Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ
Помисли пак за този шнорхел.
Тази кола е прекалено красива за него .
Помисли пак за този шнорхел.
Тази кола е прекалено красива за него .
след което ще меря колко отваря предницата, има ли опасност да излезе от леглото пружината, висва ли моста на амортисьор и дали работят бъмпстоповете на максимално прибраната страна.
Недей да решаваш по този начин. При тези дълги линкове е абсолютно сигурно, че при пълно разгъване моста ще увисне на амортесьорите. И така трябва да е. И при мен беше така с първия ми RC кит и никога не е имало проблем. Коланите се използват при рейсинговите окачвания най-вече заради настройката на drop percentage. При рейсинговите окачване стойността на този параметър е 30-40%, което ще рече, че при нормално стъпила в покой машина на земята амортесьора е свит на едва 30-40% и съответно до пълното му разгъване при скок или дупка остават само тези 30-40%. При движение с висока скорост по неравен терен това предизвиква постоянни удари на разпъване в амортесьора. Просто защото края на хода е много близо. Твоето окачване не е с рейсингова настройка на drop percentage. От това което съм гледал за този тип китове drop percentage е средно 60-70%, т.е. при стъпила на земята машина амортесьора е свит на 70% от хода си и запаса от разпъване е достатъчен за да няма време амортесьора да се разгъне напълно при висока скорост. При ниска скорост може да си се разпъва, защото тогава на практика удар няма. Не лягането на моста на амортесьора е опасно за него, а постоянните удари. За да решиш дали ти трябват колани просто премери стойността на drop percentage при монтиран кит. Измери с колко се е свил когато джипа е стъпил в покой на земята и сметни каква част е този ход от пълния. Ако тази стойност е над 50% няма никакъв смисъл от колани.
А имаше и още една кора под калника.







В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар