Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
    Ех Пламене,що така крайно,колко рускини отряза да се повозят на джипката
    Колко рускини, или колко руси...?!

    Коментар


    • #62
      До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

      Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
      Ех Пламене,що така крайно,колко рускини отряза да се повозят на джипката
      Малко обърквация стана.
      За другия Стефан говорех.
      С добавка шумът от дифа може да се намали на полвина.
      Даже и повече.
      Обаче за тия самоблокиращи касети не знам каква трябва да е добавката.
      Аз бих пробвал с Дуралюб.

      Коментар


      • #63
        До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

        Ще пробвам и аз. То и за момента не е страшно, не вие много, пък и ми дадоха "гаранция" 100 000км.
        Страшно е да не стане по-зле.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #64
          От: До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

          Весели празници на всички много здраве и щастие.
          Прочетох темата и не съм много сигурен в знанията които натрупах
          Харесах си ssangyong rexton 2.7cdi вероятно това ще е следващата ми кола.
          Тук искам да попитам дали има два модела единия да е PART TIME а другия да е FULL TIME стигнах то тази мисъл след като видях бутоните на два екземпляра с ръчни скорости.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FULL TIME.jpg
Прегледи:1
Размер:95.2 КБ
ID:5776889 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PART TIME.jpg
Прегледи:1
Размер:154.1 КБ
ID:5776890

          Интересувам се каква е разликата между двата ако съм се ориентирал правилно този с бутон 2H e PART TIME и е само на заден мост докато аз не пожелая друго , не може да се кара на 4х4 на друго освен кал , лед и сняг и то за малко.
          А този който няма 2H е FULL TIME и сам натоварва предния мост, тук нямам представа как се ползва предполагам като другия когато включа 4х4 но ако е така каква е разликата?
          Кой от двата е по подходящ за ежедневно каране и от време на време да излиза от пътя и кои ще е по икономичен.
          Забелязах че автоматчиците нямат 2H.
          Надявам се да съм задал въпроса правилно.

          Коментар


          • #65
            От: До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

            Първоначално публикуван от rosenmvr Преглед на мнение
            Надявам се да съм задал въпроса правилно.
            Мисля, че тоя фултайм е на практика ондеманд. Т.е. не е с диференциал между предния и задния мост, а ел.муфа,( която включва и изключва предния мост при необходимост) управлявана от компютъра. По-подходящо е за ежедневно каране по разнообразни терени (например зимата). Второто копче(това преди 4L) включва моста постоянно твърдо и нататък няма разлика с парт-тайм варианта.
            При парттайма, просто трябва да съобразява шофьора кога ще трябва да включи и предния мост - мисля може и в движение, но преди да е започнал единия мост да буксува.(докато първия вариант се включва и сам като усети буксуване, но също може да се включи от водача предварително).
            Това, че трябва да се кара само на хлъзгаво и то за малко...е много пресилено. Може да се кара неограничено дълго на хлъзгаво, а "за малко" може дори и на сухо, но се товари доста трансмисията в завой и не завива добре.
            Разхода няма голяма разлика. Парт-тайм обаче е малко по-прост, и става за дрифт само на задно(ако на някой му харесва е плюс).
            Сигурно има вариант и на фултайм да му забраниш да си включва предното с вадене на някой бушон, ако е зор за дрифтене на задно.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #66
              От: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

              Както винаги Цецо е улучил на 99%. Горната снимка е за фултайм TOD а долната за парттайм. Това в средата е лампата за включено 4L.

              П.П. Да се има предвид, че Рекстън се сглобява и в Русия.
              Последно редактирано от коко келеша; 29-12-17, 00:33.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #67
                От: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                Верно не съм го уцелил баш TOD, сега четох ръководството за Мусо, и там го има същотото.
                Няма възможност да го включиш твърдо на бързите (вероятно може да се преправи да я има, ако е нужно, въпрос на управление е). Освен това и на бавните включва твърдо след определена скорост (175 оборота на вала в минута). Гледа половин дузина датчици за да работи коректно, а и няма хъбове отпред, което означава, че и икономичността не е съвсем еднаква с парттайм, а харчи поне малко в повече.
                Голямо предимство е, основно за тези които не знаят кога да си включат предното при парттайм.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #68
                  От: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                  Руснаците имат измислен тунинг за раздатката на Соренто, та може да са измислили нещо и за Рекстън.

                  P.P. Aко руският не ти е съвсем чужд, в този сайт drive2.ru можеш да намериш много интересни нещица за почти всяка марка автомобили.
                  Последно редактирано от коко келеша; 29-12-17, 09:02.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X