Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Монтирах и гумите, така че джипът най-накрая продоби близък до окончателния си вид. Някои от приятелите ми във Фейсбук вече го видяха.
    Трябваше да се реже още с флекса по праговете и подкалниците, за да не опират гумите. Все още е с фабричните си мостове и кардани, но няма никакъв начин да остане с тях.

    Дори се и движи, но е в авариен режим, така да се каже.
    Карам го само в рамките на София и то ако имам някаква работа с него. Ако се натовари или му се наложи да прибере повече пружините и гумите опират в купето, затова лекичко.

    Изправих си волана, като си коригирах дължината на кормилната щанга от настройките й. Иска и реглаж, за да оправи стъпката отпред.
    Сега се заемам със подготовката за смяна на мостовете и карданите и разни други преработки.

    Учудващо добре набира и се движи. Даже все още е бърз. По трудно тръгва, но подам ли му газ отлита. Впечатлен съм. Вдигнах към 80км/ч и от гумите също съм много доволен - много тихи са, както и се очакваше предварително. Возията е страхотна и много близка до тази на фабричното окачване, нищо общо с возията на стария ми XJ с късите носачи.
    И да, чудовище. Много е висок. Трябва да си купя малка стълбичка, защото някои от близките ми не могат да се качат в него. Долният ръб на предната врата е на 70 см от земята.
























































    Сравнение на това откъде тръгнах и как изглеждаше джипът в заводско състояние.













    И още едно сравнение, как стои до WJ-я на мой приятел , който има вече монтиран 4" лифт кит и е обут с 31" гуми.











    Последно редактирано от verter; 05-01-15, 20:57.
    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
    0888/00-55-37

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Е, идеално ти се получава Влади, надявам се не съжаляваш вече толкова за стария Черок
      Респект за усилията, и най-вече за това че се опитваш да си правиш сам повече от нещата.
      Само едно питане, шнорхела в горната си част не трябва ли да е хванат за колонката с една скоба? Или на снимките не я виждам?
      ... to be continued

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Да, има планка, която не е монтирана още.
        Като цяло не му обръщайте внимание на детайлите, не е завършен и има още доста работа по него.

        Сложих му гумите въпреки, че по план не бе техен ред. Просто исках малко емоционален ритник и допълнителна мотивация. Той пък взе, че и тръгна с тях.
        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
        0888/00-55-37

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
          Да, има планка, която не е монтирана още.
          Като цяло не му обръщайте внимание на детайлите, не е завършен и има още доста работа по него.

          Сложих му гумите въпреки, че по план не бе техен ред. Просто исках малко емоционален ритник и допълнителна мотивация. Той пък взе, че и тръгна с тях.
          Хаха, ама добре те е сритал ... емоционално, че нещо се беше унил малко
          ЧНГ и Наздраве
          ... to be continued

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Браво.Джипа става уникален !!
            KAWASAKI KLR 250-->HONDA XR 250-->KTM EXC 250 2T-->KAWASAKI KDX 200R
            НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ!!!

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Браво много добре става надявам се скоро да го видя и на живо при нас в Средна гора даже скоро мога да ти дам и дати за по голямо амбициране.
              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
              тел.088четири 9едно9 4нула4
              -------------------------------------------------------

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Владо гранда изглежда неверовтно красив и величествен . БАСИ ОГРОМЕН Е ВЕ БРАТ.
                А WJ до него сигурно ли е, че е с 4 инча лифт и 31 гуми, че ми изглежда на сток.

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Браво, Влади! Мечтите са за това, да се преледват и сбъдват! Помня когато каза, че ще имаш джип на 35-и и... направи го с постоянство и инат! Много е красив!
                  Поздрави!
                  edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение
                    Хаха, ама добре те е сритал ... емоционално, че нещо се беше унил малко
                    ЧНГ и Наздраве
                    Така е Иво / Гена, сега ми пълни душата и ме зареди много емоционално. На моменти по пътя до тук ме беше отчаял. Трудно ми е.
                    Когато имам някакви проблеми с колата, това винаги е рефлектирало върху настроението ми. За мен автомобилите никога не са били купчина желязо. Те са специална част от живота ми. И няма значение за какъв автомобил става въпрос, нито марка, нито модел, нито колко струва, нищо. И никога досега не съм оставял мой автомобил в заводското му състояние. Преди бях на теми леки автомобили, сега са джипове, но кръвта вода не става.

                    Още като купих този ZJ бях решил повече да не си купувам автомобили/джипове. Достатъчно пари профуках покрай авто манията си откакто имам автомобили. Тези пари не ги копая, а са част от редица лишения и ограничения и са изработени честно. Този гранд не е първият ми автомобил, който след евентуална продажба ще се продаде на безценица. Не съм търговец и правя всичко като за себе си, а това означава страхотни загуби. След продажба/покупка всичко започва отначало. Това няма край, а нещо се пренаситих и честно казано няма МПС, което вече да ме изкушава да имам. Абсолютно честно. Този джип вече е уникален и такъв не се продава, нито може да се купи/направи абсолютно същия, особено по нашите ширини. Искам с този гранд да се пенсионирам и смятам, че в този си вид ще е неподвластен на времето. Няма как да му мине модата, да излезе нов модел и т.н. Ще му трябват доста десетилетия, за да се обезличи пък и аз не съм първа младост вече. Въпреки трудните моменти с него, не съм си помислял и за миг да го продам или да се откажа. Харесва ми, ще си го направя както ще ме кефи и трябва вече да приключа с тези мои мании, защото още не съм се задомил и създал свое семейство, а така не може да се продължава вечно.

                    Да си призная, толкова ми харесва как се получава дотук, че в момента обмислям смяна на стратегията. Тези дни получих и едно предложение от студио Вилнер, с чийто собственик Наско скоро се запознахме. Той много хареса старото ми чероки XJ, а сега хареса и ZJ-я и дори иска да направи собствен проект на една от двете бази. Предложи ми да ми изработи уникален салон на цената на себестойността на материалите. Салонът на гранда е добър, така или иначе, но става въпрос за нещо наистина уникално. Оценям и колко труд съм вложил в него до момента и колко в стария си XJ, така че стига труд на вятъра.

                    Ако реша да сменя стратегията, мога да си направя джипа за шоу и да ходя с него рядко в планината. И без това не ме влече истинския офроуд и мразя кал. Ще ми е достатъчно да ме изведе извън пътя , за да си поснимам и походя пеш сред природата. Имам приятели с Патроли и други подобни танкове, които вярвам няма да ми откажат някое друго хард возене.
                    Ще видя как ще се развият нещата. Не се отказвам да го правя докрай и ще се опитам да направя всичко планирано, но ще премисля потреблението му. Сърце не ми дава да го разсипя, надера и почупя. След толкова труд и трудности някак вече не ми е безразлично.
                    Последно редактирано от verter; 05-01-15, 20:32.
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Уникален е станал гранда, няма спор Само резервната гума мен лично не ме кефи, седи много голяма спрямо вратата на багажника.
                      Nissan Terrano 2.7 TDi
                      ----------------------------
                      Нещо което работи - не се пипа!

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        За резервната гума: по начало исках да стои малко по по различен начин и ъгъл. Исках да следва наклонът на стъклото на багажника. Просто , човекът на който възложих изработката на задната броня, отказа да ми я направи както исках аз. Затова ще си я направя сам. Тогава не изглежда толкова голяма и лично според мен стои по-добре и в профил и в анфас.
                        Последно редактирано от verter; 05-01-15, 20:34.
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                          Просто , човекът на който възложих изработката на задната броня ми отказа да я направи както исках аз.
                          Аз все си мислех, че който плаща поръчва музиката

                          Иначе евала - идеално е станал
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Поздравления и тук!
                            Относно клатенето - при този тип окачване, без задна стабилизираща щанга дори би трябвало да е по-зле, а не както са писали производителите, защото по-твърди пружини и амортисьори няма как да излекуват този проблем на ZJ. Ей така за пробата - като сменяш мостовете - удължи си старите задни биалетки и върни щангата да видиш как е...

                            П.П. Надявам се, че не си ми одрал Бронкото..?!

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Защо само за проба не я сложиш на покрива? То ако се налага често да сменяваш (дано не се) и от там където е сега ще е тежка
                              Nissan Terrano 2.7 TDi
                              ----------------------------
                              Нещо което работи - не се пипа!

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Аз все си мислех, че който плаща поръчва музиката

                                Иначе евала - идеално е станал
                                Петьо, да ти кажа не срещнах такъв майстор. Пробвах се и се наложи да ползвам услугите на няколко човека за частта с железата и заварките. Инати са и си налагат мнението.
                                Странно, но факт.

                                Първоначално публикуван от D. Bibov Преглед на мнение
                                Защо само за проба не я сложиш на покрива? То ако се налага често да сменяваш (дано не се) и от там където е сега ще е тежка
                                Няма да мога да го прибирам в гаража. Имам едва 10см свободно място над покрива. Едвам качих сам гумата на болтовете за захват, а за покрива нямам никакъв начин със собствени сили да го направя.








                                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                                Поздравления и тук!
                                Относно клатенето - при този тип окачване, без задна стабилизираща щанга дори би трябвало да е по-зле, а не както са писали производителите, защото по-твърди пружини и амортисьори няма как да излекуват този проблем на ZJ. Ей така за пробата - като сменяш мостовете - удължи си старите задни биалетки и върни щангата да видиш как е...

                                П.П. Надявам се, че не си ми одрал Бронкото..?!
                                Може и да пробвам. Бронкото и Гран Ториното са непокътнати. Пазехме ги :-)
                                Последно редактирано от verter; 05-01-15, 20:44.
                                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                                0888/00-55-37

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X