От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ
Монтирах и гумите, така че джипът най-накрая продоби близък до окончателния си вид. Някои от приятелите ми във Фейсбук вече го видяха.
Трябваше да се реже още с флекса по праговете и подкалниците, за да не опират гумите. Все още е с фабричните си мостове и кардани, но няма никакъв начин да остане с тях.
Дори се и движи, но е в авариен режим, така да се каже.
Карам го само в рамките на София и то ако имам някаква работа с него. Ако се натовари или му се наложи да прибере повече пружините и гумите опират в купето, затова лекичко.
Изправих си волана, като си коригирах дължината на кормилната щанга от настройките й. Иска и реглаж, за да оправи стъпката отпред.
Сега се заемам със подготовката за смяна на мостовете и карданите и разни други преработки.
Учудващо добре набира и се движи. Даже все още е бърз. По трудно тръгва, но подам ли му газ отлита. Впечатлен съм. Вдигнах към 80км/ч и от гумите също съм много доволен - много тихи са, както и се очакваше предварително. Возията е страхотна и много близка до тази на фабричното окачване, нищо общо с возията на стария ми XJ с късите носачи.
И да, чудовище. Много е висок. Трябва да си купя малка стълбичка, защото някои от близките ми не могат да се качат в него. Долният ръб на предната врата е на 70 см от земята.

























Сравнение на това откъде тръгнах и как изглеждаше джипът в заводско състояние.




И още едно сравнение, как стои до WJ-я на мой приятел , който има вече монтиран 4" лифт кит и е обут с 31" гуми.





Монтирах и гумите, така че джипът най-накрая продоби близък до окончателния си вид. Някои от приятелите ми във Фейсбук вече го видяха.
Трябваше да се реже още с флекса по праговете и подкалниците, за да не опират гумите. Все още е с фабричните си мостове и кардани, но няма никакъв начин да остане с тях.
Дори се и движи, но е в авариен режим, така да се каже.
Карам го само в рамките на София и то ако имам някаква работа с него. Ако се натовари или му се наложи да прибере повече пружините и гумите опират в купето, затова лекичко.
Изправих си волана, като си коригирах дължината на кормилната щанга от настройките й. Иска и реглаж, за да оправи стъпката отпред.
Сега се заемам със подготовката за смяна на мостовете и карданите и разни други преработки.
Учудващо добре набира и се движи. Даже все още е бърз. По трудно тръгва, но подам ли му газ отлита. Впечатлен съм. Вдигнах към 80км/ч и от гумите също съм много доволен - много тихи са, както и се очакваше предварително. Возията е страхотна и много близка до тази на фабричното окачване, нищо общо с возията на стария ми XJ с късите носачи.
И да, чудовище. Много е висок. Трябва да си купя малка стълбичка, защото някои от близките ми не могат да се качат в него. Долният ръб на предната врата е на 70 см от земята.

























Сравнение на това откъде тръгнах и как изглеждаше джипът в заводско състояние.




И още едно сравнение, как стои до WJ-я на мой приятел , който има вече монтиран 4" лифт кит и е обут с 31" гуми.






Коментар