Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов Вранглер YJ 92 в клуба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

    Страхотна машинка! Колега колкото пъти погледна вранглера и ми се набиват в очите тия ужасни уширители, защо не помислиш за едни нормални, че с тия ми седи като някаква асиа рокста ли какви бяха.

    Коментар


    • #62
      От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

      колега да ти кажа чесно, може би тези уширители бяха една от причините да го купя. Стоят едно грубо, недодялано, малко като крила на самолет. Даже мислих да ги им пускам още няколко сантиметра, ако бях взел дцанти с отрицателен офсет. В Амстердам не съм виждал много вранглери, последния месед 2 или 3 но стокови, нищо особенно. С червената бездна от където мина го заглеждат и му се радват. От всички малките деца най много му се кефят!

      Коментар


      • #63
        От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

        То е готино с уширители ама тия много ръбати некви самоделни ми седят Но щом си те кефят. Иначе е страхотно вранглерчето, на моя съм му азмислил да се облече интериора с кожа вкл. и таблото да е с обърнати шевове. Ще кача снимки като го направя.

        Коментар


        • #64
          От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

          Супер,някой доста си е играл да направи тези железа отстрани/ т.нар. fender flares/,добре,че няма да я карате извън пътя,защото на тях живота им е едно каране,защото за разлика от пластмасовите не си връщат формата като се сгънат.Преди време моя стоя смачкан в една кофа/бях паркирал интересно без да видя/ цял ден и след това за два часа си стана като нов.
          Поздрави за ентусиазма.

          Коментар


          • #65
            От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

            Здравейте колеги!
            След изминати няколко хиляди без аварийни километри с Врънгела, вече спокойно мога да напиша какви са ми впечатленията... Като вървене е умряла работа повече от 102 по навигация с попътен вятър мисля че не съм вдигал.Вранглера се каро нон стоп на газ, на бензин веднъж седмично, за няколко километра, колкото да поработи помпата. Средната ми скорост на магистралата е между 85-95км в час. Имам постоянен абонамент за дясната лента. Случи се и да направя няколко изпреварвания на тировд, за други мпс-и дума да не става. Първото ми впечатление, когато седнах във Врънгела ми се стори тесен от дясно. Чел съм мнения за Дървендъра че бил тесен и си мислих че Врънгела ще е ок. Но дясната му страна ми малее, не мога да се отпусна спокойно, ръката ми винаги опира във вратата. Но като цяло вече започнах да свиквам и да не ми прави такова впечатление. Адски е шумен, пусна ли музика, става ужас. И стова стържене, което имам си е направо приключение... Но като цяло като изключим всички тези недостатъци, че е бавен, шумен и тесен всичко друго е ок. Бутилката ми е 35 литрова и за 23, 24 евро е пълня с 34 литра и половина. Градско минавам 135 мили с пълна бутилка, а на магистрала на 80 мили изминати ми е изгарял средно около 15-16литра газ. Обще взето е добре, през три дни го зареждам с по 23 евро и не се усеща кой знае колко. Парното работи сравнително добре, много маневрен е като цяло, карам го предимно градско и нямам никакви проблеми с него. Гошяма атракция е, на всякъде го заглеждат и му се радват. Бях писал по горе, че търся раздатка и че имам някакво стържене което се чува при каране, а когато освободя пт скорот стърженето пак си остава, но утихва. Четох по другите теми на кошегите и започнах да си мисля че проблема може да идва от задния диф! Все още не ми е останало време да го закарам да го вдигнат и да се разбере точно от къде идва шума. Имам още един дерт. Наскоро скоростите започнаха да влизат по трудно, като цяло имам в предвид първа. От начало си мислих че може би не натискам съединителя до долу, но явно прожлема не е от там. Понякога за да включа на първа, първо вкарвам на трета и като че ли се освобождава там нещо и после си влиза на първа като у дома си. Сега се порових в ютуб и мисля че имам за смяна master clutch and slave cylinders. И мислянутре да погледна и да поръчам тези дни. Някой ако знае нека да каже какво масло трябва да взема за да налея в този мастър цилиндър? Четох и по чуждите форуми, много хора имат същия проблем като моя със съединителя. Нека някой ако го е имал същите симптоми да сподели какво и как. Това е колеги, като цяло ЖиБката ми харесва много и не съжалявам че си енкупих. Всеки ден и се радвам и с нетърпение чакам да чадне снега да видим как ще се държат дуратраците! Весели празници на всички!
            П. С. намерих един пост на колегата toyo от 2012 и при мен ги има същите симптоми. При навит волан се чува едно гадно пукане и задната ми лява гума катонче ли блокира, все едно Съм опънал ръчната, не се слъчва винаги, но често. Понеже не зная какви масла са ми сложили в дифа утре ще попитам и ще пиша. Колеги кажете как да се отстрани този проблем!
            Последно редактирано от gliganeze; 09-12-14, 01:41.

            Коментар


            • #66
              От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

              Здравейте колеги!
              Случайно в България някой да произвежда гумени уплътнения за врати на вранглера, понеже сегашните са изядени и влиза вода в купето при силен дъжд, плюс страшен шум от вятъра и не се чува нищо в купето, освен свистене и е адски дразнещо. Забелязах, че от предния джам също влиза вода. Може ли да пусна силикон (и ако да какъв?) или за предпочитане са нови уплътнения! За уплътненията знам в кои сайтове се продават рокауто и т. н. , въпроса е ако някой знае в Бг на тънка лайсна, нека да сподели!
              Миналата седмица смених масълцето на двигателя, изкарах един не повече от литър, беше черно като катран. Купих 5литра лики моли(по съвет на дядо Владо) 10в40, но като че ли можеше да събере още половин литър. Онзи ден пристигна и малото за скоростнага кутия 80w90 api gl3, за което благодаря на колегата Nikboichev за съвета. Предстои ми смяна другата седмица, че в момета карам с castrol api gl5 а до колкото разбрах, било вредно за скоростната кутия. Поръчах си и Master clutch cylinder, че и той е за смяна. Вече навъртях 10000км... Колеги дайте съвет какви крушки да сложа, не че не светят добре фаровете, но искам да ги сменя с нялой бели и ако може по силни, без да прецакам нещо, ако някой знае нека да сподели, за което благодаря предварително!

              Коментар


              • #67
                От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                Първоначално публикуван от gliganeze Преглед на мнение
                ...
                Миналата седмица смених масълцето на двигателя, изкарах един не повече от литър, беше черно като катран...
                Литър масло в мотора ?? Не вадиш ли щеката понякога за проверка..?
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #68
                  От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                  Първоначално публикуван от gliganeze Преглед на мнение
                  Здравейте колеги!
                  Случайно в България някой да произвежда гумени уплътнения за врати на вранглера, понеже сегашните са изядени и влиза вода в купето при силен дъжд, плюс страшен шум от вятъра и не се чува нищо в купето, освен свистене и е адски дразнещо. Забелязах, че от предния джам също влиза вода. Може ли да пусна силикон (и ако да какъв?) или за предпочитане са нови уплътнения! За уплътненията знам в кои сайтове се продават рокауто и т. н. , въпроса е ако някой знае в Бг на тънка лайсна, нека да сподели!
                  Миналата седмица смених масълцето на двигателя, изкарах един не повече от литър, беше черно като катран. Купих 5литра лики моли(по съвет на дядо Владо) 10в40, но като че ли можеше да събере още половин литър. Онзи ден пристигна и малото за скоростнага кутия 80w90 api gl3, за което благодаря на колегата Nikboichev за съвета. Предстои ми смяна другата седмица, че в момета карам с castrol api gl5 а до колкото разбрах, било вредно за скоростната кутия. Поръчах си и Master clutch cylinder, че и той е за смяна. Вече навъртях 10000км... Колеги дайте съвет какви крушки да сложа, не че не светят добре фаровете, но искам да ги сменя с нялой бели и ако може по силни, без да прецакам нещо, ако някой знае нека да сподели, за което благодаря предварително!
                  Имам 4 броя чисто нови уплътнители за врати за Лада.Ако мислиш , че могат да паснат ще ти пратя 2бр.
                  Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD 2002
                  Subaru Forester 2.0 d 2010
                  Great wall Steed 5 2.0 HDI 2011

                  Коментар


                  • #69
                    От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                    Нека някой да каже ако става тази гимнастика с уплътненията от Лада, ако стават да ти дам адрес да ми ги пратиш, накрая ми се струва, че ще трябва да поръчам нови срещу 100 евро, а не ми се дават за уплътнения! Благодаря коюега за бързата реакция, нела някой отнфорума да каже ако стават и ще ти пиша на лично.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                      Първоначално публикуван от gliganeze Преглед на мнение
                      Нека някой да каже ако става тази гимнастика с уплътненията от Лада, ако стават да ти дам адрес да ми ги пратиш, накрая ми се струва, че ще трябва да поръчам нови срещу 100 евро, а не ми се дават за уплътнения! Благодаря коюега за бързата реакция, нела някой отнфорума да каже ако стават и ще ти пиша на лично.
                      в rockauto 10$ за едното без транспорт
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #71
                        От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                        Аз гледам където пише door seal/weatherstrip и там ценкте са малко по надути. Днеска ще проверя точно лои уплатнения ми трябват. А за предния джам става ли със силикон ако ми пусна вътре между гумата и стъклото(и ако става, какъв модел водоустойчив или...)

                        Коментар


                        • #72
                          От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                          Колеги здравейте! Съединителя замина! Трябва да поръчам нов. Гледам в рокауто но не знам нам кой точно е за мен. Може ли някой да погледне и да пише кой точно clutch kit е за моя вранглер 2.5 1990година. В Холандия ми искат 200 евро само за диска и притискателя без slave clutch, за него още 200 евро(тея са луди) и 200 евро за ремонт на някой ако му се намират подръка да пише. Благодаря предварително

                          Коментар


                          • #73
                            От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                            Колега не съм още в час с частите, но на прима виста намирам комплект в БГ за малко под 600лв. - http://www.avtochastionline24.bg/jee...lekt_sedinitel
                            Към края на идната седмица ще ходя до Вест ауто и ще проверя и там колко е.
                            Може оттук да ти го прати някой.
                            Jeep Wrangler TJ 2.5
                            Rav4 2.0 VVt
                            TLK J120 4.0

                            Коментар


                            • #74
                              От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                              Колега благодаря за бързата реакция. Този комплект пише, че е за Вранглер след 1994,а моя е 90год. Тука диск инпритискател ми искат 200 евро, а за лагер помпа още толкова, а за майсторлък при един мой човек българин 200 евро... Мислих, че е останал въздух с системата, понеже в началото на седмицата смених ме помпата на съединителя, но майстора каза диск. Явно сега му е дошло времето. Казаха ми, че е хубаво да сменя и лагер помпата, ама 200 евро не ми се дават, при положение, че в рокауто са на ппловин цена. Кофтито е, че нямам време за поръчка, а частите ми трябват за 'вчера'. Смених му и масълцето в скоростната кутия бях с gl5, сега вече с gl3... Има ли някакъв начин да се направи нещо по ускорението. Днеска карах един стар vw пикап на майстора и после х6, дори и след пикапа Вранглера ми се струват като че ли е спрял. Скорости не ми трябва да развивам, но ако може нещо да се направи понускорението няма да е зле. Ако някой има идея, неканда сподели... Някой ще лаже сигурно да сменям двигателя, но тука не минсе занкмава с майстори, второ време и една торба пари...бях чел някъде, че карбуратора се сменя с инжекция или нещо подобно. Нрка някой по компетентен от мен да каже...

                              Коментар


                              • #75
                                От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                                Не вярвам да има разлика между 92 и 94, но не съм 100%

                                Иначе за мощността: моя е инжекция, но пак си е умрял.
                                Масово се оплакват по форуми от слабия 2.5
                                Въртят ми се разни мисли, че този мотор е някак скопен. Принципно го правят за Европа и го дефорсират заради конете и акцизите.
                                Предвид че карбуратор и инжекция вървят по-подобен начин (карал съм и двата) - изключвам това да е проблема му.
                                По-скоро хардуерно е скопен но трябва да почета повече за - разпределителни вал, маховик, глава, etc. да се види къде му е най-големия проблем, какво е лечението и най-важното за какви пари.
                                Защото иначе за около 2к $ има плъг енд плей компресор за принудително пълнене, което ще го оживи, но пари vs ефект не се връзва. (качва към 30кончета на колелата)
                                Всички сочат конверсия с 4.0 за далеч по-добра и евтина опция. А даже и разни други американски моторчета влизали съвсем лесно.
                                Принципно това си е лего и всичко е възможно


                                Ако някой е правил нещо по този мотор или е попадал на материали за засилването му, ще е доста полезно да сподели

                                edit: http://www.jedi.com/obiwan/jeep/2.5Lpower.html - малко общи приказки и най-популярното мнение

                                edit2: ето нещо доста интересно (предполагам си ок с английския) http://www.fourwheeler.com/how-to/tr...ing-for-power/
                                Последно редактирано от group; 01-02-15, 20:18.
                                Jeep Wrangler TJ 2.5
                                Rav4 2.0 VVt
                                TLK J120 4.0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X