Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов Вранглер YJ 92 в клуба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нов Вранглер YJ 92 в клуба

    Здравейте колеги!Първо да се похваля с новата ми жипка Аз съм от хората които само четат. Не разбирам нищо от коли и офроуд.Вчера си купих Вранглер 2.5 ( с газово ) 92 година . Някой може и да са го засичали в мобиле.бг или продавалник. Купих го от Андрей ( София) някой го познават. Жипката е купих с цел гъзария, ще е ползвам за евридейка. Имам кола която карам само лятото , но която не става за зимата поради това че е много ниска. Затова реших да взема един Вранглер, хем е кабрио хем зимата мога да разчитам на него. Колата предимно ще се кара по магистрала 30 км на ден и до магазина. Още не съм сядал в нея и дори на живо не съм е виждал. Харесах е и се разбрах с човека да е закара до Бургас. Там е пое мой приятел. На първо четене Вранглера има някакъв луфт в секторната кутия ( на ляво и на дясно – и освен това има луфт на самия волан където конзолата за мигачите и чистачките. Според моя приятел трябва да се смени цялата секторна кутия ( това е само на пръв поглед мнение ) без да е отваряна и т.н Забравих да го питам да ли е хидравлична или не, но до колкото един човек ми каза не била.Тези дни ще разбера. В момента е с гуми гудиър вранглер ат/р може да ги видите от снимките по долу. До колкото разбрах с този грайфер не стават за шосе. Може ли да ми предложите гуми за шосе летни и зимни ( а може и все сезонни ако има такива разбира се ) Жипката едва лякога ще вдигна с нея повече от 80-100 км в час. Ще се кара до магазина и обратно и за предвижване до града. Същевременно искам шосейни гуми ,но целта е да се запази височината и агресивната визия която има в момента ( поне в мойте очи ) Ако някой има нещо за продажба гуми втора ръка или нови , с джанти без джанти нека да пише . Ако ме удоволетворява цената ще се разберем нещо. Размерите на сегашните гуми са 255/75R15 110Т ( 31X10.50R15 ) Към Вранглера получих и два гуми бонус йокохама 265/70/15 110Т ( шосейни . не съм ги вижда; в какво състояние са ) Имам твърд и мек таван , оригинален теглич. За окачването нищо не знам все още, но мисля че е пипано. Вътре седалките изглеждат като нови В моя приятел днеска направи лек тест драйф и каза че много трудно се карал с тези гуми, трудно завива и т.н.и също така опират ( но не разбрах къде ) или може да е от джантите да не би са достатъчно изнесени , казвам ви това което ми казаха. Нека всеки който е компетентен да даде някъкво мнение по въпроса , Ако някой продава кормилна кутия нека да пише. За сега е това друго не знам тези дни ще разбера и пиша по подробно какво що. Треската ми мина, докато реша да го взема само вранглери ми бяха в главата Това е за сега от мен ако има нещо питайте. Тези гуми който имам в момента стават ли да ги оставя за зимата. Забравих да кажа че живея в Амстердам и много рядко пада сериозен сняг, чистак снегорините постоянно. Общо взето се надявам че разбрах те за какво ще се използва жипката. Надчвам се да съм направилния избор с Вранглер YJ ! До скоро
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

    Гъзарска работа
    Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

    тел. 0897818449

    Коментар


    • #3
      От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

      От гумите АТ/Р са само подложките. Останалото е български регенерат. Стават само за офроуд и са сравними с бутонки. Преди да смените гумите не пипайте друго по управление и окачване.
      Иначе честито!
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #4
        От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

        Русев е прав, това са регенерати. Сложете някакви шосейни гуми и тогава го мислете по нататък. Тези гуми са за гората, доста по тежки са от обикновените.
        Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
        http://www.facebook.com/JeepBG
        LZ1GGC

        Коментар


        • #5
          От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

          какъв размер гуми да търся ( иска ми се да запазя тази височина ако е възможно) прави сте, джийпа трудно се карал и още по трудно завивал, даже гумите опира ли. Предложете гуми иразмер, които ще ми вършат работа. Джантите трябва ли да ги сменям, и тях?

          Коментар


          • #6
            От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

            31x10,50x15 или 32x11,50x15 BF Goodrich A/T
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BFG-AT-TA-KO-l.jpg
Прегледи:2
Размер:19.0 КБ
ID:5601067

            Коментар


            • #7
              От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

              Говорих с моя авер, другата седмица ще ги поръчат. Каква е разликата в големината между тези Гудрича и тези които съм в момента . В смисъл такъв че тези вранглера опират при завой, с гудрича ще изчезне ли този проблем? Извинявам се за глупавите въпроси , но не разбирам нищо

              Коментар


              • #8
                От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                Недей да поръчваш първото което напишат във форума защото могат да те подведат. Тези гуми може да не ти вършат работа за целите ти.

                Коментар


                • #9
                  От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                  Ще изчакам няколко дни, нека всеки да изкаже мнение и чак тогава да се поръчват гумите. На мен ми трябват 100% гуми за шосе,0% оф роуд. И по възможност гумите да стават и за зимата ( все сезонни, които като има сняг и киша по магистралата да ме закарат до града и да се прибера без да се притеснявам. Скорости няма да се развиват, то и да искам вранглера не върви много

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                    Е как 0 процента??? Защо тогава ти е тази машина?!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                      Здравей и честито!Вранглер е нещо различно от другите джипове и изобщо автомобили, но според мен ти си се подвел от идеята за такъв джип.Мисля така защото, как да се изразя - магистралата не му е най-силната страна, но тъй като вече е твой според мен трябва първо да отстраниш проблемите и да го покараш няколко дни преди да решиш какво да правиш.Отново ще кажа защо-тези джипове имат по-голям радиус на завой, съответно са по-трудно маневрени еле пък ако е без хидравлика.Не ме разбирай погрешно, не казвам, че е лош или че не става!Всичко е въпрос на свикване, желание и възможности. Имай идея, че зимата(а и не само) не е препоръчително да включиш 4х4 и да караш така на твърда настилка, защото раздатката ти е парт тайм и по този начин има възможност да разтегнеш веригата в нея.Този вид 4х4 се използва до "излизане от ситуацията" или на терен при които гумите могат спокойно да приплъзнат.

                      За джантите бих ти препоръчал да вземеш по-изнесени или да сложиш фланци на сегашните, като аз лично бих предпочел първия вариант. При избора внимавай да не ги изнесеш прекалено много защото предните гуми ще започнат да се "разхождат" в калниците. Съответно това няма да се отрази положително на цялата кормилна уредба.

                      За гумите мисля че удачният избор е всесезонни асфалтови гуми(за по-малко разходи ако няма да се кара много километри), а не а/т-та щом няма да излизаш извън пътя или ще е еднократно.Всъщност вариант са и някои не толкова "агресивни" а/т-та като Yokohama Geolander at:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Yokohama ATS.jpg
Прегледи:2
Размер:90.6 КБ
ID:5601107

                      Toyo Open Country AT2:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Toyo-Open-Country-AT-II.jpg
Прегледи:1
Размер:87.6 КБ
ID:5601108

                      Dunlop Grandtrek AT3:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1160_1361701160.jpg
Прегледи:1
Размер:73.4 КБ
ID:5601109

                      Както и всички други подобни, в общи линии виж кои от тях ще успееш да намериш на приемливи за теб цени и прецени.


                      Това се сещам за сега, надявам се да съм помогнал, пиша ти с най-добри чувства и ако мислиш, че мога да съм ти полезен с още нещо-питай без да се притесняваш! Качи се, покарай я и се радвай...Пожелавам ти много безаварийни километри с машинката и бъди жив и здрав!
                      Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                      Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                        А честито.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                          Здравейте колеги и благодаря за пожеланията!
                          Първо благодаря на Vani4a за изчерпателния отговор
                          Аз писах че жипката съм е купил за гъзария, харесва ми като визия ( кабрио за лятото , и този агресивен вид който придобива с изрязаните калници и големи гуми, това беше причината за да си взема Вранглер ) Аз кола за магистралата имам ,но за зимата не става никъква и трябва да стой в гаража , докато се оправи времето. Имам един Хюндай етос който ми върши прекраасната работа, кола за всеки ден, товаря го понякога с какво ли не , икономичен и евтина подружка а и малък данък. Тука в Холандия плащаш данък на тримесечие според това колко ти тежи МПС-то. Хюндая е супер , но е уникално грозен. Затова реших да взема Вранглер хем визия да има, хем да ходя да пазарувам с него и да ме кара до града , когато се наложи ( включително и зимата ) Скорости с него няма да развивам аз карам бавно 50-80 км в час , тука пътя е такъв че от целото до Амстердам имам точно два километра магистрала и другото е градско. Намерих този този сайт оффроадмашини.ком и мисля утре да се свържа с Jordansto и да го попитам да ли има джанти с отицателно ет и съответно чисто нови гуми които да сложим на тях. Само не знам какъв размер да търся този който Stefan Dimov ли ми е написал или нещо друго, като целта е да се запази височината на Вранглера за да не си губи визията. Още не съм го виждал нито съм го карал, харесах го на снимка и го купих. Ще ми го докарат в Амстердам когато е в отлично техническо състояние, надявам се до месец ( дано да успея да се порадвам на кабриото малко, че тука лятото е отвратително кратко и дъждовно ) не знам да ли е с хидравлика , забравих да питам. моя приятел нищо не е казал, нито се е оплакал , може и да има. С тежи все сезонни гуми ще може ли да си джиткам без проблеми ако завали сняг и т.н. В горният ми пост бях попитал какъв раазмер гуми да търся, нека който разбира да предложи размери , а за джантите дали е от значение 15 или 16 цола?
                          Това е за сега , благодаря на всички който помагат предварително

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                            Незнам как е при вас, но в повечето нормални страни гумите не трябва да излизат извън калниците. Според мен не е нужно да взимаш максимално изнесени джанти, а някакви в порядъка ET 0. Гуми за асвалт, като ако имаш възможност за зимата си направи втори комплект - зимни. YJ е къс, няма ABS или ESP и е добре зимата да си с подходящи гуми за асфалта. Веригата на раздатката не се разтяга толкова лесно и единствено трябва да избягваш на сух асфалт да го караш на 4х4. Само се чудя какво значи не завива, това надали е от гумите, има реглаж на мостовете колко да завиват. Ако е с по-големи гуми без да са изнесени джантите може да са направени по малко да завиват за да не опират гумите в ресорите. Друго нещо е да измерите височината на гумите с ролетка и чак след това да мислиш за купуване на нови. До 31ца би трябвало да влезе без проблем, поне при мен беше така. И в зависимост от размера да се подбере колко да е изнесена джантата.
                            Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                            http://www.facebook.com/JeepBG
                            LZ1GGC

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нов Вранглер YJ 92 в клуба

                              Първоначално публикуван от gliganeze Преглед на мнение
                              На първо четене Вранглера има някакъв луфт в секторната кутия ( на ляво и на дясно – и освен това има луфт на самия волан където конзолата за мигачите и чистачките. Според моя приятел трябва да се смени цялата секторна кутия ( това е само на пръв поглед мнение ) без да е отваряна и т.н Забравих да го питам да ли е хидравлична или не, но до колкото един човек ми каза не била.
                              Кормилото ти е с "тилт" т.е. клати (настройва) се по височина....и се разбива. На снимката там нещо е магерено и не е оргиналдЪ. За нехидрвлична кормилна кутия на тези машини не съм чувал, може и да има, амъъъъъъъъъъъ
                              Купувай смело БФ Гудрича АТ няма да съжаляваш.

                              Първоначално публикуван от Vani4a Преглед на мнение
                              .Отново ще кажа защо-тези джипове имат по-голям радиус на завой, .....
                              Това от личен опит ли?
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X