Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Misfire на 1-ви цилиндър

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Misfire на 1-ви цилиндър

    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
    по-точно за херметичност ......... Със сгъстен въздух или с нафта или както можете......
    Онуфри, Онуфрииии, ще идваш на по кафе.
    П.П. Остава открит въпроса защо дава компресия, а не държи налягане, както и работил ли е цилидъра, и ако е работил, къде са отивали изгорелите газове ( на ръка на ауспуха не се усещаха )
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #47
      От: Misfire на 1-ви цилиндър

      Дядо, какво следва? Трудно ми е фа перефразирам каквото ми каза по тел...

      Коментар


      • #48
        От: Misfire на 1-ви цилиндър

        Електрониката е много прецизна и хваща проблеми далеч преди да има сериозен проблем.
        Цилиндъра е работил, но лошо. Мисфаер не е буквално липса на горене, в цилиндъра няма датчик за горене. Това е по скоро слаб цилиндър, което пък се изхваща от електрониката чрез оборотите на коляновия вал. А газовете са си отивали в ауспоха, защото при този мотор неплътноста обикновенно е между клапана и леглото.

        Всички цилиндри ли проверихте? 100% ли има механичен проблем на първи? Защото счупен или крив зъб на колелото където чете датчика на коляновия или вал или всичко което може да забавя скороста на коляновия вал на едно и също място може да създава подобни проблеми и да записва такава грешки.
        Последно редактирано от onufriz; 14-04-14, 21:23.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #49
          От: Misfire на 1-ви цилиндър

          Първоначално публикуван от penywise Преглед на мнение
          Дядо, какво следва? Трудно ми е фа перефразирам каквото ми каза по тел...
          Ще се чешем по главите, после ще му мислим. ( т.е. налага ми се да почета малко......)

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          Всички цилиндри ли проверихте? 100% ли има механичен проблем на първи?.......
          Ти пък "всички" - "болния" и произволен контролен.
          100%, на "болния" се чува ясно промяна в звука на движещия се въздух при отваряне и затваряне на клапаните, а на "контролния" освен това си усещам на ръката натиска на затворените атмосфери върху буталото.
          Питах къде отиват газовете, защото на здрав "осмак" на ауспуха като сложа ръка е пър-пър-пър-пър, а тук пър-пър...пър-пър, да не подухва към картера е въпроса, че тогава този мотор категорично не е за при мен.
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #50
            От: Misfire на 1-ви цилиндър

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            По клапани и хидрокомпенсатори за сега негативен резултат (т.е. "невинни")
            Това как да стане?

            ....и това не го разбрах?
            Със стробоскопа на празен ход да видите на колко градуса преди "Горна" е искрата на различните цилиндри( не трябва да има разлики)
            А предложението на DODO e да визуализираш (унагледиш) на осцилоскота пулсациите които предизвикват при засмукване (и затваряне на клапаните)буталата.Или в изпускателния колектор пулсациите. Ако се монтира на горивната рейка чрез пулсациите се хващат "пикаещи" дюзи.
            -За да сте сигурни ,че проблема не е в различно ъглово ускорение на буталата (onufriz подсказва за тази възможност),предлагахме да се направи теста за пропуски на отделните цилиндри.

            Коментар


            • #51
              От: Misfire на 1-ви цилиндър

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              ...
              да не подухва към картера е въпроса, че тогава този мотор категорично не е за при мен.
              Това е лесно - вадиш пръчката за маслото. Иначе, аз не разбрах като извадиш бобината на друг цилиндър и и боднеш работеща свещ, отчита ли грешка и каква?

              Коментар


              • #52
                От: Misfire на 1-ви цилиндър

                Дано останем на "лесно е", иначе другия вариант, до колкото разбрах отива на нов двигател или ремонта на този като най-лош вариант отива на цена близка на нов двигател :-(

                Коментар


                • #53
                  От: Misfire на 1-ви цилиндър

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  а тук пър-пър...пър-пър,
                  При стартиране дюзите впръскват бензин за да може да запали.
                  При мис обаче спира бензинза на проблемния цилиндър, защото неизгорял бензин поврежда катализаторите много бързо. С това и светва чека, да си оправиш проблема.
                  Така, че цилиндъра сам по себе си едва ли е толкова зле. Просто електрониката го гаси и почва да работи на 7 цилиндъра и нормално почва да тресе.

                  И едва ли е за цял мотор - сваля се главата, ремонт на клапан/легло, нови гарнитури...
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Misfire на 1-ви цилиндър

                    Edit: изтрито мнение
                    Последно редактирано от penywise; 15-04-14, 02:23.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Misfire на 1-ви цилиндър

                      Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                      При стартиране дюзите впръскват бензин за да може да запали.
                      При мис обаче спира бензинза на проблемния цилиндър, защото неизгорял бензин поврежда катализаторите много бързо. С това и светва чека, да си оправиш проблема.
                      Така, че цилиндъра сам по себе си едва ли е толкова зле. Просто електрониката го гаси и почва да работи на 7 цилиндъра и нормално почва да тресe ...
                      Перфектно обяснение, но тоя момент трябва да се изясни:

                      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                      ... При подаване на захранване дюзата "чука", при свалена свещ даже се чува как пръска горивото ако се задържи по-дълго захранването...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Misfire на 1-ви цилиндър

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Иначе, аз не разбрах като извадиш бобината на друг цилиндър и и боднеш работеща свещ, отчита ли грешка и каква?
                        Която и бобина и свеш да сменя, все "мис" е на първи цилиндър, на другите места си работи прфектно.
                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        ...но тоя момент трябва да се изясни:.
                        Това си е тест "по бабешки" Подаваш + и - на дюзата при загасен мотор, и се чува как сработва. Ако в горивната рейка има налягане и отвиеш свеща, се чува и звука на излизащото от дюзата гориво.

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                        И едва ли е за цял мотор - сваля се главата, ремонт на клапан/легло, нови гарнитури...
                        На там върви.




                        Приемаме че имаме глава за ремонт(недобре уплътняващ клапан на 1-ви цилиндър), и "Пени" да реши къде да е прави Еди, Андро, при мен или другаде.
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #57
                          От: Misfire на 1-ви цилиндър

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          ... Това си е тест "по бабешки" Подаваш + и - на дюзата при загасен мотор, и се чува как сработва. Ако в горивната рейка има налягане и отвиеш свеща, се чува и звука на излизащото от дюзата гориво...
                          Не съм те разбрал, мислех, че на работещ ДВГ си я чул да работи. Относно бобината и свеща, имах в предвид да закачиш външна свещ, съответно веригата на запалването ще работи, но цилиндъра не и да се види компа ще засече ли не-работещия цил., и ако да, дали ще запише същата грешка. Поздрави!
                          Последно редактирано от Аndro 160; 15-04-14, 09:58.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Misfire на 1-ви цилиндър

                            Пак мнение на човек извън Форума:

                            1. Проверка на пружина на клапан, дали не е счупена
                            2. Хидравличен повдигач - проверен ли е?

                            Ще чакам мнения /извинявам се ако съм пропуснал нещо по-горе/.
                            "Живей бързо, умри млад и остави един красив труп след себе си." Е. П.

                            2007 Nissan Titan 5.6 V8 4WD

                            Коментар


                            • #59
                              От: Misfire на 1-ви цилиндър

                              Първоначално публикуван от Samuil Преглед на мнение
                              1. Проверка на пружина на клапан, дали не е счупена
                              2. Хидравличен повдигач - проверен ли е?
                              Вчера като дойде, видя че точно свалях капака на клапаните.
                              по т.1 пружините са проверени, друга тема е че при счупена по-скоро трябва да не затваря (ниска компресия)......
                              по т.2 този мотор не разполага с тази "екстра". Има хидравлични компенсатори ( и тях по народно му "повдигачи") но за мен те са нормални ( колкото и да исках да е там проблема).
                              по т. ? (за част от писалите по-горе) ......бобина, палец, капачка, кабели, свещи....тук сме със свещ, над нея лула-бобина, натам общата електро инсталация, комп и датчици.

                              П.П. към Самуил - звънкай ако имаш въпроси, че не винаги съм пред компа.
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • #60
                                От: Misfire на 1-ви цилиндър

                                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                                , натам общата електро инсталация, комп и датчици.

                                .
                                Лоша връзка по трасето към компа??

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X