Re: XJ или ZJ за офроуд проект?
Бая причини имаш да си останал разочарован... А иначе това с отварянето на багажника, докато джипа е оставен под наклон и аз го изпитах един път. За малко да почна да разглобявам корите и бравата, докато не го смъкнах на равно и си се затвори вратата. Проблема с броните е много кофти. Липсата на шаси много ограничава тяхната здравина. Аз предната събота си довърших моята напълно и й монтирах лебедката, но ползването и ще бъде с изключително внимание и с едно на ум , че да не откъртя бронята, барем с рогата и част от Унибоди-то. За съжаление, това е проблем до който се стига, от "мазохизъм". И аз скоро си вкарах трън в гащите, при желанието да си монтирам блокаж за 250 долара, който в крайна сметка ми излезе над 1000 лева. Та... желая ти скоро да решиш всички тези проблеми, да завършиш проекта и малко поне Гранд-а да си заслужи инвестицията в него и всичките ядове. Успех
Бая причини имаш да си останал разочарован... А иначе това с отварянето на багажника, докато джипа е оставен под наклон и аз го изпитах един път. За малко да почна да разглобявам корите и бравата, докато не го смъкнах на равно и си се затвори вратата. Проблема с броните е много кофти. Липсата на шаси много ограничава тяхната здравина. Аз предната събота си довърших моята напълно и й монтирах лебедката, но ползването и ще бъде с изключително внимание и с едно на ум , че да не откъртя бронята, барем с рогата и част от Унибоди-то. За съжаление, това е проблем до който се стига, от "мазохизъм". И аз скоро си вкарах трън в гащите, при желанието да си монтирам блокаж за 250 долара, който в крайна сметка ми излезе над 1000 лева. Та... желая ти скоро да решиш всички тези проблеми, да завършиш проекта и малко поне Гранд-а да си заслужи инвестицията в него и всичките ядове. Успех

Коментар