствено разхода ми се струва малко голям , но ще сменя изпарителя и ще се пробвам да да поработя върху настройките .
                    Днес източих водата която бях налял за да сложа антифриз, но след като отворих термостата възникнаха няколко въпроса - как се обезвъздушава двигателя при положение , че термостата няма малко отверстие за да излиза въздуха , същевременно как се обезвъздушава парното , както и къде отива въздуха от маркуча който свързва термостата със изхода на радиатора като той е най високата точка от охладителната система ? Имам съмнения че на маркуча на парното е имало клапан за обезвъздушаване , но при монтажа на газовата е махнат и там е вързан изхода от изпарителя , но не знам дали е така ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                      Моят 4.7 се обезвъздушава сам с каране , пробвал съм няколко пъти и все сам се обезвъздушава , малко карам и отварям леко капачката и ако иска доливам .

                      Коментар


                      • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                        Нa 4,7 имa пробкa зa обезвъздушaвaне
                        Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
                        Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

                        Коментар


                        • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                          С тази пропка се мъчихме 2 дена , два дена ми седя джипа в сервиза и добре , че ми е приятел момчето иначе щеше да ме изгони , че си игра 2 дена да го обезвъздуши и на дядо Владо звъняхме и всичко по учебник праиме и не става и не става . Накрая тръгнах да го карам на 2-рия ден минах 4-5км. спрях отворих капачката видях че иска течност долях до горе и пак каране до вкъщи още 4-5км. искаше още малко течност . На другия ден почти не искаше , и тва беше парното си доиде и с него и топлото , Та тази пропка да я таковам в прпката , каране му е маиката 4 пати съм го обезвъздушавал така за смяна на водна помпа на датчик температура на термостат и смяна радиатор .
                          Последно редактирано от FABARM; 20-11-14, 14:14.

                          Коментар


                          • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                            Има дни в които каквото и да подхванеш все не става ... Преди няколко дни след едно леко затъване и лашкане напред назад задната предавка изчезна , след форсиране на място , раздвижване и превключване на всички диапазони се появи . Последва пътуване до София и обратно с ремарке , всичко беше нормално , но вечерта при опита си да паркирам назад отново нямах задна . След около 15 мин мъки се появи горе долу , паркирах , но на следващата сутрин вече задната окончателно изчезна . Тъй като не знаех кога са сменяни масло и филтър на кутията си поръчах / филтъра и гарнитурата на картера се оказаха че не са същите / и днес отворих кутията за да ги сменя . Филтъра се оказа доволно замазан с гняс а в картера на магнита имаше финна кал , а и маслото не ми харесваше на цвят . Свалих филтъра , но още преди това ми направи впечатление че вилката за задната полоса / както и казват във руския сайт / виси надолу от сервото на разстояние около 40 мм . Бутнах я с ръка да натисне леко сервото и при отпускането нещо издрънча и върху вилката падна една четвъртита планка с размери 15Х30Х2
                            Та въпросите ми са няколко - каква може да е вероятната причина за отказа на задната , какво е нормалното положение на въпросната вилка , каква е и откъде аджеба падна тази планка .
                            При диагностиката с ключа не показа никакви грешки , по точно лампата на OD въобще не светна .

                            По късно ще кача снимки на планката и вилката
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              Има дни в които каквото и да подхванеш все не става ... Преди няколко дни след едно леко затъване и лашкане напред назад задната предавка изчезна , след форсиране на място , раздвижване и превключване на всички диапазони се появи . Последва пътуване до София и обратно с ремарке , всичко беше нормално , но вечерта при опита си да паркирам назад отново нямах задна . След около 15 мин мъки се появи горе долу , паркирах , но на следващата сутрин вече задната окончателно изчезна . Тъй като не знаех кога са сменяни масло и филтър на кутията си поръчах / филтъра и гарнитурата на картера се оказаха че не са същите / и днес отворих кутията за да ги сменя . Филтъра се оказа доволно замазан с гняс а в картера на магнита имаше финна кал , а и маслото не ми харесваше на цвят . Свалих филтъра , но още преди това ми направи впечатление че вилката за задната полоса / както и казват във руския сайт / виси надолу от сервото на разстояние около 40 мм . Бутнах я с ръка да натисне леко сервото и при отпускането нещо издрънча и върху вилката падна една четвъртита планка с размери 15Х30Х2
                              Та въпросите ми са няколко - каква може да е вероятната причина за отказа на задната , какво е нормалното положение на въпросната вилка , каква е и откъде аджеба падна тази планка .
                              При диагностиката с ключа не показа никакви грешки , по точно лампата на OD въобще не светна .

                              По късно ще кача снимки на планката и вилката
                              Абе ... ти... таковата ... не ги ли смени тия масла и филтри още като го купи камиончето?!?
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Jeep Grand cherokee 5.2 за влекач

                                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                                По късно ще кача снимки на планката и вилката
                                Обтегача на задната спирачна лента най-вероятно. Звънни като ти дойде музата. Принципно отговарям с кеф от 11.00 до 20.00, (после се вкисвам ) но за тебе ще има "отворена линия"
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X